Jump to content
h4sh

Postać 3D: what?

Recommended Posts

zrobilem glowe znajomego, potem naszla ochota zanimowac, widzialem kiedys w necie test Tarona z displacement mapami , robiony w Messiah, postanowilem zrobic to samo w Maya i udalo sie.

 

mika.jpg

what.jpg

 

a 5 sekundowy dialog mozna obejrzec na moim demo:

http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3

http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov

 

PS. wiem ze oczy nei teges, ale wisi mi to , bo to demo 3d modeling :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie prace świetne ,tylko po co w kilku wątkach,w jednym byłoby wygodniej oglądać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehhh szkoda gadac, nie ma co powiedziec, bo zatyka.

 

Ale mam pytanie jak to wsumie dziala? Czy sa to zwykle morph targety i ladna teksturka dsp, czy moze te targety robiles w juz bezposrednio w ZB z orginalu...a pozniej juz w jakims sofcie skladales. Mozesz nam to jakos przyblizyc, bo "test Tarona" brzmi tajemniczo jakos i zastanawiam sie czy moze tam nie zostala uzyta zupelnie nowa jakas super metoda.

 

Ps. Na koniec. Widac po twoich pracach, ze doskonale wspolgra talent rzezbiarski z tworczoscia virtualna. Postacie zyja i maja odpowiedni charakter, sa doskonale rozegrane proporcje i anatomia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok wiec morphy sa robione w zbrushu. w maya animuje sie podstawowe morphy ale do nich sa podczepione animowane displacement mapy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy