Skocz do zawartości

Postać 3D: paniena


Matys

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 164
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

bardzo fajnie to wyszło, mimo ze nie jest hyperrealistyczne itp to uzyskałes ciekawy efekt finalny, jedynie troche nie bardzo wyszedł ten spec na twarzy zwłaszcza w widoku twarzy z frontu no i wogle wydaje mi sie ze to wyjsciowe ujecie powinno być z twarzą nie z profila tylko bardziej z fronta albo połprofil, z nogą ułozoną wyzej widze ze jakos wybrnąłeś choc moze nie jest to najlepsze rozwiązanie, ogólnie gut łork !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbroja wygląda o wiele "żywiej", skóra np. dłoni wygląda trochę jak wysmarowana złotem w kremie, ale efekt jest bardzo fajny. Szkoda że nie pokusiłeś się o kolorek i glow na tych czterech elementach na plecach. W sumie z pięć minut roboty a efekt byłby fajny, coś w stylu ET:QW

http://www.vidaextra.com/archivos/qwet.jpg

Jeszcze raz gratki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ciuś ciuś texturek u nas nie podpiąłeś tylko od razu wystartowałeś z objazdem, i to był błąd ;), a tak na serio to tak jak Ci tam napisali specyk do remontu bardzej pasuje na cavity/ao niz speca, texa twarzy tez jest tak srednio udana ze względu na nasycenie i ogolnie duzy kontrast, według mnie zbyt duzy tym bardziej ze to model z normalem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie będę się czepiał, bo model skończony więc nie ma co się pastwić... w sumie co mi tam :)

 

kolorystyka słaba-ten żółty nie jest złoty i na colorze jest czarny (albo bardzo bliski czarnemu kolor) co dusi normala do tego jak Przybysz zauważył zaiste kolor twarzy jest inny aniżeli pozostałych widocznych fragmentów ciała

 

koncept- układ płytek w wielu miejscach jest alogiczny ;) np w samej talii jest gruba płyta krępująca ruchy, zaś powyżej w miejscu żeber są płytki sugerujące ruchome części- alogiczne ;) do tego ja bym sobie konkretnie brzuch otarł w takiej zbroi- nie ma prawa pojawiać się łączenie skóra- metal! Powinno wystawać coś spod tego, w ogóle ciężki pancerz i gołe piersi z brzuchem na wierzchu- well

 

mordka wyszła bardzo ładnie tak samo jak dłonie- tutaj gratuluje fajnego efektu

 

podstawkę trzeba było sobie darować a nie na szybko dorabiać :P

 

robiąc prezentacje renderowaną warto zabawić się w postproces w PS- nawet sam fake blooma daje dużo

 

tak czy siak się napracowałeś :)

 

pozdrówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności