Posted July 18, 200717 yr Mam taki problem gdy sobie modeluje to pojawia sie pewna rzecz która wyjasnie na obrazkach. A więc wymodelowałem sobie to i zbliska wyglada to tak: Lecz gdy sobie oddale to takie cos brzydkiego się pokazuje: Po drugiej stronie model wygląda tak: Czy da się to jakos zrobic by było normalnie tzn tak jak z bliska?
July 18, 200717 yr Na renderach tez cos takiego sie pojawia? Czy tylko blad viewportu? I srawdz czy nie nakladają się tam na siebie powierzchnie
July 18, 200717 yr Dokładnie. Max czasem lubi wyswietlac takie błędy, jednak dotyczą one głównie wyświetlania obiektów we viewportach (mogą to byc nakłądające sie 2 siatki, jak to Mirach juz powiedział). Jeżeli render bedzie poprawny, znaczy sie, ze własnie z takim błedem masz do czynienia.
July 18, 200717 yr stawiam na to, ze tamte pionowe belki po drugiej stronie muru jest bardzo blisko krawedzi muru (od srodka) i jak oddalasz to przeswituje.... pozdr edit: aha mirach juz to powiedzial, nakladaja sie, no no o to chodzi:) he he he buzka:*
July 18, 200717 yr Author Nie tam nic sie na siebie siebie nie nakłada na 100% na rendeze nie sprawdzałem bo jeszcze za bardzo nie wgłębiłem się w to i nie umiem
July 18, 200717 yr to na pewno wina tylko i wyłącznie wyświetlania w vieporcie (nie muszą się ścianki nakładać wystarczy, że są małych rozmiarów lub blisko siebie, wtedy starowniki karty graficznej robią bałagan)
July 18, 200717 yr Przy większych odległościach max zaokrągla współrzędne vertexów celem szybszego działania. Nie masz się czym martwić. przy większych oddaleniach to całkowicie normalne. W renderingu będzie wszystko ok.