Skocz do zawartości

Pojazd 3D: nissan 300zx


BARTUS000

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 273
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

więc teraz pokaże lusterka nie dokończone jeszcze (ale to tylko jeszcze trzeba połączyc z reszta samochodu). pewnie sie niespodobają ale bede wdzieczny jak powiecie co jest zle i chetnie poprawie

patry miło mi że ci się podoba klamka, ale co jest źle w reszcie modelu?? chciałbym poprawic

siatka

my.php?image=mirror22gq.jpg

my.php?image=mirror22gq.jpg

 

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jakoś idzie... w dobrym kierunku :)

Lusterko wcale nie jest BE :) Wepchnij je tylko w obudowę nieco głębiej, jeśli wiesz o czym mówię :)

 

A co do klamki - sprawdź, czy masz taki sam poziom MS jak na drzwiach - je czasami o tym zapominałem :) Posprawdzaj wertex'y i edge'sy - może tam coś nie gra.

 

Keep it up!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojojojojoj! Będą problemy - faluje, zwłaszcza tył. Prostuj, póki możesz, bo się będziesz później wqrwiał. Zalecam usunięcie fragmentu od linii okien w górę i zajmij się tylnym nadkolem, bo coś niedobrego się tam dzieje, zwłaszcza na dole.

 

Keep it up!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to pierwsze aut, ktore modelowałem do tego stopnia więc oczywiste jest ze popełniam głópie błędy, które popełnia sie za pierwszym razem. zobaczcie drzwi

doorge5.jpg nie patrzcie sie na lusterko pracuje jeszcze nad tym, ale nad lusterkiem widzicie to coś. jak zrobie mesh smooth to sitka sie tak dziwnie układa(zob. screen) prosze o pomysł na zlikwidowanie tego. będe wdzięczny jak ocenicie reszte drzwi(chociarz to tylko drzwi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klamka troche nie teges. tak to ok, tyle ze prawdopodobnie masz dwie pary drzwi po jednej stronie- widac na drugim obrazku, przy okolicy przedniego slupka, ze wystaja jakies kwadraty [tak jakby niezesmoothowany niezydentyfikowany obiekt] ;)

 

 

EDIT:

Chodzi mi o to, ze cos tu wystaje:

http://img406.imageshack.us/img406/8403/doorge5gp3.jpg

http://img406.imageshack.us/img406/1193/renderdoornk3.jpg

 

A to w samochodach zwą przednim slupkiem:

http://img166.imageshack.us/img166/668/hippond5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klamka może dlatego że zapomniałem pokazac uchwyt ale widac go na poprzednich screenach

 

tyle ze prawdopodobnie masz dwie pary drzwi po jednej stronie- widac na drugim obrazku, przy okolicy przedniego slupka, ze wystaja jakies kwadraty [tak jakby niezesmoothowany niezydentyfikowany obiekt] ;)
nie wiem o co ci chodzi nie mam 2 drzwi, co masz na myśli slupek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Górna krawędź szyby do poprawki - jest kanciasta.

Fragment gdzie jest lusterko, też do wymiany - odetnij go i jako osobny element połącz z lusterkiem - patrz tu => http://img186.imageshack.us/my.php?image=renderdoor01gn4.jpg

Tylny słupek też powinien być wykonany inaczej - zobacz sobie, jaki jest na referkach.

+ to, o czym mówił Kr3tz

 

Na start wybrałeś sobie trudny wóz, ale nie jest tragicznie, nie jest nawet bardzo źle - wszystjko da sie zrobić na cacy, musisz tylko przy nim posiedzieć. Ogólnie fajnie.

Keep it up!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chce mi sie zaczynac od nowa tych drzwi, ale teraz widze ze sobie utrudniłem robote, można to było zrobi szybciej gdybym oddzielił to lusterko i inne kawałki(trudno)

 

thx xtreme ze tak uwazasz

Nobody_Man ten pytałem sie na cg-cars i powiedzieli mi ze ten jest nie trudny

 

mały update jeszcze musze poprawic ten "slupek" za płaski po środku po mesh smooth, ale jeszcze nie wiem jak to poprawic

 

 

 

dooriv4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, już lepiej. Przy następnym modelu będzie już zaye*iście :)

 

Tym bardziej, jak Wiktor Ci to mówi|pisze :D

 

I nie przejmuj się tym, że niektórzy mówią, żeby zacząć od początku. Choćby nie wiadomo jak się nie chciało, zawsze warto. Ja w Mustangu, który dłubałem, ze 4 razy zaczynałem wszystko od nowa. efekt się nawet podobał. Zanosi się na to, że usadzą mnie na studiach, wiec bedę miał czas, żeby do niego powrócić :D

 

BTW - nie są te drzwi odrobinę za płaskie?

 

Keep it Up!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem może mi sie wydaje, ale (nie wiem jak to nazwac(kawałek blach między przednią szybą a oknem bocznym kierowcy))chyba jest za szeroki. czy wy też tak uważacie?

 

edit: jak myślicie tak jak ja to poprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za pomoc;

jedynym rozwiązaniem jest: wszystkie edge na ktorch opiera sie ten otwor(zob screen) muszą lezec za tej samej prostej

jednak jest pewien powazny problem- ustawienie tych edgy w ten sposob psuje duzą częsc zderzaka(widac to na screenie):( bedzie duzo poprawiania:(

 

edit: da sie to poprawic?? bo nie jestem pewien(tam przy nadkolach)

75720035ap6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz rozwiązałem problem, nie jestem pewien czy do końca ale jeste duzo lepiej, zrobiłem nowy split po lewej stronie tego otworu(między otworem, a błotnikiem), i dopiero wtedy ustawiłem te brzegi na jednej prostej, dzięki czemu nie musiałem ruszac brzegów budujących nadkole,(tylko te nowe) nie popsuło to tak modelu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

update

teraz modeluje przednie swiatla(przeciwmgielne chyba), robie to pierwszy raz, w poprzednim samochodzie to mnie zniechecilo i nie zrobilem mu swiatel:) nie wiem czy to dobrze wyglada ale mam nadzieje ze sie spodoba;)

tutaj siatka

70390284bv8.jpg

 

render

 

10bt0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

javor czemu twierdzisz ze zdezak trzeba caly wymienic, moglbys pokazac blędy.

to ze caly model ma bledy to zdaje sobie sprawe bo nie jestem jeszcze za bardzo doswiedczony w modelowaniu:)

dzieki wogule za komentaz;)

 

 

edit: tak wogle to dziękuje za szczerośc, twoj komentarz naj mocniej wyraził to co czujesz, inni byli bardziej skromni w szczerosci:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbym pozaznaczać ale po co ? porównaj swój render z fotkami orginału i wszystko powinno być jasne ... np światła w zderzaku powinne byc inne i nie miec takich ostrych rogów, te 3 otwory powinne wygladać troche inaczej a ten pierwszy od góry powinien byc w przetłoczeniu które u ciebie jest złe i nie pokrywa siez tym otworem, wlot między swiatłami też jest do kitu, a cały dół zderzaka powinien być wysunięty do przodu i podwinięty do wewnątrz po bokach

pamiętaj, wpatrywania się w referki nigdy za wiele :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mógłbym pozaznaczać ale po co ? porównaj swój render z fotkami orginału i wszystko powinno być jasne ... np światła w zderzaku powinne byc inne i nie miec takich ostrych rogów, te 3 otwory powinne wygladać troche inaczej a ten pierwszy od góry powinien byc w przetłoczeniu które u ciebie jest złe i nie pokrywa siez tym otworem, wlot między swiatłami też jest do kitu, a cały dół zderzaka powinien być wysunięty do przodu i podwinięty do wewnątrz po bokach

 

jesli chodzi o swiatla to mowiąc inne masz na mysli materiał(jeszcze nie robiłem tej mapy, zrobie to na końcu). wydaje mi sie ze kąty sa dobre, zobacz ze jest wiecej rodzjow tych swiateł nie tylko jedne. ze te otwory w zderzku sa zle to wiem, wygladaja tak bo nie chciał mi sie juz potem poprawiac, (moze poprawie) nie wiem o co Ci chodzi z tym wysunięcciem zderzaka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności