Jump to content
KLICEK

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?

Recommended Posts

Ardeni-A sobie pozwolilem na takie rendery z racji tego ze ta głowa nie ma jeszcze wszystkich detalów, i po za tym jak ją pokaże z bliska bez reszty ciała to będzie wyglądać jak wykastrowany model.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ibanez niepisz jeden pod drugim, plz. progresuj zamiast pokazywać progress

 

Myrmadon(jaki jest każdy widzi) na nim będzie 5 goblinków.

ja także się pochwalam:

 

Normalki do wypalenia od nowa, nie widać alphy, diffuse już na ukończeniu(niewidać)

 

PYT: 1. Jak usunąć artifacty z Zmappera untitledns7.th.jpg

tutaj przykład. Na tym co jest na filmiku robilem to Smudge brushem w PS'ie ale trace duzo detalu

 

2.Nie mam żadnych codeców do wyboru jak robie filmik. Mam zainstalowane Klite codec pack Full. Zazwyczaj mi pokazywało wszystkie.(DIVXy nie DIVXy) teraz mam tylko microsoft. Yuif i uncompressed. Wie ktoś jak załatwić kompresje do innych codeców?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ardeni - fajny ale wrzucaj nastepnym razem screen z maxa albo zwykly render nie ma sesnu sie sie bawic w renderowanie na tak wczesnym etapie modelu

poraszek - leeki garb nikomu jeszcze nie zaszkodził :p

teścik normali z wypalonym GI do szarego diffusa:

daveslk2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Crusher misiak, nie wiem w o co Ci chodzi, ale na mojego oko wystrzelil Ci wertex od czego sa dwie przyczyny, jezeli widzisz rozciagniety vertex w oknie widokowym to masz uszkodzony ram ;) 2ga przyczyna to zle mapowanie i tutaj wlasnie raczej lukal bym na mapowanie, vertexy strzelaja glownie wtedy gdy jakas czesc mapowania styka sie z oknem tillingowym (ciemna czarna obwodka wiesz ocb) odsun kawałek, albo flipnij w 2ga strone. Zawsze po imporcie modelu sprawdzaj mapowanie w zakladce textur ->uv check zaoszczedzi Ci to pozniej sporo nerwow :)

 

Ledyr oszczedzał Cie nie bede i powiem tyle, ryjek fajny i trzyma klimat + charakter reszta kiepska zeby nie powiedziec bardzo kiepska, rece chude, nadgarstkow brak, normal tez wyglada kiepsko :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak strzelił mi wertex widać to po Morph to UV w Zmapperze. Co śmieszne tak jest tylko w Zmapperze. Jeden werteks wyleciał poza obszar mapowania. Jak go przestawić aby nie musiec od nowa sculptować tego wszystkiego? Jeżeli znormalmapuje w zwykłym zbrushowym seamy widać://

 

ok mam pomysł poprostu zrobie kawałek w zmapperze a kawałek w normalnym zbrushowym...

Share this post


Link to post
Share on other sites

export najnizszego levela do maxa zmiana mapowania, odsun ten element od krawedzi popraw wertex i export do zbrusha. Jednak ja Ci osobiscie polecam, wziac ten bazowy model ktory jako pierwszy importowales do zbrusha wrzucic go do maxa i tam zmienic (jak jeszcze vert nie wystrzelil) zaimportowac do zb i nalozyc wyzsze levele wypalic normala :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no no klicek, na to czekałem :>

nad normalem jeszcze bede pracował a co do geometri to cos jeszcze ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj siatke to Ci postaram sie pomoc, bo twarz wyglada na hi poly, a ramie rece na mega low aka q3 arena ;) co jest dziwne, jezeli sypiesz polygonami to wszedzie, zeby to wygladalo spojnie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klicku dlaczego nie odzywasz sie na gg. Wysłałem nawet prywatną wiadomość kilka dni temu. Teraz wyjeżdzam na wakacje i wróce za 2tyg - ale Ty wiesz o co chodzi :) Odpisz prywatną co słychać i jak idzie.

Pozdro i sorry za offtopic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

po ostatniej wizycie Epic games w warszawei nie moglem sie powstrzymac i zaczolem dlubac w wolnych chwilach nowy model. chetnie poznal bym Wasza opinje :-) o ile jeszcez ktos tu zaglada

 

dodam jeszcze tylko ze postac jest caly czas modyfikowana i to jest tylko wip we wczesnym rozwoju bez detalu itp. :D caly czas nie jestem jeszcze zadowolony :/

9c13ccc9fa8d8c4a.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z taką bym powalczył, hehe. Pięknie no i to na co zwracam szczególną uwage textura znośna ;) choć mało detali. Może wersja bez pancerza? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie jest bajerek :D

 

podoba mi się 100x bardziej niż twój poprzedni model, bardzo solidna robota, widać że trochę posiedziałeś nad tym :)

 

Dawaj dalej może być bosko :)

 

hehe Manver - rozwaliłeś mnie :P Widać przecież że tekstury jeszcze nie ma w ogóle XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

zzajefajne:D mi organika wogóle nie idzie, a zacząłem krasnala z lineage 2....

 

ale zrobiłem se takie autko(VW caddy 1990)

vw1qt7.th.jpg

 

vw2vn3.th.jpg

Aktualnie texturuje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i widać że wiecie już jaką gre robic, nawet powiem wam ze juz zaczeliscie ja tworzyc tylko nie zdajecie sobie sprawy z tego, a jest nia jakas wyscigówka :D żartuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

łeeeeeee no Matys widze ze baaaaaaaaaardzo duzo poprawiłes, model kopie pupe ostro super, twarz wyglada sto milionow bardziej kobieco niz poprzednio, az sie chce dac buzi ;) no i tak trzymaj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razi91 - skoro texturujesz to może być zapóźno, ale następnym razem wywal te edgki i zaoszczędzisz trójkątów kilka - 08132007160446qj9.th.jpg

Pilot - A ja wiem, ale nie powiem :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

czemu zapozno? imho tylko dodawanie i przesuwanie czegokolwiek psuje uv'ki, usuwanie samych edgow i cut'owanie polygonow nie sprawia zadnych problemow

Share this post


Link to post
Share on other sites
czemu zapozno? imho tylko dodawanie i przesuwanie czegokolwiek psuje uv'ki, usuwanie samych edgow i cut'owanie polygonow nie sprawia zadnych problemow

 

w zaleznosci od stopnia to i przesuwanie, dodawanie czegokolwiek nie psuje uv'ki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aby się nie psuło, proponuje dodać modyfikator UVW unwrap

a potem zamienić na EDITABLE POLY uvwunwrap zcollapsuje się do editable poly. Teraz nastawiamy Preserv UVW. Tak czy inaczej cokolwiek dodamy potniemy zepsują sie najwyżej poligony które przestawiacie. Wiec bedzie s wertexty trzeba poprawić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matys - bardzo fajny koncept, jedynie może w okolicy ud za dużo się dzieje? To zwisające coś trochę przytłacza.

Pociągnąłem dalej głowę sprzed kilku stron, dzisiaj próbowałem normale i wstępne kolory.

 

87564470pz8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy