Skocz do zawartości

GI dla kudłów w maxie 9


Shogun 3D

Rekomendowane odpowiedzi

Na Autodesk Roadshow ogłoszono, że jednym z bajerów, jakie wprowadzono do maxa 9 jest GI dla włosów. Pozostaje tylko pytanie: dla jakich włosów? W Vray fur GI istniało juz dawno, ale Vray fur ma dużo mniejsze możliwości niż fur maxowy.

Robiłem duzo róznych testów z V-rayem, a nawet ze Scanline'm i nic. V-ray ani Scanline nie uwzględnia nawet włosów jako obiektu, który rzuca cień, już nie mówiąc o GI. A jak zamienić włosy na spline'y lub poly, to tracą one własciwości włosów pod kątem ewentualnej ich animacji.

Pytanie: jak nadać GI włosom maxowym bez utraty ich wlaściwości? Mniejsza o czas renderingu. I jaki renderer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeżeli chodzi o maxowy Hair and Fur, to gdy zmienisz w Rendering -> Effects -> Hair Rendering options: z buffer na geometry, wówczas włosy będą renderowane odrazu i będą miały takie same właściwości jak obiekt z którego wyrastają (będa rzucać cienie itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności