Jump to content
Hatred

Game Art : Newsy ze swiata Game-Dev'u & nowe gry

Recommended Posts

ech, niepodobaja mi sie troche postacie ingame w tym L.A Noire, takie troche jak z mafi 1...

 

Owca, z jakiej gry?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bardziej raczej jako ciekawostka. Mirror tekstury na autku bo:

a: malo pamieci na tekstury?

b: lepsza jakosc?

d: Nie mozna nie mirrorowanej robic?

f: konsole?

z8995626X,Silent-Hill--Downpour.jpg

 

Wszystkie odpowiedzi sa dobre. Bo nie ma sie co przejmować mirrorem jak tylko zboczeńcy z gamedev'u dosterzegają takie pierdoły jak właśnie mirror tekstury na samochodzie, brak jednego face czy od dwa poligony za duzo w obiekcie który docelowo ma być widac przez co najwyzej kilka sekund

Share this post


Link to post
Share on other sites

no wiec, model zrobiony w taki sposob specjalnie do folio mialby komentarze typu "szkoda ze mirror" mimo ze z zalozenia robiony jest jako 'ten do gry'... A gdyby go sie robilo zawodowo to by do gry przeszedl bez mrugniecia okiem, bo czas goni, bo nikt nie zauwazy... Tak jak wyzej na skrinie... shit

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, jako zwykły lajkonik zauważyłem dopiero jak spytałeś. Moze mają limit poly i tekstur na obiekty poboczne a chcą by w scenerii było ich jak najwięcej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi sie to jakos w oczy nie rzucilo i nie rzuca / zreszta to nawet nie jest bug chyba tylko ktos ztwierdzil ze tak bedzie albo tak zrobil...

w kazdej grze sa duzo wieksze klocki jak jakies niezmapowane poligony i dziewnie polaczone tekstury z dupy ;)

poza tym polowa ludzi w wiekszych firmach to nic nie umie wiec co sie dziwic ;)

 

spoko ten silent hill wyglada / przypomina Alan wake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czemu takich rzeczy nie robią proceduralnie? Taka tekstura zajmowałaby jeden kilobajt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ale co musial bys przygotować maski na poszczególne miejsca i te by ci juz pozajmowaly wiecej zdaje sie :D chyba ze bedziesz przypisywal rozne materialy, a to juz zalezne jak lyka engine. jak dla mnie MIrror WOGOLE sie nie rzuca w oczy nawet jak wiem gdzie patrzyc, dobrze zrobiona texa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo i tak 80% pctowców ściągnie pełną wersję twierdząc że to w ramach testów :) Oby demko dzisiaj wskoczyło na PSN, się zobaczy co kupiłem lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie przeszedłem to demko i wrażeni mieszane .Grafa fajna ale tak naprawde oświetlenie mi sie podoba .Asety na dobrym poziomie ale żaden majstersztyk. Co do gamepleja coż niby fajnie sie grało ale AI dość toporne i w sumie samo się to demko przechodzilo.A i nie znalazlem frajdy w specjalnym zabijaniu wrogów. No nic czekam na fulla. Acha musialem 2 razy przechodzić bo za pierwszym razem postać mi sie zaklinowala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dzisiaj sciagne na ps3 bo w US bedzie demko dzisiaj /

ale przegladajac Neogafy moge tylko napisac ze wasze demko jest lepiej odbierane niz demo multi Crysisa2

wiekszosc ludzi pisze ze gra wyglada swietnie na xie i chodzi plynnie w przeciwienstwie do c2 ;)

 

mam nadzieje ze wersja na ps3 tez trzyma poziom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oby gra sprzedawała/oceniana była jak najlepiej. Jakby nie patrzeć to rzutuje ona później pośrednio na obraz każdego z nas polskich grafików/programistów/designerów itd pozytywnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Demko Dead Space 2, hell yes! Więcej tego samego, ale straszy równie skutecznie co pierwowzór. Czas odświeżyć jedynkę przed premierą :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy