panzerYeti 20 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Czesc, chyba zdazylem na przedluzony termin. Wymodelowalem bombe termojadrowa. Jest to moj pierwszy model LP i pierwsze mapowanie. edit//podmieniny obrazek pozdr. PS.Mam pytanie poczatkujacego - jak rokladacie siatke paru obiektow na jednej teksturze ? Link to post Share on other sites
Kuba 142 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Na dobrą sprawę, żeby tekstury dwóch obiektów były na jednej mapce, muszą być one ze sobą połączone (np. opcja attach w maxie) Model całkiem fajny, tekstura wyszła trochę rozmyta. Fajnie że zdążyłeś, ale w następnych bitwach postaraj się założyć wątek WIP. Zawsze lepiej dostać wskazówki w trakcie pracy, niż po jej ukończeniu ;) Link to post Share on other sites
Bruneq 203 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Na dobrą sprawę, żeby tekstury dwóch obiektów były na jednej mapce, muszą być one ze sobą połączone (np. opcja attach w maxie) Nie muszą!:P Ale radze sie Dowiedziec co to sa Smoothing grups! i zrezygnowac z chamferow! Link to post Share on other sites
dariusz 265 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 smooth by się przydał Link to post Share on other sites
SoAd 189 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Moja rada : pobaw się smoothin groops'ami, albo przynajmniej wrzuć modyfikator smooth PS to sie nazywa obszerny WIP Link to post Share on other sites
Kuba 142 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Nie muszą!:P Rozwiń proszę :) Nawet nie wiedziałem że jest taka możliwość. Link to post Share on other sites
SoAd 189 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Kuba_ Wystarczy ze ułożysz tym obiektom uvki tak zeby sie nie pokrywały, i dajesz im ten sam materiał Link to post Share on other sites
Tomala 550 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Czas jes podobno do 18 więc taka mała rada z mojej strony. Pisali już o tym poprzednicy daj modyfikator smooth i zaznacz opcję auto smooth a model będzie cieniowany jako całość a nie każdy polygon z osobna przez co wygląda on strasznie kanciato i wyrenderuj jeszcze raz.Powodzenia. Link to post Share on other sites
Roszondas 10 Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Na taki cylinder proponuje smooth group 1, jeszcze zdążysz :) Koło można było zrobić z jednego cylindra zamiast tych czterech, efekt byłby taki sam, a zaoszczędziłbyś bardzo dużo tri. Szkoda że nie prowadziłeś WIPa bo jest dużo rzeczy do poprawki :) Ale gratki za ukończenie :) Link to post Share on other sites
panzerYeti 20 Posted July 15, 2007 Author Share Posted July 15, 2007 Dzieki wszytkim za komentarze i rady. Obrazek juz podmienilem . Przepraszam za brak WIP'a ale do konca nie bylo pewne czy cokolwiek z tego wyjdzie . pozdr. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now