Jump to content
chveti

Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun.

Recommended Posts

t0m3k - racja to disp... ale już nie długo :) bo efekt mi się nie podoba... fakt ze samo zdobienie chwile mi zajmie ale czuje, że dla efektu się opłaci :)

a tak na zbliżeniu ma wyglądać:

p1080431.jpg

wymodeluj a potem zrob z tego mape Displacement

 

 

t0m3k - podzielisz sie nastawami oswietlenia i enviro?

 

big - mega czas:D takie czasy to mam przy panoramach 8k, ale render zacny, bardzo ładny

Share this post


Link to post
Share on other sites

wypasna skura, zywcem zarta... :)

ja wrzucam od siebie cos... test, nie wiem czy ejst udany czy nie, bo w zsadzie wyszedl przypadkowo chcialbym tylko sie dowiedzec czy moze sie podobac :/ wyklulo sie pare h temu i nie wiem... bo to nie w moim stylu, chodzi o klimat i kolory.

 

ujecie11s.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Morphe. Klimat w twoim stylu, ale czy to czasem nie jest 2 wersja projektu, który już jakiś czas temu robiłeś? Bardzo przyjemna architektura.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gosc

Morphe troszke nie za ladne ujecie, wszystko az trzeszczy i krzyczy, z prawej strony kiepska linia tej barierki, zmasakrowane ujecie lawek, to drzewo w centrum ujecia rozbija caly kadr, i generalnie

wszystkie elementy zlaly sie w jedna linie pozioma i "przysiadly" na dole kadru

 

sama graficzka, piekna jak zwykle, top notch! tylko to ujecie troche takie "na szybko",

nie pokazuj tyle tych schodow bo nie sa za piekne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tym razem bez drzew byłoby lepiej ;) Ładniej wyszedł budynek.

Czy te liście naprawdę podobają się inwestorom? Ostatnio stało się to jakimś męczącym standardem w wizualizacjach.

 

ps:

ujęcie jest bardzo dobre

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Arch: Dof/Bokeh test

44:09:22 ktoś przebije :)?

 

A na jakim to silniku? Swego czasy testowałem sobie taki silny bokeh na vray - stwierdziłem że się nie opłaca. Żeby to odziarnić potrzeba zbyt dużo czasu, unbiasy radzą sobie w tym przypadku o wiele lepiej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wymienić drzewko, zmniejszyć gloss na stole i krześle, dodać bump i spec mapę do podłogi i betonu. Może ogień w kominku? Hmm, jakiś detal by się jeszcze przydał bo teraz scenka wydaje się być zbyt sterylna. Ale nie wiem jaki to detal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapomniałeś SWRSC oteksturować ciężarówkę. (szare opony, całe podwozie biało/szare i brzydkie nadwozie). Te kaktusy po lewej stronie w rogu (zamaskowane liściastym krzakiem) brzydkie - zlewa się zieleń z trawnikiem za bardzo (moze wina mojego monitora), iglaki obok drzwi (te świerki czy sosny) za ciemne - u mnie to na prawie czarne wygląda) W sumie nie jest źle, ale szału też nie ma. Fajne oświetlenie.

 

Ta elewacja to model czy bump / displace ? - ładnie AA obszedł się z nią - dużo widać - to plus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

morphe- ujęcie masakrator jak dla mnie, nie jest taki cukierek kolorystycznie jak najczesciej u ciebie, ale akurat nie uważam tego za minus, kolorki super.

 

Glob- super pomysł na prezentacje tych lampek

 

tulis, oświetlenie mega nuda, nieostre aa, wogóle popracować trzeba nad nastawami, gloss na biurku strasznie przesadzony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glob - bardzo dzień dobry :) Super to wygląda.

SWRSC - ale światło bardzo ładne, komercyjne i czyste:)

 

Rzeknij słowo a wywalam. Nie mogłem się powstrzymać:

 

ab26017f2bae5376.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

SWRSC - Arch: Dof/Bokeh to mentalowski ukryty shader. Na pewno lepszy i szybszy niż zwykły dof mentala, no ale ciągle mocno nieużytkowy. Co kilka lat testuje se dofy i ciągle efekt jest taki sam, czasy chyba rosną zamiast spadać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

w moim stylu? znaczy no tak na 1 planie wywalone dzewo;) ujecie mialo na celu pokazac jaksi nstroj sytuacji niekoniecznie architektore jako taka. na inych ujeciach jest ona pokazana, to ujecie zrobione jest jako "dodatek" i takie ujecie wybral inwestor sposrod kilkunastutakich takich szybkich propozycji... tak ze mi pozostalo jakos cos z tym zrobic....

liscie nie sa standartem ale jak wpsomniano schody nudne... to dalem liscie ...

 

tjviking, najlepiej napisz do mnie na gg i wytlumacz lopatologicznie o coc hdozi z linia lawek balkonow, lczego to kompozycyjnie ie wali, jestem laikiem w ytch sprawach wiec moze cos sie naucez na zas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Gosc

tjviking, najlepiej napisz do mnie na gg i wytlumacz lopatologicznie o coc hdozi z linia lawek balkonow, lczego to kompozycyjnie ie wali, jestem laikiem w ytch sprawach wiec moze cos sie naucez na zas.

 

Morphe nie emocjonuj sie tak bardzo, podnies kamere troche do gory i zlamia sie te

poziome linie, malo fortunne jest ustawienie kamery "pod gorke" gdzie wszystkie elementy sa na linii oczu, a drzewo, kwestia gustu, jak sie klientowi podoba to

po co zmieniac :P

a to ze zawsze cos mozna poprawic... to wiadomo, ale tak mozna bez konca...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loki dzięki za uwagi, jeżeli będą jakieś poprawki ze strony klienta no uwzględnię to co napisałeś. Elewacja ma displace, render jest w 3500px, dlatego AA dobrze się rozłożyło.

 

Pionix, no lepiej to wygląda :)

Biglebowsky: no ekstremalne DOFy na bucketowych silnikach to porażka nadal :/ może się kiedyś doczekamy... DOF pro się dobrze spisuje na z-depth mapie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

grzegerz VrayLight w Envrio + mocniejszy VrayLight w slocie Refl/Refr, Reinhard 2.2 - 0.1 - 0.5, IR + QMC, PhysCam, w nocnym dodatkowo parenascie Omni.

 

Glob fajne lampki

 

Boss91 1 i 3 wyglada niezle ale lepiej skopiuj jakies istniejace produkty a felgi z opona nie wrzucaj do portfolio dopoki nie zrobisz reszty samochodu

 

SWRSC nie moglem sie powstrzymac, powiedz slowo i wyrzuce...

pkp2max1.jpg

Edited by t0m3k

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest skrzynak

Obrazek do projektu konkursowego wiec i czas mocno ograniczony - ok 9h - modelowanie, poprawki, renderowanie, postpro.

Max09, Vray, PS

 

7c21f15760b3204f.jpg7c21f15760b3204f.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

skrzynak - nawet daje rade choć po nim nijak nie idzie się skapnąć co to jest.

 

Odgrzewam starego kotleta i testuję na nim światło (sun&sky) i trawkę. Bez postprodukcji.

 

uj1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy