Posted August 22, 200717 yr Hej Nie wiedziałem gdzie zadać to pytanie więc zadaje je tutaj. Często widzę na forum rendery testowe lub już nawet finalne wersje które są mocno(średnio) zaszumione ale mają poprawne oświetlenie tj. nie ma plam,artefaktów itd. Jedyną wadą renderu jest ten właśnie szum. Możecie zdradzić jakich ustawień używacie dla takiego właśnie efektu?? Przypuszczam że taki render liczy się znacznie szybciej. A może szum to w niektórych przypadkach efekt dodany w PS?
August 22, 200717 yr czesc nieraz szum(noise) dodaje sie w photoshopie a nieraz poprostu renderenuje sie w tym przypadku silikami gi jakim jest qmc, na niskich ustawieniach subdvs, np 8 :) Wtedy nie powinno byc plam/ grzybow i latajacych obiektow. jak zle gadam to poprawiac ! :]
August 22, 200717 yr Mnie się szum osobiście podoba ale nie wiem czemu sam rzadko z niego korzystam;) Jeśli już to w Photoshopie chyba najlepiej dodac bo masz pełną kontrolę jego intensywności.
August 22, 200717 yr Author W PS nie ma problemu żeby coś dodać. Chodziło mi o przyśpieszenie czasu renderu kosztem występowania szumu.
August 22, 200717 yr jak renderenujesz z qmc to nie bedziesz mial zadnych plam no moze jak sie postarasz, przewaznie masz ziarno na nickich ustawieniach a plam ni ma :p
August 22, 200717 yr to w takim razie wypowiedź JunioR'a 4 posty wyżej ma tu zastosowanie :) edit: i hcpiter3d też dobrze prawi ;)
August 22, 200717 yr Author Ok przetestuje. A w jakim zestawieniu ?? QMC i QMC?? Chodzi mi o primary i secondary engine.
August 22, 200717 yr primary QMC + secondary Light Cache dokladnie tak, wlasnie, czyli szybko i nawet podglad przy liczenia LC masz ;p pozdrawiam!
Create an account or sign in to comment