Jump to content
Sign in to follow this  
Cpt.Obvious

WIP - Icons

Recommended Posts

Kolejny pomysł, kolejny wip, czekam na kolejne komentarze. Mam nadzieje ze utrzyma poziom wędrówki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wszyscy na elektronice są tacy keatywni jak Ty Tiger, to niedługo czeka nas boom technologiczny w Polsce :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nie wiem cos mnie ostatnio aniołkowate klimaty przesladuja, bo ciagle na takie trafiam... bardzo to miodne... ale i tak sie przyczepie póki jest do czego:D... prawa reka cos za duza i za gruba w stosunku do lewej

 

very fajne...

pzdr..

Share this post


Link to post
Share on other sites

mysle ze te wydluzenie nie przeszkadza - nawiazuje do tych wsteg. tylko kolory mętne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajno wyglada taki wydluzony. Natomiast niebo mi kompletnie nie pasuje. Raczej jakies pochmurne by mi bardziej pasowalo. I nie koniecznie niebieskie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiger. Ty to chba masz za dużo czasu wolnego! Ale się rozrysowałeś, aż ci zazdroszczę. Ładnie się zapowiada... tylko (jak ktoś wcześniej zauważył) popraw proporcje między rękami!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aż czuć taką fajną lekkość! Tak tchnie wolnością... bardzo mi sie podoba! Proporcje nawet jesli lekko przerysowane to tylko podreślają dynamike postaci. Moim zdaniem trafiłeś. Przecież nie wszystko musi być jak ze zdjęcia anatomicznego. Różnego rodzaju deformacje i przerysowania podkreślają ekspresję wyrazu - patrz karykatura np. Do mnie to przmawia. Szkoda tylko że forma tak mocno szkicowa i uproszczona. Postać mocnno sie odcina od tła...

Share this post


Link to post
Share on other sites

o zesz ty! takie te szmatki dookola nog to zrobilem na swoim wip-aniolku (a moglem update)., przez ciebie zmieniac musze zeby tu jakies niejasnosci nie wyszly[lol2][lol2]

 

fajnie, podoba sie

Share this post


Link to post
Share on other sites

czekam na kontynuacje - poczatek jest w porzadku

wydluzona forma jest tutaj na miejscu moim zdaniem - chociaz mozna by ja tutaj tak umiejscowic aby zaakecentowac luk, wygiecie

czuje sie dobrze swiatlo za to cienie niezbyt - jako ze jest to wip nie czepiam sie zbytnio ;)

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

nom to wip:) A rączke mozna nieco poprawic bo część od łokcia do nadgarstka prawego urosła, dzięki:) Co do formy szkicowej, to jest szkic :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zebym byl nie cierpiliwy ale jak tam ida z tym prace ?? :P Bo zapowiadalo sie ciekawie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mały update, kompletnie brakuije mi czasu, zwaliło sie pare spraw w tym ostra jazda z zaliczeniami na polibudzie, w wolnej chwili posiedzi sie jeszcze nad ta pracka.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

zwiekszylbym kontrast miedzy swiatlem a cieniem

przy takim rozblysku i tak zaznaczonym swietle za malo jest cienia

chyba ze na dole jest plaszczyzna odbijajaca swiatlo ;)

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postanowiłem conieco zmnienic koncepcje pracy... Narazie wstępny poprawiony szkic. Zastanawiam sie czy dac chmurki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

od razu lepiej - cos sie zaczyna dziac

poszukaj tylko koloru - na razie jest surowy

wiem wiem to wip ;)

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym tutaj dodal jeszcze przelatujacego golebia lub golebie...

 

pozdr

 

P.S.

wymiatasz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mały update, troche z kontrastem jak sugerowaliście (ustawiony mask) no i woda, ale tylko kropla :) Bardziej interesuje mnie czy sama kompozycja jest znośna, bo z tym bywały kłopoty...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnie sie ogólnie podoba... tylko jak ten pierwszy update z wodą był to myślałem ze będzie z tej wody jakiś wir się tworzył wokół jego nóg...a teraz to wygląda jakby sie dwie fale spotkały i nie bardzo wiedziały co ze sobą zrobić.... i sie zrobił z nich tunel, który wydaje mi sie bardziej interesujący niz anioł... znaczy przyciaga moją uwage.... i czemu to prawe przedramię takie długie? ;)...

 

pzdr...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kompozycja w porzadku - centralna

jedno zastrzezenie - za ciemno sie zrobilo w dolnym prawym rogu jak zasloni sie ta czesc to wyglada lepiej

za mocne to jest troche

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

I update,coś trzeba tu zrobic i myśle sobie co. Ramiona jeszcze nie sa ok :) czasu jednak mało a pracke chciałbym skończyc. Sporo roboty jeszcze...

Czekam na komentarze i krytyke przez wielkie K, nie chce zeby umknęły mi najdrobniejsze szczegóły :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy