Jump to content
KLICEK

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?

Recommended Posts

co do samej stacji w elementach brakuje trochu speculara, same assety go maja ale chyba renderer i swiatlo splaszczaja to duzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wowoz - jak starczy cierpliwości :)

Hatred - to co jest na obrazkach to sam diffuse, reszta tekstur dojdzie z czasem, nie sa teraz najwazniejsze ale racja, swiatlo i render w tym stanie jakim jest teraz raczej nie pomoga wydobyc glebi z modeli :D

 

widziliscie nowego galaxy s3? fuj :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co oznacza to "Polys: 196,169..."? Taka geometria gęsta jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle ma cała mapa (tzn. to co akurat widać na screenie). Drzewo ma coś koło 1400.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaka to drzewo mialo miec wielkosc?

biorac pod uwage wielkosci lisci to jakies 2 metry ale sylwetka przypomina o wiele wieksze

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :)

maly preview:

 

CM_Bums.jpg

 

BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

barreltest.png

Pierwsze test z beczką. Model to cylinder.

 

@Hatred ten w środku najlepszy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, ten srodkowy najlepszy , ten po lewej bylby moze lepszy gdyby nie ta twarz ;/

 

floo ogarnij smooth grupy, to ciemne na dole to chyba ich wina

Share this post


Link to post
Share on other sites
dobra zdecydowalem sie, zrobie sobie kilka renderkow po 3x (3x bums, 3x mobs, 3x randomy) a potem moze zestawienie 3x samochodziki obok siebie. potem pierdolety z Bulstorma wreszcie na tapete biore :)

maly preview:

 

CM_Bums.jpg

 

BTW: na Vimeo te filmiki sa kompresowane o niebo lepiej...

 

Może spróbuj z mocnym backlightem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ledyr dzięki, popracuje nad prezentacją. :) Tutaj troszkę przesadziłem z cieniem na teksturze i światełko na szybko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Może spróbuj z mocnym backlightem?

 

nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
nom powalcze bo to napewno jeszcze nie jest final quality, i rzeczywiscie z tym tlem trochu znika detail z tylu :D

 

Nawet gubi się bryła, nie tylko detal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

SQjwr.jpg

1200 tris.

 

Jestem z siebie bardzo dumny. Drzewa coraz lepiej mi wychodza i coraz mniej czasu na ich robienie potrzebuje. Musze tylko wykombinować jak robić ładniejsze tekstury ;p.

 

Jesienne drzewa w tle sa Cryteka i uzywalem ich do reverse engineeringu jak sie takie coś robi ;p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inside -> drzewka spoko - moglbys troche glowy pien troche urozmaicic (sylwetke ciut bardziej interesujaca zeby mialo) - listowie eleganckie

 

floo - no w dobrym kierunku to idzie ale jeszcze duuzo przed toba :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narazie skupiam sie na koronie bo to zdecydowanie najtrudniejsza część do zrobienia. Drzewa nie przekraczają 1500 tris.

 

XvA7l.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyjemnie, sam będę takich potrzebował do mojego parku, na razie mam tylko ławeczkę ;)

111dolw.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

5y9yE.jpg

 

Drzewa maja od 900 do 1300 trisow (z wyjatkiem jednego ktore ma 1600), krzaki okolo 200, cliffy 7k (huehuehue, nie porobilem LoDow, ale za to uzywaja tylko dwoch tilujacych tekstur, zreszta jak wszystkie skały). Trawa do poprawienia, to wiem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eleganckie - drzewa superek - bardzo ladnie to wyglada - moze troche monotonnie...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio pracuje nad postacią, która mogłaby zagościć w RPG -u. Wczesny wip, programy jakich używam to blender i sculptris

next_gen_character_wip_by_bosman697-d587i53.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy