Jump to content

Pojazd 3D: Viper Srt 10 coupe


Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dalsze test:

Co zmienione: poprawiony kadr, roślinki (chyba), dodany kierowca,

Co zostało do poprawy: z pewnością szyby i materiały wnętrza , i oczywiście to co trzeba dokończyć.

PS: JPEG (kompresja) popsuła jakość ;/

8a8fc7163da6dc79.jpg

Link to post
Share on other sites

a mi sie wydaje ze ten motion blur w tle ma inna perspektywe niz ten na asflacie i barierce- tak jakby to z innych kamer bylo montowane:) imo daj sobie spokoj z blurem bo tylko psuje on efekt:)

Link to post
Share on other sites

patry: heh thx. Środek poprawie.

JohnZi: Widzisz sytuacja wygląda tak, że już na początku założyłem sobie, że autko będzie w ruchu, tym samym scenę również pod to dostosowywałem i gdybym usunął blura... to ujawniły by się detale, które psują efekt a to dlatego, że nie były dopracowywane z myślą, że tak czy siak się rozmażą. Może faktycznie nie wyszedł mi ten motion blur, albo wyszedł tylko specyficzny i taki, który ma mało wspólnego z realistycznym / poprawnym fizycznie, ale obecnie na tyle pozwalają mi moje umiejętności i nie chcę z niego rezygnować tylko dlatego, że jeszcze nie umiem do końca go zrobić. Po to się ćwiczy aby się nauczyć. Poza tym uwierz mi, że w tej scenie auto, aż prosi się o ruch, np. w twojej scenie z evo kompletnie nie pasuje ujęcie w ruchu, u mnie na odwrót, podejrzewam że choćby nie wiem jak dopracował detale i render to, stojący viper na środku drogi wyglądałby co najmniej dziwnie, bo aż chce się w takim aucie dodać gazu ;) Następna praca będzie lepsza i tyle ;] powiem tylko, że oprócz sceny dodam jeszcze studio ale to dopiero za jakiś czas gdy skończę tą wersję i dam do FW. (Wiem, że chcecie dla mnie dobrze a ja się uparłem na motion blur'a ;)

Link to post
Share on other sites

a czy nie lepiej by wyszedł ten blur, gdyby go zrobić tak, jak powstaje taki w rzeczywistości, metodą śledzenia obiektu? czyli robisz parenaście klatek jazdy tego auta , kamera porusza się równolegle z nim, ustawiasz camera mblur i powinno chyba wyjść ok. Tak na rozum fotografa, w 3d początkujący jestem ;)

Link to post
Share on other sites

Coś odbicia na masce zbyt chaotyczne i białe plamy wyszły :P

Zrób shaderki wszystkie (bo lampy chyba ich jeszcze nie mają? :)) i dawaj do FW :) Ile można w WIP'ie siedzieć? :P

Link to post
Share on other sites

już troszke lepiej tylko te refleksy jasne na masce nie podchodzą za bardzo, kierowca ma jakąś małą głowe i barierka brzydka i drzewa za mocno rozmyte albo barierka za mało,

jak już mam się nie czepieać to pisz :p

 

edit. patry co to za problem do FW wrzucić niedopracowany render? ;)

Link to post
Share on other sites

jakby wprost ze studia wyjechal [a refleksy nie zdazyly uciec]

kierowca jest chyba za maly, za wysoko [i za blisko szyby] siedzi.

 

czekam na dalsze apdeity- chocby mialy byc na setnej stronie- wazne zebys byl zadowolony...

Link to post
Share on other sites
Guest User190

Fajne, ale wywal tą zieloną ramkę z obrazka - wygląda bardzo lame ;)

Może się nie znam, ale fajnie, dynamicznie to wygląda wg mnie :) Tylko kolo za kółkiem sztuczny :) Obowiązkowo lepiej trzeba go oświetlić :) Widzę potencjał :D :P

Link to post
Share on other sites

Wszytko piknie. No prawie wszystko - troszkę nie pasuje mi szyba, coś nie tak z shaderem chyba, to podłużne odbicie wygląda troszkę sztucznie, wygląda jakby szyba była płaska... chociaz sam już nie wiem :-)

Link to post
Share on other sites

Serdecznie dziękuje za komentarze :)

Black Mamba / Tomuś : Cieszę się :]

Norwag: Fajnie, że się podoba. Widzisz, barierka jest rozmyta (może za słabo) ale specjalnie nie za mocno bo chciałem abym każdy obiekt był coraz bardziej rozmazany / mniej ostry wraz z odległością od obiektywu.

[email protected]: Hehe ok. ramki w FW nie będzie :) "Tylko kolo za kółkiem sztuczny :) możesz to objaśnić ? a oświetlenie nie będę zmieniał bo to już nie ten etap pracy ... za dużo zmian i znów będę siedział kolejny miesiąc przy tym aucie ;) ale dzięki za rady na przyszłość zapamiętam :] No i cieszę się, że się podoba.

lukasz1330: Thx ;]

goran: Super, że się podoba :) No ta szyba jakoś tak średnio mi wyszła, zobaczę czy uda mi się poprawić, bo jakoś szkło w tej scenie słabo wygląda natomiast w studio ok i ciężko mi dostosować a nie mogę robić testów samego szkła w tej scenie bo to za długo się liczy ;)

----------------------------------

Jestem naprawdę zaskoczony tymi komentarzami :) szczególnie, że moja ostatnia praca b. słabo się podobała. Nareszcie jakieś postępy :) wiem, że wiele rzeczy można zrobić lepiej, ale ja się dopiero uczę, tym bardziej, że to moje drugie auto a w życiu z większych projektów miałem 3 : wizualizacja x 2 + viper więc nie mam dużego doświadczenia, za to poświęcam wiele pracy i serca :] No w FW pewnie was nie zaskoczę, bo już zmian jakiś stanowczych nie będzie ale co tam, to moja najlepsza dotychczasowa scena, więc jestem zadowolony, a zaraz po niej wiąże duże plany związane z nauką 3D.

Pozdr ;)

Link to post
Share on other sites

Hej hej!!

 

Nvidia coz za podejscie tylko pogratulowac :) Tak trzymaj. Jak na 2 model auta to nie jest zle naprawde.

 

Pozdrawiam i zycze powodzenia w dalszych zmaganiach z 3D,

 

xaoo

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy