Jump to content

Featured Replies

Posted

Mam taki problem gdy sobie modeluje to pojawia sie pewna rzecz która wyjasnie na obrazkach.

A więc wymodelowałem sobie to i zbliska wyglada to tak:

52692109nm9.jpg

Lecz gdy sobie oddale to takie cos brzydkiego się pokazuje:

20541012vd2.jpg

Po drugiej stronie model wygląda tak:

18473619af4.jpg

 

Czy da się to jakos zrobic by było normalnie tzn tak jak z bliska?

  • Replies 11
  • Views 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Na renderach tez cos takiego sie pojawia? Czy tylko blad viewportu?

I srawdz czy nie nakladają się tam na siebie powierzchnie

Dokładnie. Max czasem lubi wyswietlac takie błędy, jednak dotyczą one głównie wyświetlania obiektów we viewportach (mogą to byc nakłądające sie 2 siatki, jak to Mirach juz powiedział). Jeżeli render bedzie poprawny, znaczy sie, ze własnie z takim błedem masz do czynienia.

stawiam na to, ze tamte pionowe belki po drugiej stronie muru jest bardzo blisko krawedzi muru (od srodka) i jak oddalasz to przeswituje....

pozdr

 

edit: aha mirach juz to powiedzial, nakladaja sie, no no o to chodzi:)

he he he

buzka:*

  • Author

Nie tam nic sie na siebie siebie nie nakłada na 100% na rendeze nie sprawdzałem bo jeszcze za bardzo nie wgłębiłem się w to i nie umiem

to na pewno wina tylko i wyłącznie wyświetlania w vieporcie (nie muszą się ścianki nakładać wystarczy, że są małych rozmiarów lub blisko siebie, wtedy starowniki karty graficznej robią bałagan)

No to to jest typowy error w wyswietlaniu maxa, nie masz sie co przejmowac :)

Przy większych odległościach max zaokrągla współrzędne vertexów celem szybszego działania.

Nie masz się czym martwić. przy większych oddaleniach to całkowicie normalne.

W renderingu będzie wszystko ok.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy