Skocz do zawartości

Bitwa 3D: skrzaty


Matys

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc wszystkim

im bardziej sledze ta bitwe tym bardziej nie moge sie powstrzymac :/ no wiec wczoraj siadlem i wymeczylem cos takiego.

konceptjp5.jpg

z gory uprzedzam ze koncept to praktycznie w 70% procentach przerysowane elementy ktore znalazlem na necie.

Caly pomysl powstal kiedy trafilem na te zdiecia:

refkiru0.jpg

ktore mozna znalesc na stronie

http://www.littlepooh.com/doll.html

tak czy inaczej mam nadzieje ze cos udam mi sie skonczyc bo z tym ostatnio mam problem :/

pozdrawaim :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dzieki za mile powitanie :-)

 

dlubiem sobie troszke w nosie a od czasu do czasu przez przypadek cos i w maxie wyjdzie, ...narazie niewiele.

66745966bz0.jpg

nie do konca zalapalem jeszce docelowe proporcje i ksztalty ale narazie chce zrobic wstepny model, a pozniej podkrecic detale i dorobic normalki :-)

wszelkei uwagi jak najbardziej mile widziane, teraz mi bedzie bardzo latwo poprawiac, pozniej juz niekoniecznie :D

 

Edit: tbw mam problem z uplodowanie czegokolwiek na stronke do pierwszego posta :/ (uplod faild) i tyle ktos wie jak temu zaradzic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no model wygląda fajnie:D

a z uwag to troche duży łeb ,chyba do poprawy [nie klicor?:P to tak na 1 rzut oka ,moge sie mylić.. ]

siatka Ci sie troche chyba plącze przy tej spódniczce..

lewa ręka na tym prawym obrazku wygląda troche flkowacie:)

pozdro i 3mam kciuki :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nielot007 - masz absolutnie racje wydawalo mi sie ze dzieciece palce beda krotsze i tak zrobilem zeby uzystakc efekt delikatnych "dzieciecych" dloni itp ale okazuje sie ze maja dokladnie takie same proporcje jak doroslych tylko ze sa bardzie pulchne.... no nic postaram sie to poprawic :-) dzieki

 

ferni- hmm no nie wiem mi tam sie te uszy podobaja sa w miare delikatne, nie chcialbym zeby to bylo za elfickie :/ tak czy inaczej dzieki :D

 

fikołek,RK - thx

 

pikSar - mam nadzieje ze z materialami nie bedzie tak zle ostatnio mialem niezla szkole vraya wiec moze sie uda :D

 

ETA- dzieki napewno sie przyda ;-)

 

Xiz0r - masz racje po czesci to wina ze bez ms ale trzeba je troche jeszcze dopracowac, narazie czekm zeby zobaczyc na ile normalki pomoga.

 

narazie mecze powoli ale konsekwetnie otoczenie, postaram sie cos zapostawac jak tylko bedzie warto :-)

(sorka za bledy ale na szybko poscior)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... strasznie sie mecze z tym oswietlenie :/ dzisiaj np. ustawielm je od nowa bo v ray mi cos pipierdzielil z poprzednimi i nie chcial ich renderowac ... heh mialem ochote wywalic monitor przez okno :o

co do zalaczonego obrazka to narazie zostawie oswietlenie, aczkolwiek pierwszy palan bedzie raczej oswietlany od nowa.

musze jeszcze wymodelowac 2 albo 3 postacie a czasu jak zawsze zamalo :/

 

16xe7.jpg

edit, a btw te motyliki to w ps. narazie jeszcze nie wiem czy to beda motylki wogole :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze się rozwija,

 

dziewczynka w żółtym coś nietak, wygląda trochę plastikowo, albo to shadery albo oświetlenie nie wiem. To samo dotyczy grzybka na którym ona siedzi.

 

ładnie wyszły te niebieskie odblaski na drugim dziecku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lewus- wiadomo napewno jakies efekty beda chce nadac tej pracce taki "zblurowany i przytulnu" klimat, jeszcze nie wiem na ile mi sie to uda bo naraze to wyglada dosc sztywno i nie mam na czym oka zaczepic :/

Ania- poza tym tak jak mowi Ania materialy i oswietlenie jeszcze troche kuleja, z shaderem skory mam male problemy, ale wydaje mi sie ze to glownie oswietlenie bo chyba bym nawet nie chcial super realistycznie skory (co nie znaczy ze potrafie cos takiego uzyskac :D). ale jak bedzie trzeba to sie przsiadzie i obczaje :-)

 

zapewne niedostane nominacji wiec bede jeszcze dopieszczal ta pracke, za daleko to zaszlo zeby zostawic :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słodkie jest ale to co IMO przeszkadza to wszechobecna szarość w półcieniach (przy tradycyjnych farbach powiedziałbym że za dużo czerni i bieli w palecie). Nie wiem czy to ambient czy kolor cienia ale IMO jeśli tylko to zwalczysz będzie ok.

 

Na Twoim miejscu o nominację bym się nie bał- kto jak kto ale Ty napewno zasługujesz IMHO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

fajnie to wszystko wychodzi, zostaw motylki!

jeżeli chodzi o sobotę to jesteś usprawiedliwiony ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys mainen liben misiaken :D idziemy na vodka ? ;) yhm yhm ok hehe

Tak wiec pracka super, jezeli chodzi o postacie, nie ograniczaj sie do szadera i textury, daj postacia zycia dodajac wiecej skin tonow (kolorow skory), teraz wygladaja troszke zbyt jednolicie, ale i tak jest super :)

 

pamietaj "photoshop rendering" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raffaello i KLICEK dzieki za mile slowa i wskazowki :-)

 

... niestety nie udalo mi sie otrzymac ononinacji :/ "to nic, to nic...", ale jeszcze sie nie poddaje i stane do walki tylko juz z samym soba. zobaczymy kto wygra ^^

maly update... dzien sie zaczol wiec zabieram sie za modelowanie drobiazgow do sceny jak zasugerowal mi kolega :-)

977019.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Raffaello

Fajnie że będziesz działać dalej! twoja wizja, Klicka wskazówki no i ja obstaje nadal za motylkami i bedzie gicior ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności