Jump to content
KLICEK

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?

Recommended Posts

skull_lowpoly_vp.png

sculpt:

 

skulley.jpg

 

Trzeba poćwiczyć bo zapomniałem trochę z gejmartu :)

 

7k tri, nie optymalizowałem, to raczej ćwiczenie sculptu i wypalania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Iniside: Łał, to lowpoly? Możesz pokazać siatkę? Podobają mi się takie techniczne, szczegółowe modele.

 

webhead.jpg

 

Spider-man, którym cały czas się bawię, szczególnie komiksowymi shaderami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogolnie cały zdeformowany ale pasuje do kreski z lat 2000+ poza bicepsami i biodrami ktore sa jednak nieco fatalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Iniside: Łał, to lowpoly? Możesz pokazać siatkę? Podobają mi się takie techniczne, szczegółowe modele.

 

To jest HP. Low poly będe teraz męczył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iniside model ma potencjał i popracował bym jeszcze nad anatomią, naprawdę warto. :) Dodam że paluszki wydają się być mało wiarygodne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co miałbym poprawić ? Bo ja już zostawiłem, jak jest bo więcej na zdjęciach sie dopatrzyć nie mogłem i pomyślałem, że ewntualną reszte (insygnia etc), zrobie już na teksturze jak będe w mudboxie teksturował.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@inside: floo miał na myśli chyba post Szyxa, bo paluszków i anatomii raczej nie dopasuje do tego pojazdu. ;)

 

shawtgoon.png

path4343.png

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@iniside to chyba nowy bug na forum :P Oczywiście chodziło o post Szyx.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tą trójkę powinieneś dać bardziej ostrą, concept ma dobrą. O wiele bardziej pasuje do tego typu broni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NHttS.jpg

BaVda.jpg

Przerobiłem całość w 3ds max.

 

Zrobiłem taki lowpoly (jeszcze nic nie wypalałem)

LKFSs.jpg

I wyszło tak mniej-wiecej 24k trisow. Moglbym pousuwac te rozne dekoracje (rury, itd), ale troche tak imo biednie by sie bez tego zrobiło. Co myślicie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zawiasy z boku bym wywalił, resztę zostaw. Hpoly wygląda świetnie, aczkolwiek design lufy miażdży ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inside:

 

Ja bym te zawiasy co Pirat pisze zostawił akurat, bo to odstający element, 3-5 wersji na uvce zeby nie bylo zbytniej powtarzalnosci i git.

 

Jest za to sporo innych rzeczy, które można zoptymalizować, np płaskie powierzchnie, niektóre cylindy.

A geo które się zyska już lepiej w chamfery na krawędziach głównej bryły wsadził, nie będzie tak kantami ostrymi walić.

24k na taki obiekt to żadna dragedia, można jeszcze dołożyć.

Geometrię dokładamy tam, gdzie jest to widoczne, inaczej mówiąc odstaje, wpływa na sylwetkę i kontur.

 

Pamiętaj, żeby rozsunąć uvke na dwie części, tam gdzie jest ostry kant i łączą się smoothgrupy, wówczas się ładnie przepali, inaczej będzie widać cięcie.

 

Jak mirrorujesz, to też uważaj, żeby zmirrorowane elementy nie były obok siebie, np, przód cały nie może być na mirrorze bo się motylki porobią w okolicach seama:), za to boki tak.

 

56546069.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Share this post


Link to post
Share on other sites
Inside:

 

Ja bym te zawiasy co Pirat pisze zostawił akurat, bo to odstający element, 3-5 wersji na uvce zeby nie bylo zbytniej powtarzalnosci i git.

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Miałem na myśli te fioletowe nad kółkami (przecina je żółty edge ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki w sumie już wypaliłem, ale narazie zostawiłem do czasu aż kupie ndo2, trial sie skonczył i odkryłem ze bez tego nie da sie pracować :D.

 

Jak skończe to napisze małe post mortem, bo już widze, że mogłem sporo rzeczy zrobić inaczej, lepiej i szybciej, ale to później.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miałem na myśli te fioletowe nad kółkami (przecina je żółty edge ;) )

 

A, tych to nie zauważyłem, myślałem, że ten niższy rząd. No i masz rację, sporo ogólnie jest takich elementów płaskich niepotrzebnych na geo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dzięki w sumie już wypaliłem, ale narazie zostawiłem do czasu aż kupie ndo2, trial sie skonczył i odkryłem ze bez tego nie da sie pracować :D.

 

Którą bierzesz licencję Commercial czy freelancer ? Jakie jest kryterium rozróżnienia ? Co polecacie dla jednoosobowej działalności (tzn którą licencję)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Którą bierzesz licencję Commercial czy freelancer ? Jakie jest kryterium rozróżnienia ? Co polecacie dla jednoosobowej działalności (tzn którą licencję)?

 

Dla jednosobowej to freelancer. Commercial jest dla zespołów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojazd w UDK. Celem było sporządzenie podobnego zestawu jak w BF3.

[video=youtube_share;ptr4ZfuiVgM]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontynuując wątek wyżej, dodałem broń(m60), 3rd person mesh, 1st person arms, animację rąk, posklejałem dostępny kod w sieci aby działało przeładowanie i animacja rąk. Trochę akcji z CTF. Proszę o komentarze.

[video=youtube_share;zuLDtF3afwU]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy