Jump to content
allied

problem z materialem

Recommended Posts

sob doszedlem do pkt 4 i nie wiem co dalej:P a tak serio to w przedmiocie, ktory odbija sie w drugim da sie ustawic zeby byl albo calkowicie odbijany albo w ogole (visible to reflect), a da sie moze zrobic zeby byl odbijany z częściową siłą np. 0,4 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
a da sie moze zrobic zeby byl odbijany z częściową siłą np. 0,4 ?

 

Ale chodzi ci żeby wybórczo różne przedmioty były mniej lub bardziej widoczne w odbiciu? Bo jeśli ogólnie no to chyba sterujesz stopniem odbicia materiału "reflection"?

 

Nie wiem za bardzo w co ty brniesz... ale za chwilę poważnie zostanie ci tylko punkt 5. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak, tylko chcialbym ustawic poziom odbicia ODBIJANEGO obiektu, a nie tego w ktorym cos sie odbija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze nikt nie stosował takich hardcorów. Z prostego powodu - jeżeli obiekt nie dobija się w 100%, to co zamiast niego widać? Przezroczystość? Exit kolor? Background? Nie brnij dalej w mnożenie bytów ponad potrzeby. Wyślij może lepiej tą nieszczęsną scene to zobaczymy co tam jest nie tak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

powoli powstaje nam problem filozoficzny w założeniu tej sceny. :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja myśle że nieważne jak ta scena będzie wyglądać, za sama walke i postawione przed nami problemy należy się jakieś wyróżnienie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ja juz sobie w sumie poradzilem, idzie tylko o to, ze pytam z ciekawosci i zeby na przyszlosc nie miec problemow, w kazdym razie wielkie dzieki za wasze wywody i pomysly :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy