Jump to content
h4sh

h4sh demoreel 2006

Recommended Posts

Michal myslalem ze demo bedzie o wiele dluzsze tu sie wlasnie najbardziej zawiodlem :) (chyba ze scianalem to co nie trzeba :) )nie wiem czemu nie wrzuciles swoich innych modeli przeciez masz ich na peczki ale rozumiem pewnie przez umowy itp no nic szkoda .

 

Te modele ktore pokazal sie bardzo bardzo fajnie i trzymaja wysoki poziom wiec jest dobrze :) Milego szukania pracy mysle ze dlugo nie zostaniesz bez dobrego studia ;]

 

Nie wiem czy widzialem reela Alex'a Huguet'a jezeli nie to polecam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

r2d2- no to gdzie sa te bledy , dawaj :)

 

dashu- wcale nie przesadzam z cenami. ja raczej nie chce tego sprzedawac ale jak juz to napewno za normalna cene. pamietaj ze nie siedze w Polsce.

jestem po ASP. Sprzet standard, staroc, amd 1.7, 2gb ram, nvidia. A rendery robie w pracy, mamy 150 dual xeonow :P

 

andy_a- predkosc obrotu modelu to 120 klatek (4 sekundy)- to standard. Mozna od tego odbiegac, ale za bardzo nie ma po co. Co do zacieniowania...moze go troche rozjasnie. Generala moze i wywale....

 

klicek- reel nie powinien byc dluzszy niz 2 minuty. Nie powinno byc w nim tez wiecej niz 5 prac. Reel Alexa widzialem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

przesadzasz imo przy duzej ilosci dobrych modeli odszedl bym od 2ch minut :) jakies ciekawsze najazdy slajdy by sie przydaly bo obrot 360 troche traca oldskulem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie 5-6 prac stanowczo wystarcza aby pokazac umiejetnosci ale to musza byc perelki :)

i racja zblizenia musza by i to duzo ;)

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

gdybym byłpracodawcą i szukał modelera to nie miał bym wątpliwości :) Jak dla mnie reel spełnia swoją funkcję, obrót 360 jest może i oldschoolowy ale świetnie się nadaje do prezentacji pracek. Jedyne co bym zmienił to dodał nieco kolorków do oświetlenia.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW, rządzisz w tym biznesie.

Nie ma wielu osób na ty forum, które mogą się pochwalić podobnymi prackami.

Respect...

Share this post


Link to post
Share on other sites

thx za uwagi

klicek: ale reszta moich modeli jest do dupy, wiec tylko te mam :P

 

w sumie wisi mi jak to wyglada itp, niektorzy daja screeny z viewporta i dostaja robote :P. to nie showcase na internet, a typowo do pracodawcy, na net wrzucilem na wszelki wypadek. Tez zrobilbym wolniej, ale jak trzeba to se stopklatke wcisna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzeźba z króliczkiem rewelacyjna, z CG Indianka miluśka, szkoda że Satyr taki koncepcyjnie ugładzony bo warsztat masz naprawdę konkretny.

 

Bardzo miło że wrzuciłeś tutaj reelka, to chyba raptem drugi taki tutaj prezentowany, szkoda tylko że podzieliłeś prace na tyle threadów- pytania itd. się dublują i dużo trudniej to ogarnąć.

 

BTW. Opisując metody czemu po prostu nie dasz linku do dvd Zacka Petroca? Metoda jest dosyć stara i przez niego pięknie przedstawiona: http://www.thegnomonworkshop.com/dvds/zpe01.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokladnie, trzeba bylo dac w 1 threadzie- bo o zacku petrocku juz pisalem :P

 

Ogolnie metoda jest stara jak swiat, bo uzywali ja jeszcze kolesie obrabiajac skany modeli na NURBS. Tym sie rozni moja metoda od zacka, ze on robi siatke recznie extrudujac poly a ja rysuje ja w CySlice. Najlepiej sie to chyba teraz robi w maxie, po tym co widzialem na "creature modeling for production" szczena mi opadla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hash - to ty jestes jakas wazną personą? :) 150 xeonow

Ceny - juz rozumeim dlaczego tyle, przeczytalem krotka biografie.

Wczoraj poniosla mnie zazdrosc ;(

 

pff, az mi szkoda isc na geografie z takimi zainteresowaniami.

 

ponadto chcialem powiedziec ze opis tworzenia modelu nico mnie zszokowal. Moze jestem leniwy ale ukladac cala siatke na nowo przy uzyciu snapu na poprzedni model... az tak duzo bledów powstaje przy jego modelowaniu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

t asiatka na nowo to super niska siatka, moze z 1000 poly czy jakos tak- wiec dopasowac jest latwo. potem dajesz smooth i juz dopasowujesz za pomaca skryptu, nie recznie, potem znow smoooth itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi sie wydaje ze robisz lepsze rzezby niz modele cg, modele sa w porzadku ale czapki nie zrywaja, natomiast wspomniana juz przez Gothama rzezba z kroliczkiem to naprawde zajebista rzecz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kucza, zainstalowalem najnowszego quick tima i dalej nie smiga...mrrr

edit

o juz odpalilem

dobry reel

ladne oswietlenie ; moze troche za szybko obracasz obiekty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy