Jump to content
KLICEK

Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?

Recommended Posts

famas.jpgfamas.jpg?dl=1

(w sumie na chwilę przełączyłem na ten ciemny kolor i zapomniałem przełączyć z powrotem)

 

Generalnie to nigdy jakoś specjalnie dobry nie byłem, ale frajdę mi to sprawiało. Od dobrych paru lat nie dotykałem MAXa - komp mi umarł, a mam teraz tylko netbooka. Tak więc nic mi po licencji studenckiej, której teraz mogę używać (aż Mudboxa obadałem z ciekawości, bo jest mniejszy - wymaga grafy od Nvidii/ATI, na integrze od Intela nawet nie pójdzie). :-/

Z ciekawości przeglądałem na Polycouncie temat

Koniec końców przypomniałem sobie o starym, ograniczonym Gmaxie i na tym jadę...

 

...musiałem się wyżalić...

Edited by Accoun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio, jakies 4 miechy temu tworzylem modele tak dla siebie, ogladajac kilka tutorial zwiazane z teksturowaniem w PS od podstaw bez zadnych stockow.

render.jpg

Pozniej wzialem sie za tworzenie modelu zolnierza (render bez AO, za co z gory przepraszam)

1.png

Oraz niedokonczony G36C :

Maxoss-Blender-G36C.png

 

Odkad jestem w niezaleznej grupie (jakies 25 osob), ktora pracuje nad swoja wlasna gra nie mam czasu na tworzenie swoich wlasnych modeli. Efekty pracy nad gra sa, lecz prace nad silnikiem nadal trwaja.

Edited by Maxoss

Share this post


Link to post
Share on other sites

postanowilem tez cos do doty porobic

 

taki concepcik sobie naskrobalem ze dwa dni temu

fxqa1k.jpg

a tutaj z dzisiaj progresik z rakieta do tenisa

4gruv.jpg

kazdy feedback mile widziany, pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ot taki mały czołg:

ScreenShot00010.png

W zasadzie to w tej chwili nad nim nie pracuje, ale trzeba go jeszcze zrigowac, zanimowac, i poprawić shader/materiał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super paletka dla Ogra, w ogole jedna z moich ulubionych postaci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
taka scenke robie

29vjbs6.png

 

 

Popracował bym nad teksturą drewna żeby nie była tak jednolita i trochę więcej kontrastu. Nie podążał bym tak sztywno za konceptem(właśnie jeśli chodzi o tekstury).

Jakiego silnika chcesz użyć? bądź używasz? Po screenie widzę że może to być unity ale pewności nie mam może być równie dobrze jakiś view port.

http://wiki.polycount.com/TexturingTutorials?action=AttachFile&do=view&target=handpaint_softlight-saiainoshi.gif

http://wiki.polycount.com/TexturingTutorials?action=AttachFile&do=view&target=handpaint_more-color-saiainoshi.jpg

 

Po za tym całkiem niezła praca na Noob Challenge, powodzenia :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja sie wezme i pochwale, zrobilem dla testu swoj item do Doty :)

 

Odrazu mowie ze gameartowiec ze mnie nie jest i byl to w zasadzie pierwszy od paru ladnych lat przedmiot ktory mi bylo dane robic. Jestem swiadomy wielu bledow (a pewnie jeszcze wiecej jestem nie swiadomy), ale pokazac zawsze mozna.

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=184115964

 

1CC70098570729E8EE408D49E299FCD345F43AAD

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mirach no ładnie! jak na początek to zacny modelik, tylko kolorek teksturki mi nie leży.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modelik zrobiony przez Miracha jest świetny ! Dobrze dopracowany i tekturka na nim kompletnie mi nie przeszkadza, można powiedzieć, że nawet pasuje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jol niewiem czemu ale tylko w swieta mam tyle czasu zeby dotrzec az tu :D

ja sobie odswiezam stare modele do nowo kompletowanego folia....trochu to jeszcze potrwa a tu male sample:

 

210_max.jpg

151_max.jpg

 

wip galeria na hubie: http://hatred.cghub.com/images/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeden z modeli do gry przy której pracuję. HP i LP z gry (3,5k trisów razem z dwiema sztukami broni). Bez skinowania. Tekstury malowane ręcznie.

 

Zdaję sobie sprawę, że ani HP ani tekstury nie są jakoś super dopicowane, ale takich postaci jest w grze od cholery, więc na cały taki model (rzeźbienie, retopologia, malowanie, tekstury) schodzi mi zwykle 3-5 dni w zależności od stopnia skomplikowania. A i postacie są w grze widoczne z daleka i pod kątem z góry (strategia turowa, a la Age of Wonders). W sumie sculpt chyba bardziej speedem można nazwać ;) Anyway:

 

r20mlk.jpg

 

2czosc3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. Ja tak skromnie tylko gifem zarzuce. Jak dostane pozwolenie to wrzuce screeny postaci.

 

xyelIBW.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema

Robiłem kiedyś model HP z takiego odjechanego konceptu:

WmUc49.jpg

Teraz, w ramach nauki wypiekania normalek w modo i standard shadera w unity5 wziąłem ten model na warsztat.

Na razie mam LowPoly + normalka i AO. Bawie sie kolorem i chciałbym usłyszeć wasze opinie, albedo i specular/gloss nie maja na razie tekstur, tylko wartości całkowite. Tak to wygląda w Unity:

HMpJSq.jpg

3ZsBnr.jpg

BY2DcC.jpg

360 stopni:

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy