Jump to content
KLICEK

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?

Recommended Posts

Zainspirowany gosciem z polycount ktory uzyl tylko jednego pliku, postanowilem zrobic cos podobnego. Ale z racji, ze uzywam CryEngine3, pewnie skoncze z conajmniej 3 albo nawet 4 plikami! (diffuse + normal, Decale i szkło, co do szkła to jeszcze decyzji nie podjąłem..)

 

j3ZDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snefer zrobił miazgę trzeba przyznać, ale patrząc na to co robisz to jeżeli dodasz w tym momencie do tego realtimowe odbicia + ciekawe światła, już będzie to ciekawie wyglądać. A z takich osobistych rzeczy to spróbuj bardziej nasycony pomarańcz będize ciekawiej wyglądał i zarazem dobrze komponował z ciemnymi jak i jasnymi komponentami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z tymi decalami (pomaranczowy ;p), to cos sie skopalo. Pokombinuje albo będe musiał czekać az Crytek doda opcje do shaderów, zeby nie robilo textura*kolor ;s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

 

Wlasnie przejzalem jego portfolio. Ehh, czuje sie taki malutki i zawstydzony ;p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
No Torkowi sie udalo to niezle, pierwsze podejscie nie bylo az tak dobre ale 2 niezle. Za niedlugo pokaze (on) fajnego robocika i tutka do niego wiec czekajcie :)

 

O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
O pacz, faktycznie u Was w kotłowni siedzi:D

 

Niekoniecznie. (tzn. nie ja powinienem odpowiedizeć no ale :P)

 

Tor Frick: "Massive Entertainment was my first job, I was lucky to get a job there about halfway through my university studies, and I stayed there for more than three years until I felt that the time was right to move on. I moved to to Poland to work on Bulletstorm at PCF, which was a really cool experience. I stayed there for about a year and a half, before being lured back to Sweden to work at Machinegames! (which is awesome!)"

 

cały wywiadzik tutaj: http://www.nextgenhardsurface.com/showthread.php?1060-NGHS-Interview-Tor-Frick

Share this post


Link to post
Share on other sites

pare drzewek w sam raz do folio.

1 diffuse na galezie (akurat na skrinach 512x512) i jeden na pieniek 512x256

 

trees1.jpg

trees1Wire.jpg

 

i maly tescik, wiadomo ze unreal bo bez lodów :D

 

trees1Fantasy.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drzewka fajne. Nie wiem czy wina tekstury czy renderu ale strasznie duzo szumu jest i ciezko sie skupic na ogladaniu drzew. Poprostu chce sie odwrócić wzrok :D

Powinienś użyć custom phong lighting w materiale roślinności.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nvtID.jpg

 

Tworzenie roslin nie jest tak straszne, jak juz sie znajdzie sposob ktory nam odpowiada :D.

Problem tylko z iglastymi, bo za duzo roboty by bylo ta sama technika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ladny krzak :D rosliny sa ok dopóki nie chodzi o drzewa lisciaste sredniej i duzej wielkosci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio chciałem dokończyć jedno autko z racji że mam wolne XD

tex 2k tri ok 10k

Jak skończę szyby i popracuje nad materiałem (pobawię się w udk) zrobię nowy wątek.

Puki co szybki prev z marmoseta

 

72833277.jpg

87340203.jpg

59401391.jpg

82764915.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

spoko samochodzik :D ja wlasnie sobie renderuje w toolbagu jakies starocie do przyszlego folia :D Ford.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bys Hatred cos nowego pokazal a nie tylko starocie caly czas :D

Czyli co, bedzie jedno miejsce wolne w PCF niedlugo? ;P

Edited by ledyr

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokoleji :D taki timelaps trza jebnac jak skill sie zmniejszal z uplywem lat w branzy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
zrobilem render czemus nowemu, ale cos walcze z jakoscia tego na youtube bo slabo jest wrr

CM_Bum_06 - YouTube

nom chyba lepsze były by screany ;p

btw wrzuć MOV 1360x768, powinno być ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdecydowanie te turnaroundy ssa :D musze pomyslec o czyms innym :D Colin.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ja wrzuciłem avika z frapsa i ciekawe ale dopiero po jakims czasie wlaczylo mi sie hd :D. moglem cos klinac przez przypadek

Share this post


Link to post
Share on other sites

no mi niby tez sie pokazalo 480 po jakims czasie, ale kompresja tego jest okropna, musze sprawdzic czy jak sam zkompresuje to czy lepiej nie bedzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

sa na jutjubie jakies filmiki gdzie kolesie wrzucaja swoje filmy do movie makera i innych códow wiec pewnie cos w tym jest

 

nastepny prop sie szykuje do mojej stacji

bigTrash_hp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super :D zrob moze jeszcze wersje otwartą z jakimiś śmieciami? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy