Posted October 12, 200717 yr Jako że wszyscy mają swoje "teczki" postanowiłem założyć swoją z moimi prackami. 1- wip: Budka BT- 997 tri, 512x1024.... krytykować proszę.
October 12, 200717 yr ja tam teczki nie mam... co do budki to juz ci napisalem - textura z tylu kuleje: detal na plakatach jest duzo mniejszy niz na tym co wylazi spod spodu... pozasa
October 12, 200717 yr ja tez nie mam :( nom tex troche mi sie nie podobaja szyby mi sie wogole nie podobaja rozmyte strasznie i tex obudowy tez nie podchdzi mi ale ogolnie fajnie :)
October 12, 200717 yr textura bardzo low-res. ja u siebie wycisnałem wiecej na 1024x1024 nie chce mi sie konczyc mojej budy, nie mam weny :)
October 12, 200717 yr Author 1ns- tekstura ma 512x1024, -dojdzie spec to może bedzie wyglądać troszkę lepiej.
October 12, 200717 yr Teczki to w 2d :) Tutaj nikt nie robi teczek, jak juz to wlasna strone. Ale jako ze jestes peirwszy moze taka moda zapanuje na "forumowe portfolia". Jak juz kiedys wspominalem ( ty masz nuemrek 2039852903 XD) pokaz siate ( pozadnie a nie ze srodka) texture itd to wtedy mozna cos powiedziec. jak na 1024x512 to zaiste slabo, ale mozliwe ze to wina slabych fotek kto wie. W kazdym razie nie jest zle, generalnie texta do poprawy, ale modelling i mapowanko ok.
October 12, 200717 yr Author heh też mam takie wrażenie :) ale jest już za późno żeby poprawiać mapowanie...
October 19, 200717 yr Author Zmieniłem teksture na 1024 mam nadzieje ze wygląda znośnie, jak widać "malowanie" nie jest moją mocną stroną...
October 19, 200717 yr jedyne co sie rzuca w oczy to brak detalu na elemencie ktorego nie dales rady sfotografowac - czyli podlozu - zrob tam jakies cienie brudy itp pozdro
October 20, 200717 yr Author Ledyr - ao jest wypalone, tylko "nie widać" :) czym się różni GI od AO (ja nowy jestem) Ftorek - dzięki Bro - Z tym podłożem to jest tak że dodałem na końcu żeby nie wisiała budka w powietrzu, ale coś się pomyśli z brudzeniem.... a jeśli chodzi o fotki to całość składałem z tekstur od cgtextures, po tym jak oblukałem budki na spacerku... portfolio Ci nie działa?? A dzisiaj zapodaje stary model, który postanowiłem skończyć "sracz", 871 trójkątów
October 23, 200717 yr Author Kibelka ciąg dalszy, podstawowa wersja tekstury (bez syfu itp), co sądzicie o tak "różnych" kolorach desek?? może być czy zrobić bardziej jednolite?
October 23, 200717 yr mi sie podoba - chociaz moze troche za bardzo (na tylnej sciance szczegolnie) - dorob reszte i sie obaczy :) - wporzo idzie pozada
October 23, 200717 yr Mi też się podoba. Pokombinuj trochę z drzwiami i będzie naprawdę kawał niezłego wychodka :)
October 24, 200717 yr Author Dzięki za komentarze, kolorki skończone teraz tylko trochę syfu tu i tam sie domaluje, normalke i speclara szczeli i będzie skończone :) "][/url]
October 25, 200717 yr Drzwi fajne, ale dałeś chyba za mocne światło, bo na poprzednim renderze drewno było ciemniejsze i wyglądało trochę "żywiej"
October 30, 200717 yr Author Kolejny model: Alfa Romeo 75, póki co około 4500 trójkątów docelowo około 7-9K modeluję tylko karoserię + prosty środek zapodam ciemne szybki to i tak nie będzie widać co w środku.. siatka póki co jeszcze nie zoptymalizowana i krzywa... pozdrawiam a tutaj real foto:
October 31, 200717 yr Author eeh żadnego komentarza przez cały dzień :( to sobie strzele posta pod postem na pocieszenie (a poza tym to mój wątek) kolejny etap modelowanie doszło prawie 1000 trojkątów... do zrobienia został tył Alfy tak że może jutro będzie gotowa... aha co sądzicie o tych felgach, nadają się czy może coś z nimi "przykombinować" i zrobić bardziej fajowe.. "][/url]
October 31, 200717 yr Jeśli dajesz zaokrąglenia to strzel chociaż ze dwa dodatkowe podziały na dach, bo głupio wyjdzie z takim pojedyńczym "grzebieniem" przez środek.
November 9, 200717 yr Author Modelowanie zakończone, wyszło 7330 trójkątów.... jutro może coś pomaluję to się zobaczy co z tej Alfy bedzie....
November 10, 200717 yr Author Jak dobrze pójdzie to teksturka będzie, a jak liczę to jest chyba trzeci mój pojazd (buggy, autobus, alfa wszystkie są gdzieś tutaj na forum)
November 10, 200717 yr Postaraj się zatem żeby była;) Mi się podobać jako samochód. Osobiście uważam (bo z modelowaniem samochodów styczności nie miałem), że dużo trisów poszło Ci na modelowanie tych podwójnych lini przy szybach bocznych, drzwiach, na bokach samochodu, o te waskie paski mi chodzi. Taki szczegół po przykryciu texem w modelu low, który będzie dynamiczny, w ruchu, nie jest raczej istotny, zniknie po prostu pod kolorem. Wypadałoby takie linie, cięcią itp, po prostu namalować światłocieniem na texie.. pozdro!
November 13, 200717 yr Author Zmapowane, tekstura idzie WIELKIMI krokami........ dzięki za komentarze "][/url]
November 16, 200717 yr Czerwona szyba? To krew kierowcy czy co? :D A tak na serio fajnie sie teksturka zapowiada ;) Tylko tych lamp tak nie zostawiaj ;) pozdruski ;*
November 25, 200717 yr Author Garaż dla mojej Alfy :) polycount dla poszczególnych elementów (trójkątów): butla gazowa: 236 gaśnica: 242 tool box: 156 półka 3-poziomowa: 378 stojak na butle (bez butli): 468 laptop: 80
November 25, 200717 yr W samochodzie tylko troche lampy(przednie) mi nie pasuja ;) A na ten garaz tez tekstury bedziesz robil? esli tak to czekam z niecierpliwoscia ;) pozdro
January 27, 200817 yr Author Po dłuższej przerwie.... zapodaje finalny renderek Alfy i wipka garażu.... "][/url] "][/url]
January 28, 200817 yr No rzeczywiscie po przerwie ;) Dla mnie interiorek za sterylny, ale po za tym gitara.
January 28, 200817 yr Auto naprawdę super wyszło, a garaż może rzeczywiście trochę za czysty i za jasny. Mimo to coś czuję, że będzie fajnie.
January 28, 200817 yr Author Fajnie że sie autko podoba, co do garażu do dojdzie jeszcze trochę elementów (klimatyzacje, rury, kable, itp) wiec mam nadzieję że klimat się zrobi odpowiedni... pozdrawiam
January 28, 200817 yr wg mnie gramatura betonu na górnej belce za duza....pokaz tex auta!chyba ze przeozcylem!:D
Create an account or sign in to comment