Jump to content
h4sh

h4sh demoreel 2006

Recommended Posts

Czesc wam, tu h4sh aka bananapunk na anglojezycznych forach.

Niedlugo koncze prace w the orphanage, wiec czas rozejrzec sie za kolejna praca. Na dniach skonczylem swoje demo, zapraszam do ogladania.

 

http://bananapunk.com - demo i portfolio

 

http://blip.tv/scripts/flash/blipplayer.swf?autoStart=false&file=http://blip.tv/file/get/Bananapunk-michalKriukowDemoReel2006682.flv%3Fsource%3D3

http://blip.tv/file/get/Bananapunk-3dModelingDemoreel302.mov

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

indianeczka powala, naprawde robi wrażenie. czy mógłbyś zdradzić szczegóły z tworzenia? jaką techniką tworzyłeś te postać? czy modelowałeś już w takiej pozie czy może rigowałes postać. jeszcze raz gratulacje prac, naprawde świetny poziom... i ostatnie pytanie.. w jakim sofcie tworzysz?

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha! PIEKNE DEMKO! Z dzika przyjemnoscia obejrzalem :) Zycze Ci powodzenia w szukaniu nowej pracy (jestem pewien ze znajdziesz cos ciekawego!) no i wielu sukcesow Michal :) Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

podpisuje sie pod Krisem, z takim warsztatem napewno znajdziesz cościekawego :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki ze sie podoba.

 

proces tworzenia indianki:

 

dzien 1

1. najpierw biore jakis swoj stary model (nawet pozer ujdzie), czyszcze go ze szczegolow, zeby siatka byla rozlozona prosto i rownomiernie- czyli po prostu zbrush-friendly :)

 

2. zrobilem prosty rig, posadzilem ja w kleczacej pozycji , tyle ze symetrycznie.

 

 

dzien 2

3. zbrushowanie i mudboxowanie dopuki mi sie nie podoba "mniej wiecej"

 

dzien 3

4. robie nowy pseudorig i zmieniam poze na ostateczna.

5. resurfacing, czyli np za pomoca silo, czy maxa, tworze nowa siatke snapujac do starej. Zwykle robie to polautomatycznie za uzyciem skryptow. topologie robie bardzo lekka, potem 1 smooth i znow dopasowuje do oryginalu. powtarzam to puki siatka jest wystarczajaco gesta i model wyglada jak oryginal.

 

dzien 4,5,6

6. koncze model.

 

dzien 7

7. dodaje wlosy, detale, ubranie itp

 

dzien 8

8. ustawiam swiatlo i shadery, wrzucam na renderfarme

 

dzien 9

9. oczywiscie cos sie zjeb*** i trzeba renderowac od nowa. no i potem tylko compositing i gotowe.

 

Do tworzenia podstawowej siatki uzywam czego sie da, Maya, Max, Modo, Silo , nie ma znaczenia. Najwazniejsza czesc to zmbrush i mudbox. Resurfacing robie w silo, cyslice i maya, ale w maxie da sie rownie dobrze. kwestia przyzwyczajenia.

 

No i jeszcze dodam ze to nie caly dzien siedze a raczej po godzinach. Na ogol caly model powinien byc skonczony w 5 dni. Nie spieszylo mi sie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

reel super :)

jak kiedy bede tak modelowal jak ty to tez zrobie sobier reel'a ;)

szacunek swietna robota

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

serwus :)

Jakiegoś wielkiego zaskoczenia nie odczuwam :)- poziom jak zwykle świetny,

chciałoby sie jeszcze i jeszcze .

Szkoda tylko , że animacji tak mało. Świetne prace ( jak zwykle). Poziom jak najbardziej PRO.

Gratulacje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modele są zarąbiste

rzezba też fajna ,sam mam zamiar zająć sie rzezbą ale czekam na gline

tylko gdzie ta animacja??

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale wszyscy slodza ;) fakt modele robia ogromne wrazenie ale demoreel w ogole mi sie nie podoba:) jak dla mnie to jest za spokojne, za mało prac i przydaloby sie wiecej animacji

 

ja bym to zrobil tak ;), ze najpierw jest ta super-duper-mega-wypas indianeczka z ta pasujaca muzyczka, a pozniej jakies przejscie w szybsza muzyczke i wiecej animacji

 

imo twoje reel jest za nudny, za to pracki na najwyzszym poziomie:)

 

zycze sukcesow!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest _Kreska_

ja sie podczepiam pod pytanie Z-Brusha, czemu uzywasz zbrusha i mudboxa, jeden z tych programow nie wystracza?

Modele robisz naprawde ladne, mozna na nie patrzec i patrzec, ale mam zazdroche, tez tak chce!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, to ze miodzik to juz bylo :) podobaja mi sie Twoje pracki, aczkolwiek nie zeby sie rozpuszczac, dobra, solidna robota, choc pare bledow sie znalazlo ;)

 

 

pozdrowki

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 - ladne prace (nie wszystkie), widac talent

2 - rozumiem ze chcesz zarobic, ale przesadzasz z cenami, chyba że już Ci na czasie w jakim to sprzedaz nie zależy. Wiadomo predzej czy pozniej ktos kupi...

 

Pytania do Ciebie:

-jesteś po ASP?

-jaki masz sprzet? ( albo czy to demo w domu renderowales )

 

edit: nie mozna sciagnac MOV demoreala - 404 error

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie bardzo się mi podoba :) ale…

-modele kręcą się troszkę za szybko, na szczęście są jeszcze stile żeby bardziej oko nacieszyć :)

-imo troll jest za bardzo zacieniowany co w połączeniu z czarnym tłem powoduje utratę sporej ilości detalu w miejscach mniej doświetlonych

-rozumiem, że w pewnym sensie chciałeś pokazać „ewolucję”, czyli od prac w shaded aż po oteksturowane prace ale wstawanie starszych prac (chodzi mi o tego generała) na koniec mija się trochę z celem (moim zdaniem najlepsze powinno iść na koniec żeby zostawić jak najlepsze wrażenie)

-na muzyce się nie znam ale powiem, że taka stonowana i spokojna świetnie mi pasuje do klimatu (tylko mogła by „zmierzać” do lepszego punktu kulminacyjnego)

Reasumując: prace mogłyby być troszkę dłużej pokazywane oraz mniej ukryte w cieniu gdyż patrzenie na tak ładnie wykonane modele jak dla mnie nie jest ani troszkę nudne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy