Posted March 4, 200718 yr Hej Ledyr mnie namówił, żebym założył i dał sticka :) Skoro polycout ma taki thread i cgtalk tez, to myślę ze my gorsi nie jesteśmy i tez sobie założymy :D Mam nadzieje, że pomożecie aby thread sie rozwijał :D ok wiec zaczynam od siebie staram się namalować textury :
March 4, 200718 yr KLICEK - widziałem ten model na Waszej stronie. Robisz go w jakimś bardziej konkretnym celu, czy do szuflady? Wygląda fajnie i ciekaw jestem, czy będzie go można zobaczyć w jakiejś grze. ledyr - to jest głowa do poprzedniego? Czy kompletnie nowy model? Ja właśnie skończyłem model do BFPirates2 i przekazuję go dalej, machnąłem kontener - jest w speedzie. Jednocześnie pracuję nad teksturą do modelu z treningu.
March 4, 200718 yr Kuba, odbieram tak: milutki domeczek:) Klicek: ten wojak czaszkę ma spłaszczoną z tyłu czy takie ujęcie jest? Ledyr: go go go:p A tu mój nocny spontan:
March 4, 200718 yr Początek próby odwzorowania low-poly ilustracji Paula Kidbiego "Ankh-Morpork" :) Narazie 2858 trisów.
March 5, 200718 yr lol, a ja myslalem ze to ten watek jest od tego haha http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=21620
March 5, 200718 yr No tamten to speed, a więc nie wrzucę tam modelu, który powstawał przez dobrych kilka-kilkanaście dni. Vorek - bardzo fajny ten budynek :)
March 5, 200718 yr Tamten to ćwiczonka, ale raczej skończone prace, a tutaj to czego z jakichś powodów nie wwalacie do wątków, ale pracujecie nad tym. Przynajmniej ja tak rozumiem ;) Bardzo fajne pracki jak na razie, dawajcie więcej :)
March 5, 200718 yr Witam wszystkich. Nie jest to może mistrzostwo świata, ale co mi tam=] W przyszłości dodam resztę (kaktusy, saloon itp.)
March 13, 200718 yr kuba - nowa twarz przybysz - pal normalela pal :D taką oto panienke zaczołem jak uda mi sie wymodelowac całośc to wrzuce do wipa (ale wątpie zebym dał rade :)) heh, ziomuś proporcje są specjalnie takie(serio :D)
March 13, 200718 yr Przybysz - bardzo ładna główka :D Ledyr - heh, ta pani to zbyt piękna nie jest, mógłbyś trochę nad proporcjami posiedzieć, chyba że to ma być taka brzydula. niezłe modeliki, aż miło polukać :)
March 17, 200718 yr tez sobie robie w wolnej chwili modelik, ale jakos caly czas sie nie moge zdecydowac co po nizej glowy ma być ;), jeden wariant juz mam ale jakos mi sie juz znudzil i nie wiem czy normale czy bez, eh pewnie zalegenie gdzies na dysku
March 18, 200718 yr ostatnio miałem przerwę gdyż padł mi pc, ale teraz juz moge coś działać :) obecnie intensywnie trenuje modeling organiczny (czy ja już mówiłem że nienawidze organiki? :D) moja z kolei chyba 3 twarz :) zbrush podejście 2 (pierwsze kompletny niewypał :E) pozniej lp+normal ciekawe czy wyjdzie ps. dzieki klicek za mobilizacje :)
March 18, 200718 yr Skup się na anatomii:) Referki na podkład i jedziesz. (a to może Ci się przyda: http://www.highend3d.com/zbrush/downloads/zscripts_zplugins/general_other/Reference-Image-3719.html ) Najpierw kształt, później rysy.. Jak modelujesz to kręć bryłą ile wlezie (kierunek światła jest też dobrze zmieniać sobie co pewien czas) Pozdro!
March 18, 200718 yr Fajne włosy, mario. Ja zawsze mam z nimi problemy. [Prawy przycisk myszy-->Zapisz obrazek jako...] ;) Taka konceptoreferka. Jeszcze nie wiem w co ta pani będzie ubrana. Docelowo ma być w stylu historyczno fantastycznym. Pozdro
March 18, 200718 yr Taki mój mały, tymczasowy gniot. Reszta projektów czeka na nowy sprzęt. Nie wiem, czy nie za bardzo wdaje się w szczegół. Ale w dzisiejszych czasach 5 - 6k poly na auto to norma :) mario don - przepiękna główeczka Fajny koncept, Przybysz. Ja zawsze mam z nimi problemy. [Prawy przycisk myszy-->Zapisz obrazek jako...] ;)
March 26, 200718 yr Aktualnie męczę kilka przedmiotów do BFP2. Aktualnie - skrzynia mająca służyć za "flagę" w trybie przypominającym klasyczny CTF.
March 26, 200718 yr Ej no kawal dobrej skrzyni ze skarbem :) fajnie ze ma te wszytskie detale jak kludka, wypuklosci itd :) Model fajny, szkoda ze tak w izometrycznym rzucie pokazany :)
March 26, 200718 yr kuba - fajnie :) Ja ostatnio bawię się UnrealED'em. Dłubię sobie taką mapkę głównie żeby zapoznać się z edytorem i przyzwyczaić do jego obsługi. Niesamowita zabawa :) Narazie nie robiłem własnych static mesh'ów ale i na to przyjdzie pora :) Wszystkie obiekty i tekstury na tych screenach pochodzą z pakietów dostarczonych z UT 2004, żeby nie było ;) pozdrawiam
March 26, 200718 yr Author Vorek wyglada to imponująco fajny dizajn mapy nawet , szkoda ze modele nie twoje :D ale kij tam, w duzych firmach dizajnerzy map maja duzooo roboty ;)
March 26, 200718 yr Texturka metalu tej skrzyni wymaga jeszcze pracy. Nie wiem czy stylizować "na alladyna", "na księżniczkę" czy na "pogromczyni smoków". Jakaś rada?
March 26, 200718 yr ja głosuję na środkową :) Vorek - świetna robota! Testujesz też gameplay? Jaki rodzaj mapy robisz? DM, CTF?
March 26, 200718 yr wow vorek swietne :) mario don swietna glowka :) przybysz tez swietna glowka :) ogolnie fajnie wam idzie ;)
March 27, 200718 yr no dzięki, dzięki :] empeck - jako że miał to być z założenia tylko test, nie robiłem pod żaden konkretny tryb, ale zaczęło z tego wychodzić jakieś DM 1on1. Testowanie gamplay'u polega narazie na bieganiu w kółko w rożnych konfiguracjach i sprawdzaniu czy się gdzieś nie zablokuję ;) Jak już to skończę, to wrzucę, będzie można potestować. Z niecierpliwością czekam na UT3 ;) Pozdrawiam
March 27, 200718 yr Hehe :) Vorek chyba chce pozarazac ludzi UE ^^'. Jak tak pujdzie dalej to wiecej osob sie tym zainteresuje, zaczna tworzyc i zrobimy bitwe na mape do UT 1 vs 1 :D A co do postaci Przybysza to ja bym dal od pasa w gore wersje pierwsza a od pasa w dol wersje 3 :)
March 27, 200718 yr Jeśli ktoś za darmo rozdaje UT, to siur :D Enjoy. http://udn.epicgames.com/Two/UnrealEngine2Runtime.html
March 27, 200718 yr Wszystkie obiekty i tekstury na tych screenach pochodzą z pakietów dostarczonych z UT 2004, żeby nie było ;) Chodziło mi o ten fragment. Edytor bez samej gry oznacza pracę od samych podstaw, z tworzeniem własnych tekstur włącznie :) Żeby nie było, że spamuję - świeży budynek
March 27, 200718 yr Chodziło mi o ten fragment. Edytor bez samej gry oznacza pracę od samych podstaw, z tworzeniem własnych tekstur włącznie :) Żeby nie było, że spamuję - świeży budynek Wiem, wiem ;) A budyneczek bardzo fajny :)
March 27, 200718 yr thx za komenty do główki :), co do edytorka i samego enginu utkowego to najfajniejsze a moze własciwie nie, jest to ze zadna gra łacznie z utkiem nie wykozystala mozliwosci tego enginu, tez sie sporo "bawiłem" nim i jest tam tyle mozliwsci chocby budowania najroznijszych shaderów ze łeb urywa nawet do tej pory, jeszcze lepszy jest pod tym wzgledem pariah choc sama gra skopsana, o innych mozliwosciach tzn budowaniu map itd juz nawet nie bedę wspominal Przybysz głosuję za panią w srodku od pasa w górę jest świetna, mozna by jej cos obcislego zamiast sukni wrzucic bo bryczesy cos tak nie bardzo, mogłoby z tych obcisłby "spodni" wystawac stringi jak u pani nr1 lub nr 3, choć nr3 cała donlną szatę ma ciut za nisko :) Kuba_ chatka całkiem zgrabna
March 29, 200718 yr uff 2 miesiace bez netu :( niedawno pogrzebałem sobie coś takiego :) Kuba_ fajny budynek tylko izo baaardzo przeszkadza w odbiorze. Wnętrze też bedziesz robił?
March 29, 200718 yr O kurcze, ekstra ten Hummer. ten polycount to na pewno w trisach? Nawet jeśli nie, wygląda bardzo fajnie. Domek ma wnętrze, już został odesłany wraz z innymi do remontu :). Praca nad modyfikacją gry to już raczej nie game art, a bardziej game rzemieślnictwo ;). Jedni modelują, inni teksturują, a jeszcze inni eksportują do gry. Zwykła taśmókwa, hehe. PS. Wrzucam przymiarkę do modelu postaci. Coś mi się wydaje, że będzie jakiś rycerz :)
March 30, 200718 yr Witam to moj pierwszy post, a w nim Mi-24 Hind..... w tym momencie jest ponad 9000 trisow, dojdzie jeszcze kabina pilota i strzelca tak ze na koniec powinno być około 12000.... tak sie zastanawiam czy nie za dużo jak na game art??
March 30, 200718 yr NIe za dużo. Ja robię statek do mającej wyjść gry i dostałem polycount 2K na każdy metr długości. Statek ma 44 metry- rachunek jest prosty. W załączniku jak wygląda na dziś
April 1, 200718 yr Statek Miazga. Czy on będzie "grywalny"?. Czy też posłuży jako model do cut scenki? Tymczasem mojego modelu cd. Proszę nie pisać, że głowa za mała :) 3,4k Więcej triów już chyba nie będzie, teraz trzeba je poprzesuwać, żeby człowieka przypominało :)
April 4, 200718 yr No to jak już główka malutka taka ma być to może daj mu większe trampki:) Nie wiem o co chodzi z tymi proporcjami co tu widać ale klata vs. reszta korpusu też nie gra..
April 4, 200718 yr Kuba_ - grywalny. Limit 88 K, wykorzystałem póki co niecałe 30. Co do Twojej postaci- nie wiem czy pancerz przy udach nie będzie robił problemów jeśli będziesz chciał "kucnąć" postać. Trochę mało podziałów na pelerynie (animator będzie strasznie klął).
April 8, 200718 yr Oj widzę, że straszna susza w świecie game artu. Chyba zostanę spamerem miesiąca w tym wątku. Kolejny z modeli do BFP2 - Tawerna - wyszło 5tys. trójkątów. Jednostka pływająca przekształcona w zakotwiczoną na środku wioski budkę z piwem :). Zachęcam do obejrzenia czterdziestego ósmego odcinka Battlefield Podcast - ok. 20 minuty rozpoczyna się dość obszerny wywiad z liderami Piratów wsparty niepublikowanymi wcześniej filmami z bety. http://www.battlefieldpodcast.com/
Create an account or sign in to comment