Jump to content

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?


Recommended Posts

Zainspirowany gosciem z polycount ktory uzyl tylko jednego pliku, postanowilem zrobic cos podobnego. Ale z racji, ze uzywam CryEngine3, pewnie skoncze z conajmniej 3 albo nawet 4 plikami! (diffuse + normal, Decale i szkło, co do szkła to jeszcze decyzji nie podjąłem..)

 

j3ZDR.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Snefer zrobił miazgę trzeba przyznać, ale patrząc na to co robisz to jeżeli dodasz w tym momencie do tego realtimowe odbicia + ciekawe światła, już będzie to ciekawie wyglądać. A z takich osobistych rzeczy to spróbuj bardziej nasycony pomarańcz będize ciekawiej wyglądał i zarazem dobrze komponował z ciemnymi jak i jasnymi komponentami.

Link to post
Share on other sites
No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

 

Wlasnie przejzalem jego portfolio. Ehh, czuje sie taki malutki i zawstydzony ;p.

Link to post
Share on other sites
No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

 

O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D

Link to post
Share on other sites
O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D

 

Niekoniecznie. (tzn. nie ja powinienem odpowiedizeć no ale :P)

 

Tor Frick: "Massive Entertainment was my first job, I was lucky to get a job there about halfway through my university studies, and I stayed there for more than three years until I felt that the time was right to move on. I moved to to Poland to work on Bulletstorm at PCF, which was a really cool experience. I stayed there for about a year and a half, before being lured back to Sweden to work at Machinegames! (which is awesome!)"

 

cały wywiadzik tutaj: http://www.nextgenhardsurface.com/showthread.php?1060-NGHS-Interview-Tor-Frick

Link to post
Share on other sites

Drzewka fajne. Nie wiem czy wina tekstury czy renderu ale strasznie duzo szumu jest i ciezko sie skupic na ogladaniu drzew. Poprostu chce sie odwrócić wzrok :D

Powinienś użyć custom phong lighting w materiale roślinności.

Link to post
Share on other sites

Ostatnio chciałem dokończyć jedno autko z racji że mam wolne XD

tex 2k tri ok 10k

Jak skończę szyby i popracuje nad materiałem (pobawię się w udk) zrobię nowy wątek.

Puki co szybki prev z marmoseta

 

72833277.jpg

87340203.jpg

59401391.jpg

82764915.jpg

Link to post
Share on other sites

sa na jutjubie jakies filmiki gdzie kolesie wrzucaja swoje filmy do movie makera i innych códow wiec pewnie cos w tym jest

 

nastepny prop sie szykuje do mojej stacji

bigTrash_hp.jpg

Link to post
Share on other sites

Wowoz - jak starczy cierpliwości :)

Hatred - to co jest na obrazkach to sam diffuse, reszta tekstur dojdzie z czasem, nie sa teraz najwazniejsze ale racja, swiatlo i render w tym stanie jakim jest teraz raczej nie pomoga wydobyc glebi z modeli :D

 

widziliscie nowego galaxy s3? fuj :D

Link to post
Share on other sites

dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :)

maly preview:

 

CM_Bums.jpg

 

BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...

Link to post
Share on other sites
dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :)

maly preview:

 

CM_Bums.jpg

 

BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...

 

Może spróbuj z mocnym backlightem?

Link to post
Share on other sites
nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D

 

Nawet gubi się bryła, nie tylko detal :D

Link to post
Share on other sites

SQjwr.jpg

1200 tris.

 

Jestem z siebie bardzo dumny. Drzewa coraz lepiej mi wychodza i coraz mniej czasu na ich robienie potrzebuje. Musze tylko wykombinować jak robić ładniejsze tekstury ;p.

 

Jesienne drzewa w tle sa Cryteka i uzywalem ich do reverse engineeringu jak sie takie coś robi ;p.

Link to post
Share on other sites

inside -> drzewka spoko - moglbys troche glowy pien troche urozmaicic (sylwetke ciut bardziej interesujaca zeby mialo) - listowie eleganckie

 

floo - no w dobrym kierunku to idzie ale jeszcze duuzo przed toba :)

Link to post
Share on other sites

5y9yE.jpg

 

Drzewa maja od 900 do 1300 trisow (z wyjatkiem jednego ktore ma 1600), krzaki okolo 200, cliffy 7k (huehuehue, nie porobilem LoDow, ale za to uzywaja tylko dwoch tilujacych tekstur, zreszta jak wszystkie skały). Trawa do poprawienia, to wiem.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy