Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam forumowiczów,

 

Zwracam się do Was raczej z banalnym problemem. Mianowicie mam wykonany rysunek w AutoCAD (do pobrania ze strony: http://grzegorzwisniewski.eu/3ds/PLUTON.dwg). Chciałbym go teraz zaimportować do programu 3ds, ale w taki sposób by po nadaniu Extrude był on wypełnionym elementem. Oczywiście oczko w górnym rogu powinno być puste.

 

A drugim elementem, który muszę przewalczyć to nałożenie na niego tekstury (mam ją w formie pliku JPG).

 

Jeśli ktoś był by tak miły i przedstawił mi jak mam to wykonać będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam,

Grzegorz Wiśniewski

  • Replies 7
  • Views 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

importujesz dwga , masz 2 spliny w maxie ( mozesz wczesniej w cadzie zrobic z tego polilinie ( komenda PEDIT ) ) , potem laczysz te 2 spliny w maxie tak ze tworza calosc no i extrude , jesli beda zamkniete mysle ze powinno wyjsc

  • Author

Panowie, jakoś to nie wychodzi. Będę bardzo wdzięczny za procedurę (a może tak PrintScrn?).

 

Pozdrawiam,

Grzegorz Wisniewski

Nie wyjdzie ci jeżeli masz spaprany rysunek. Po pierwsze masz pokrywające się linie więc wierzchołki ci się nie zweldują a po drugie na tych krzywych wierzchołki się nie pokrywają. minutka roboty z oczyszczeniem i proszę

  • Author

Kolego wygląda super. Dokładnie taki efekt chciałbym osiągnąć. Czy możesz mi dokładniej opisać jak mam rysunek wyczyścić?

 

Niestety kilka godzin na uczelni z AutoCad'em i to jakieś 2 lata temu teraz dużego efektu nie przynoszą.

 

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Wystarczy, że w autocadzie pousuwasz zbędne linie i nałożysz na siebie wierzchołki przed importem do maxa. Wierzchołki nie zgadzały się na krzywych a reszta była ok. Przy imporcie włącz Weld żeby je połączyło.

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy