Skocz do zawartości

[wip] Postać 3d - Policjant


peterr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jako że mamy ferie :) to będe miał troche czasu na 3d ..zacząłem robić postać policjanta..ma on wyglądać mniej więcej jak ten:

http://img105.imagevenue.com/img.php?image=38605_pies1_122_573lo.jpg

 

Limit to 1k poly ,tekstura 1024x1024 ...bez normal mapy..

Narazie wygląda to tak: [pewnie nieciekawie:P]

th_38613_screen1_122_366lo.jpg

pozdrawiam maniaków;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 33
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

dobra dzisiaj troche poprawiłem siatke ..2h zabawy/męczarni z maxem:P

th_16698_screen1_122_572lo.jpg

staram sie unikać trójkątów..to chyba ok?:P

pytanie..czemu jak chce przejść z edit poly na mesh to mi psuje wszystko ?:/

podwójne krawędzie?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzizas, daj jakies porządny render a nie jakies sklejki tu nam pokazujesz :D

model wyglada dziwnie, hmmm wiem! dodaj glowe :D

i troche trisów jesli masz jzu zamiar dac mape 1024, toz sa jakeis konwencje w końcu nie? :D

 

a tak ogólnie to:

-siata brzydka, źle rozlozona

-kurcze nie no, nie bede komentowal :D dodaj mu trisów wiecej przynajmnije do 2500 :p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siatka na mój gust dość "sztywno" rozłożona. Żeby uchwycić lepsze proporcje wrzuć sobie jakieś referencje człowieka i przeskaluj model. Z 1000 trójkątów można zbudować bardzo fajny model, zwłaszcza że masz możliwość wykorzystania tak dużej tekstury. Zerknij na kilka pierwszych prac w linku poniżej.

http://souldesigns.cottages.polycount.com/personal.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe ale z czapką to pojechałeś :D :D Nawet nie wiem co napisać, albo to jest takie, bo ma takie być..., albo zrób to od nowa ;)

 

EDIT>

Ok miałem się poprawić i pomagać wiec zapodam takie coś:

ludzikye6.th.jpg

 

 

EDIT2>

ledyr - imo policeman to powinien być kawał chłopa na dresów :P

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhem, no osobliwy typek, nie powiem.

To ja będę ten niedobry tym razem:

Popracuj nad sylwetką i proporcjami i anatomią. Proporcje mózgoczaszki i trzewioczaszki są zatrważające nawet jak na policjanta. ;) Radze przyjrzeć się szkieletowi ludzkiemu szczególnie kręgosłup, klatka piersiowa, czaszka i jej osadzenie, coby postać nie wyglądał jak lalka wypchana słomą.

Pooglądaj sobie siatki twarzy jakiś porządnych modeli. Nawet spotkanie z dresem nie deformuje tak głowy.

 

Pozdrawiam

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam książkę od anatomii. Naprawdę. W tych wypchanych ciuszkach musi się zmieścić człowiek i to powinno być widać, że on tam jest.

 

Poczytaj trochę loomisa: http://alexhays.com/loomis/

 

Poszukaj informacji o zależnościach pomiędzy różnymi częściami ciała.

 

Spójrz na siebie w lustrze, a potem na swoją postać. Poszukaj błędów. Potem model do kosza i rób następny.

 

A w przerwach ucz się anatomii. Polecam też ołówek, kartkę i szlifowanie zmysłu obserwacji.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

empeck - dzięki ,już ściągam..niedawno zacząłem sie uczyć rysować ,nawet bardzo opornie mi to nie idzie i chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P

a teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :(

pozdrawim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba dzięki temu w ogóle jakoś model wyszedł człowiekowato ...:P

w sumie to nie byłbym takim aż optymistą :D hehe joke

 

hmmnie wiem, moze spróbuj coś prostrzego zrobic, na przykład boxa czy sfere :D nie no kolejny joke :D wybacz ale jutro mam sprawdziany poprawkowe z których dostane 1 i dlatego mnie głupawka dorwała :D

 

a tak na serio to poćwicz anatomie i dopiero wtedy spróbuj zrobic czlowieka a gra poczeka, nie ma co sie spieszyc

 

teraz spać i jutro dopiero wieczorkiem dłubne :(

jakie spać!? spią tylko mięczaki które jeszcze nie odktyli ze sen to strata czasu :D

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:D

no ,to tak..troche proporcje poprawiłem [cudu nie bedzie:D] ..troche poczytałem..

zacząłem teksturować..512 sam diffuse

za dużo tu nie widać ,ale to dobrze bo jeszcze jest kupe roboty przede mną:)

th_67993_screen2_122_524lo.jpg

i teraz mam pytanie...jak w fotoszopie usuwacie takie przebarwienia twarzy jakie są widoczne zresztą [chyba] tj żółty zielony..;P niebieski.. itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja moze znaffca nie jeste...ale trust me...jak to ma biegac w jakiejs grze to to nie ma prawa ladnie wygladac w okolicach kolan i ud!! radze ci zaczac od poczatku z uwzglednieniem glownych zasad proporcji i przemyslenia siatki! bo tu narazie twoje buty maja wiecej poly niz noga!:)

ps. powiedz co za plugin urzywasz ze ci ppokazuje tak ladnie ilosc poly trisow i fps?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na tym modelu to nie wiem czy oplaca sie go riggowac bo siatka na nogach tak ci sie pognieze zaczniesz płakac jak sie nasiedzisz i prezsuneisz jedną z nóg!!

 

btw: pod 7ka pokazuje tylko ilosc trisow! i to zaznaczonego obiektu a u cibie jest to jakos rozbudowane bedizej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:)

Ręce kiepsko wyglądają.

Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret.

 

Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem),

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, mega low poly, w counter striku jest więcej poly:)

Ręce kiepsko wyglądają.

Czapka też zauważ jest dziwnie zniekształcona, powinna być bardziej jak półkole+daszek, teraz wygląda jak beret.

 

Zrób kilka cutów (dodatkowych edgów) w obszarze gdzie się zginają ręce(łokieć, W twoim przypadku na całym przedramieniu(kiepsko będzie wyglądać przy zginaniu.)), nogi(pod kolanem),

 

No nie wiem czy w CS player ma więcej poly :>

csgs0.jpg

A co do pracy ... no jest jakiś postęp w poruwnaniu z początkiem jednak zbyt szybko zajołeś się texturowaniem modelu ;/ na początku powinieneś dopasować proporcje no chyba że twoim zdaniem ten model jest już skończony ;/

 

ps polecam ci Radzisz abyś zwrócił uwagę na ten właśnie model i porównał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności