Jump to content
biglebowsky

speed painting

Recommended Posts

Se zrobilem bo sie nudzilem. A tak w ogole to dawno juz nic z lapy nie malowalem wiec to w ramach nadrabiania zaleglosci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam fachowców od szybkich gotowców :D

Brawo za konsekwencyje Dr.Obvius!

Ładna kolorystyka Belus!

Spadek formy obserwuje u Leandera:(

a i moje rzucam na pożarcie:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dłuższego czasu podziwiam wasze pracki i jestem pod ogromnym wrażeniem.

 

Moja pierwsza pracka: painter/100% myszka :)

pala01.jpg

 

(nie smiac sie z bledow, dopiero sie ucze)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze mnie tiger nie zagryzie za podprowadznie i modyfikacjie pomyslu ;)

 

 

mikolajfq8.jpg

 

w sumie to chyba juz czas na swiateczne spidy, nie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

szacunek dla speedpainterow na max3d...

Lenia, misiekhc, oDD, Cpt. Obvious - piękne prace

pierwszy speed ode mnie - 15 min

2006_12_03_scared3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje pierwsze podejście do 2D :)

Program - MS Paint :)

Czas - ok. 10min

 

autkozn6.png

 

Kurcze, ciężko złapać perspektywe w 2D :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

ładnie co poniektórzy zamiatacie:D

ode mnie anonimowy android-alkoholik :>

 

tehinwardkg9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belus, Drakula, misiekhc - swietne

praca leszke_lenia troche zakrecona ale tez fajna

 

Spadek formy obserwuje u Leandera:(
leander robi swoje, to reszta swiata poszla do przodu :)

 

studium do rysunku Berni Wrightsona:

leander-379-wrightson.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy