Jump to content
Bro

Obiekt 3D: Black Hawk UH60

Recommended Posts

Yo.

Jakiś czas temu (po obejrzeniu kolejny raz Black Hawk Down) naszło mnie na helikopter - a dokładniej na UH60. Wczoraj skończyłem txt dziś robie rendery i printscreeny (muszę jakoś portfolio zapchać). Dziś 2 rendery i pscr z maxa - na dniach wrzuce jeszcze jakieś - może też wrzuce ogólny proces powstawania modelu.

Polycount: 8427

txt : 2(1024x1024)

Pozdro

 

 

BHD1.jpg

 

BHD2.jpg

 

BHDw.jpg

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

w sumie to co moge powiedziec, zkrytykowac sie nie da, a powtazac w kółko wow to tez nie wypada :D wiec hmmm nie najgorzej :D:D lol joke nie no jest bosko moze tylko napisze ze jesli są normale to ich nie widac a jesli ich nie ma to by sie przydały

Share this post


Link to post
Share on other sites

wszystko super :) yhm przepraszam ale poprostu no nie moge nie dac fronta przepraszam zazalenia prosze slac na klicek(at)o2.pl;)

 

gratulacje super model, texturka boska :)

 

co do making ofa ... NAUCZAJ! wrzuc koniecznie

 

btw mozesz wrzucic texture ? nie koniecznie w fulresie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdyby w sondzie przed 9 mini-bitwą wygrał jednak helikopter, a nie postać, myślę że byłby drugi nokaut z rzędu w Twoim wykonaniu.

B*O*S*K*I*E

Pozdrawiam i proszę o więcej :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Making of? czy ja dobrze słyszałem?

Ja chcę, chcę chcę chcę na gwaizdkę :D

 

Pracka piękna, nie wiem co jeszcze można powiedzieć :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co tu dużo kryć- wygląda rewelacyjnie :).

 

Yea- a mnie teraz naszło na ponowne obejrzenie Black Hawk Down. :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo.

Dzieki chłopaki za dobre słowo :)

 

- normalek nie ma - nie lubię się w nie bawić :) wyświetlanie w maxie jest beznadziejne i mam do nich uraz - ale czas iść do przodu więc nastepny model już będzie mieć.

- co do mak'a to postaram sie cos posklejac bo dość często zapisywałem w nowym pliku

- uv:

uv2.jpg

 

uv1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo ładnie - aż chciało by się go zobaczyć w akcji - marnuje się taki stojący ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Są jakieś szanse na zobaczenie textury?

 

Model bardzo ładne, szkoda że nie w jakimś engine :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki

- Jeżeli macie namiar na jakiś fajny darmowy engine który na dodatek fajnie wyświetli normale to jestem za i nawet normalne dorobie - czekam na namiary :)

- txt postaram sie wrzucić następnym razem

- zrobiłem kilka printscreenów z etapów modelowania: może komuś się przyda ale nie sądzę :)

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

...no fajny - ale wyglada na pomalowany pedzlem i siakas zwykla farba olejna- przecie blackhawki malowane sa fabra matowa i maja raczej gladka powierzchnie- a u ciebie pory jakby ta warstwa grubasna byla - przez to wyglada nieco jak zabawka

Share this post


Link to post
Share on other sites

mi tam nie wyglada jak zabawka :)

 

Btw Bro zrob jeszcze makinga odnoscnie textury a ludzie Cie ozloca ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na zabawkę, ale nie przez malowanie, a przez kąt kamery. Jeśli ujęcie byłoby z FOV ~50, z wysokości ok 1,7m nad powierzchnią ziemi wyglądałby całkiem realistycznie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy