Jump to content

Minibitwa 17: Mark 53


Recommended Posts

Czesc, chyba zdazylem na przedluzony termin. Wymodelowalem bombe termojadrowa. Jest to moj pierwszy model LP i pierwsze mapowanie.

 

edit//podmieniny obrazek

mark53xy3.jpg

 

 

 

 

pozdr.

 

PS.Mam pytanie poczatkujacego - jak rokladacie siatke paru obiektow na jednej teksturze ?

Link to post
Share on other sites

Na dobrą sprawę, żeby tekstury dwóch obiektów były na jednej mapce, muszą być one ze sobą połączone (np. opcja attach w maxie)

 

Model całkiem fajny, tekstura wyszła trochę rozmyta. Fajnie że zdążyłeś, ale w następnych bitwach postaraj się założyć wątek WIP. Zawsze lepiej dostać wskazówki w trakcie pracy, niż po jej ukończeniu ;)

Link to post
Share on other sites
Na dobrą sprawę, żeby tekstury dwóch obiektów były na jednej mapce, muszą być one ze sobą połączone (np. opcja attach w maxie)

 

 

Nie muszą!:P

 

Ale radze sie Dowiedziec co to sa Smoothing grups!

 

i zrezygnowac z chamferow!

Link to post
Share on other sites

Czas jes podobno do 18 więc taka mała rada z mojej strony. Pisali już o tym poprzednicy daj modyfikator smooth i zaznacz opcję auto smooth a model będzie cieniowany jako całość a nie każdy polygon z osobna przez co wygląda on strasznie kanciato i wyrenderuj jeszcze raz.Powodzenia.

Link to post
Share on other sites

Na taki cylinder proponuje smooth group 1, jeszcze zdążysz :)

Koło można było zrobić z jednego cylindra zamiast tych czterech, efekt byłby taki sam, a zaoszczędziłbyś bardzo dużo tri. Szkoda że nie prowadziłeś WIPa bo jest dużo rzeczy do poprawki :)

Ale gratki za ukończenie :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy