Jump to content
Sign in to follow this  
theurgicus

Layout mojej strony - potrzebna krytyka :)

Recommended Posts

Jestem w trakcie tworzenia mojej prywatnej strony - mojego portfolio. Czy moze ktos spojzec na to obiektywnie i ocenic.

Planowany wyglad:

 

www_flash_design.jpg

thx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Możesz tu już pokazać gdzies online?

 

Projekt wygląda OK na razie. Jedynie góra - troszkę bym ją jeszcze dopiescil. Urozmaicil ta bryle 3D, dodal pare szczegolow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ogólnie fajna, ale jeszcze poeksperymentuj.

 

Wg. mnie ułożenie obiektów trochę niefortunne. Za bardzo obciążyłeś lewą stronę. Ja bym dał tekst na lewo, obrazek (monitor) na prawo. I usunąłbym ten \"nawias\" z lewej strony (jest ewidentnie na siłe wtryniony) i wyrównał ramke obiektu 3D do tekstu, który się pod nim pojawi. I te ikonki trochę nieczytelne, ale teraz niestety nieczytelne strony są w modzie, więc się nie będę czepiał.

 

Pozdrawiam :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogólnie spoko, moze troszke ta bryle na gorze zmienic, skomplikowc, nadac jej sensu... a, i na 100% zrobic cos z tym glosniczkiem, on fatalnie wyglada... jest koszmarny...

Pozdrawiam, życze powodzonka!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzieki za pomoc. Napewno chcialbym to pokazac on-line jak najszybciej, jednak mam kilka problemow zwiazanych z \"uflashownieniem\" calego portfolio. Poza tym brak mi pomyslow na dodanie ciekawych elementow ruchomych. Chcialbym zeby calosc prezentowala max. moich mozliwosci - jak na ta chwile, chociaz grafika zajmuje sie od niedawna.

Mateusz: Ciekaw jestem jak skomplikowalbys ta bryle, troche o tym myslalem ale chyba brak mi wyobrazni. Jeszcze jedno - jak \"nadac jej sensu\" - tu tez mam problem. Heh a ten glosniczek to chyba kazdy zna z najlepiej zarabiajacej aplikacji Microshit\'u. To fakt umieszczenie go bylo WIELKIM BLEDEM. Dzieki jeszcze raz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

theurgicus .. polecam spedzic przynajmniej jeden dzien na przygladnieciu sie dobrym stronom polecam www.mocnyweb.pl www.2advanced.com dzial portfolio .. itp rzeczy .. naprawde mozna sie zainspirowac a nawet sie nie obejrzysz i pomysly same przyjda .. co do Twojego projektu to wydaje mi sie ze kolorystyka jest w porzadku jezeli chodzi o kolor tla ale np. te przyciski na gorze juz sa mdle i jakies takie malo wyrazne :/ (wieeecej kontrastow).. nie wiem moze ja cos mam z garem ale to do mnie nie przemawia :D ..poza tym sam element 3d jest malo ciekawy .. sproboj inaczej .. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sama bryla 3d byla juz kilka razy przerabiana. Ostatnio wydawalo mi sie ze poprostu swieci ona pustka przez to ze pomiedzy poszczegolnymi jej elementami jest zbyt duzo wolnej przestrzeni, wiec .... pogrubilem go. Efekt byl koszmarny.

 

A z tymi kontrastami. Heh, u mnie jest raczej ok. Juz sam nie wiem... Moze jeszcze ktos sie wypowie jak u niego swieci...

 

Wlasnie sie zajmuje skladaniem tego we flash\'u. Sh*t. Najgorszy problem jest ze strata jakosci jpeg\'ow lub (w przeciwnym wypadku) zbyt duzym rozmiarem pliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no zycie .. png24 bitowe sa ok .. ale zajmuja troche .. ale jak tak patrze na gore to przyciski spokojnie mozna wektorkami pojechac .. proboj .. do skutku :) .. a w tlo daj ta blyle 3d .. chyba ze bedziesz ja animowal ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyciski juz sa wektorowe (trzeba jakosc odchudzac swf\'a). Z PNG24 jest dodatkowo problem z przezroczystoscia.

 

Przypadek:

- w ps tworze obrazek - tlo przezroczyste, po srodku elipsa z ustawieniem Opacity=10

- zapisuje jako PNG24 (Transparrency=on)

- importuje na scene we flashu i...

- tlo ktore bylo przezroczyste jeszcze przed chwila w ps nagle w dziwny sposob zaczyna mi sie mieszac z tlem na scenie

 

Moge oczywiscie \"wytropic bitmape\" we Flashu i usunac tlo, ale to sie zupelnie mija z celem poniewaz waga pliku zwieksza sie (w tym kokretnym przypadku) prawie o 300%.

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak zapisujesz png ? .. save for web ? .. a co do reszty tla to nie ma prawa ci sie mieszac .. chyba ze zle masz plik przygotowany .. tak mysle .. popatrz jeszcze na to a jak nie to zapodaj linka to sprawdze ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

probowalem zarowno [save as] jak i [save for web..] i ten sam efekt, miesza sie nadal z tlem

 

zauwazylem jednoczesnie ze nie z kazdym odcieniem tla sie miesza, po kilku probach doboru koloru jest ok, ale to i tak wskazuje na to ze png jest w danym miejscu nieprzezroczysty

 

jeszcze cos podzialam. a ty zapisywales z pelna przezroczystoscia do png i po eksporcie bylo ok??

 

pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak bylo ok. nie stwierdzilem nigdy zadnych bledow przy operowaniu png\'ami ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy