Jump to content

Teczka 2D: masz)rum (]


Recommended Posts

  • Replies 229
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Niektóre z postaci kojarzą mi się z grafikami do Urban Rivals, też utrzymywały taki komiksowy klimacik. Super lineart z kolorkiem na poziomie, współpraca zasługująca na najwyższą atencję.

 

Przy okazji zapytam, jak przy temacie gierek jesteśmy. Pamiętam taki wątek z mapką do gry, pamiętam, że też przypominała takie fleszowo illistratorowe grafiki. Całość mapki robiła wrażenie, a przy zoomie można było doszukać się i odkryć wiele smaczków i detali. To nie Waść byłeś autorem? Szukałem tego kiedyś, potem zaniechałem.

 

Edit: zajrzałem kilka stronek wstecz ;)

Link to post
Share on other sites

Dzięki, miło że się podoba ;]

blinq, dokturpotfor: Monkey Island było jedną z głownych inspiracji więc w sumie fajnie że się kojaży. Ogólnie miało być słonecznie i słodko cartoonowo ;P

Wish69: Urban Rivals nie widziałem ale poszukam skoro twierdzisz że fajny klimat. A co do współpracy to też tak myśle, bo ja bym tak fajnie wystylizowanych lineartów nie sieknął ;P

WWWoj: No to dajesz! http://apps.facebook.com/piratessaga/?ref=ts

nic prócz czasu to nie kosztuje ;]

Morbid Karbid: thx, z tymi ilustracjami troche mi nie gra, nie wiem do końca co. Może troche sztywno miejscami i kompo nie iskrzy zbyt mocno ale w zasadzie to uczyłem się na nich wektorów wiec choćby z tego faktu jestem zadowolony że wyszło w miare ;]

Link to post
Share on other sites
  • 3 years later...

Siema.

Wyszedłem z piwnicy i postanowiłem wrzucić trochę stuffu z gry przeglądarkowej New Rock City nad którą pracowałem przez ostatnie dwa lata z team'em Picadilla. Tematem gry jest budowanie miasteczka w luźno rozumianej epoce kamienia łupanego. Jak kogoś to jara to może sobie pograć na Facebooku, dokładnie o tu:

https://apps.facebook.com/newrockcity/

 

Przy tym projekcie byłem odpowiedzialny za opracowanie stylu i trzymanie się go w miarę w zespole, podczas produkcji, jak i oczywiście napieprzanie hurtem graficzek.

 

Inne grafy które również możecie zobaczyć w grze robili:

Konrad 'Koko' Okoński http://kokonski.com - Animacje, Assety, Ikony, Postacie

Katarzyna 'Dranka' Stasiowska [email protected] - Postacie, Assety, Ikony, Animacje

Przemysław Matyjaszek [email protected] - GUI, Bannery, Webdesign

 

Tu wrzucam próbkę rzeczy które sam narysowałem. W grze jest tego z 2x więcej, a ja sam mam jeszcze tego do groma wiec jeśli ktoś będzie chciał, dodam jeszcze trochę...

 

Na początek jeden z pierwszych konceptów zmontowanych w shopie

 

RNSConceptSceen1.jpg

 

I screen z ostatecznej wersji na jednym z wyższych leveli w grze

 

RNSScreenPanoram.jpg

 

Trochę budynków

 

RNSSmallHouses1.jpg

RNSMediumHouses2.jpg

RNSBigHouses1.jpg

RNSBigHouses4.jpg

RNSChinese.jpg

 

...roślinki

 

RNSPlants.jpg

RocksTemp.jpg

 

...zwierzaki

 

RNSAnimals1.jpg

 

...questgiverzy

 

RNSQuestGivers1.jpg

QGTemp2.jpg

 

...ikony

 

RNSIcons1.jpg

IconsTemp2.jpg

 

...obrazki do wallpostów

 

RNSOpenGraph1.jpg

 

... i na koniec jakieś próbki animacji

 

FireElemetal_IdleAnim1.gifWaterElemetal_DeadAnim1.gifTwisterAnimDead1.gifRNSPteroRaptorAnim2.gif

 

Pozdro

Mariusz

Edited by masz)rum
Link to post
Share on other sites

Dzięki chłopaki, przy okazji odświeżyłem stare posty i podpiąłem na nowo to co udało mi się z dysku wygrzebać, bo wszystkie linki zgubiły się gdzieś w czeluściach internetu ;P

Rotcore: Masz racje, z postaciami najwięcej się napociłem i mogło by być lepiej. Kobiety jak próbowałem w tym stylu rysować to wyglądały jak karlice, na szczęście przyszła Kasia i zrobiła fajne panienki ;]

Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne te growe rysunki. Najbardziej mi się podoba ten "jeden z pierwszych konceptów zmontowanych w shopie". Urocze, bajkowe, z klimatem, szczegółowe, ale przejrzyste.

 

Zmontowane w shopie, ale ogólnie to wektor z Illustratora?

Link to post
Share on other sites

Mallow: Nie, wszystko powstawało w Photoshopie od samego początku. Zaczynając od szkicu proporcji, dalej lineart, wypełnienie podstawowymi "uśrednionymi" kolorami, dodanie dwóch tonów (światła i cienia) + lekkie złamanie burnem i dodgem (z bardzo małymi wartościami, w okolicach 3-5).

Link to post
Share on other sites

Jakos jedno slowo mi sie nasuwa jak ogladam twoje grafy - SLICZNE. Bardzo fajny klimat, wygladaja rewelacyjnie razem i z osobna. Czysta przyjemnosc ogladac takie dopieszczone dzielka. Dzieki za up.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy