Jump to content
ognisty

Obiekt 3d: Desert Eagle [narazie qniec :)]

Recommended Posts

nie wiem panowie gdzie wy tu kolbe widzicie :P

 

naweł ładnie, ale brakuje mu tego czegoś. sam nie wiem czego ale wydaje mi sie ze to kwestia światła i speculara

Share this post


Link to post
Share on other sites

thenx wszystkim za posty :)

 

[...] sam nie wiem czego ale wydaje mi sie ze to kwestia światła i speculara

 

właśnie dlatego narazie jest jak jest, więcej bawiłem się ze światłem i specem niż z całą teksturką, wkońcu uległem, poczekam na jakiś model viewer z unreal engine 3 wtedy się pobawie jeszcze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niom zgadzam sie, wszystkeigo co tutaj brakuje to swiatl oktore by pokazalo ile pracy w to wlozyles.

Poloz to na jakims stole, daj direct spota, z szarym cieniem i szybka 360. I powoli zacznij dodawac jakeis inne odcienei swiatla, zolty, niebieski sa najbardziej modne teraz, ale sadze ze spokojnie mozesz pokombinowac z innymi. Wylacz antyaliasing w renderze albo przynajmniej przelacz go na catmullrom.

ftorkowe pozoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marioza

mnie tam sie cała ta klamka podoba, co prawda tam gdzie jest kolba jest ciut słabiej lub mniej ciekawiej ale sam w zyciu nie zrobiłem zadnej broni wiec nie mam prawa sie przychrzaniać : )

Share this post


Link to post
Share on other sites
mnie tam sie cała ta klamka podoba, co prawda tam gdzie jest kolba jest ciut słabiej lub mniej ciekawiej ale sam w zyciu nie zrobiłem zadnej broni wiec nie mam prawa sie przychrzaniać : )
górna czesc swietna!

kolba i spust juz mniej

A mi się podoba. Ani kolby ani spustu w fpsie nie będziesz miał okazji dokładniej obejrzeć. To co będzie widoczne jest bardzo fajnie zrobione.
LITOŚCI ! pistolet NIE ma kolby! zasadniczo pistolety nie mają kolb. czasami tylko mają kolby doczepiane które zazwyczaj są po prostu drewnianą kaburą

To co kilka osób już w tym wątku nazwało kolbą to rękojeść, lub chwyt, nazwijcie to choćby "trzymadełko" ale nie kolba.

 

do mnie ciagle nie przemawia ten czarny element ktory jest na "rączce" reszta ok
a ten czarny element, nazywa się "okładka chwytu" ;)

 

Valery-edukator :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valery masz tu i zrob te pistolety od nowa :D hehe

 

Desercik bardzo fajny :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valery nie szalej, nie szalej, chłopaki tylko Ciebie podpuszczali. Dałeś się zrobić w bambuko, a to była i będzie "kolba" :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valery nie przesadzaj, kolba tam jest, może patrzyłeś pod złym kątem ;)

Zwał jak zwał wszyscy wiedzą o co chodzi i do czego służy, a prawidłowe nazwy niech zostaną tajemnicą :)

 

kolqy5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Valery nie przesadzaj, kolba tam jest, może patrzyłeś pod złym kątem ;)

Zwał jak zwał wszyscy wiedzą o co chodzi i do czego służy, a prawidłowe nazwy niech zostaną tajemnicą :)

 

nie szaleje i nie przesadzam, rozumiem że pomylić się można. ale po co nadal popełniać te same błędy, tym razem świadomie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy