Jump to content

[Porachunki] Yakuza


Recommended Posts

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Wow, co za publiczność. Bardzo jestem wzdzięczny za wasze szczere komentarze i pozytywne oceny. Bardzo mnie to motywuje.

Klicek : Dzieki, staram sie nie szaleć . ;)

Frodo : :* Czekam na twój upek, nie śpij. :)

Gomez: Dzieki. Nie widzę jeszcze tych błędów, co ty. :) Ale myślę ze nie ma sensu poprawiac i tak będzie w ubraniu. Zrobiłem to dokładnie, bo zalezało mi na dobrym modelu. No i w miedzyczasie nabrało sie skilla i folio. :)

mrkrzysiek: :)

Superoko: dzieki za szczerosc, troche masz racji i troche nie. Kolega Jaras dobrze to wyjasnił :) W przysłości z pewnością sie przyda.

Jaras: :* Ja nie widzę żadnego brudu. :)

donMario: w sss bardzo mało zdziałałem. najwyższy czas. :)

Ania: raczej nie będę poprawiał obojczyków. Co do koloru twarzy, nie ulegnie zmianie. Pamietaj ze gejsze malowały az do szyji.

"Biały kark gejszy dla Japończyka to miejsce na ciele kobiety, co najmniej tak interesujące, jak w naszej kulturze głęboki dekolt. Dlatego gejsze układały kimono w specjalny sposób, tak aby odchylony kołnierz ukazywał szyję i kawałek karku. Dodatkowo miejsce to malowano, tak jak twarz, białym pudrem."

claude: dzieki, skąd ta fascynacja? To japonki mnie tak omotały. ;)

fikołek: thank, zrobiłem z fotek. Trochę z pornosów (czytaj japońskich:) ), trochę z 3d.sk, i to jakos blendowałem. I to tyle.

RK: ha ha , nie wiem skąd masz takie informacje ze biały puder jest robiony z ptasich odchodów. :) Robiono ją ze zmielonej elastycznej mączki ryżowej. Były tez inne pudry, które bardzo skodziły skóre. bla bla :) Znalazłem bardzo ciekawy artykuł o historii makijazu: http://www.dbajosiebie.friko.pl/historia_makijazu.htm

hpx, prabab: no a kogo ma przyciągnąc uwagę? :) Nie bój żaby, kilka facetów będę musiał wymodelowac. Bedzie na co popatrzec.

Barton_Fink: :) Juz przestałem sie bawic detalami. Jadę dalej.

Komic; :)

Ziomuś: Ohhhh yeach ;)

Junior :) Juz cos pokazuje. Tym razem koncepty, nie chciałem długo malowac na jedną pracką. Bo czasu mało. Wizja jest wyrazna: Więcej stolików dojdzie, i wiecej japonców. Co do ubrania bohaterki sie nie zdecydowałem. Myslałem o skromnym kimonie.

Stary rig bardzo mi duzo pomóg w budowaniu scenki

 

Co o tym myslicie, kazdą uwaga będzie dla mnie bezcenna.

 

Pozdrawiam Jonek

 

koncept01jonaszlj6.jpg

 

koncept02jonaszjz8.th.jpg

Link to post
Share on other sites

Witam :)

 

@OmenN2501: "Niech omen napisze mi, jakis komentarz" Noworoczne życzenie zostało spełnione. :) Dzieki ze zajrzałesz u mnie. Poszerzę obraz, dobra wskazówka. Zastanawiam sie troszkę nad zmianą obrazu. Akwarium stałby na drugim planie, a odrzucony koles od katany wpada na nie. Akwarium pęka, woda leci, rybki takze. Wiem ze to duzo roboty w 3d. Ehhhhhh. Nie wiem, ciężko będzie z czasem.

 

@Fikołek: Dzieki, tzn. wszystko modeluje w maxie, ale riguje w Mayi. Jestem uczulony na maxowski rigging. Maya jest w porządku. Lubię ją.

 

@mrkrzysiek: dzieki, bedzie panoramka.

 

@RK: spoko ziomek, wszyscy popełniamy błędy. :) ;)

 

@mateusz_s: :*

 

@kamil_ochel: wow, dzieki :)

 

@polka_dot: ;) ja tez czekam na twoje japonki.

 

@Gomez: :) Nie, gomez przez jakis czas nie będzie elfów. :) Chciałbym, żeby to wyglądało w miare realistycznie. Stary zrigowany model, pomógł mi uchwycic w miare ciekawe ujęcia.

 

@Frodo: :* nie wiem czy taka pracka przejdzie z taką rzezią jak mówisz. :) Ale sie postaram. ;)

 

@Komic, Junior :) co dalej ? Główki, i nie płakac mi tu :) Główki w całości jest modelowana w maxie, zbrush to kosmetyka.

 

@Jimm mee: hej hej :) dziekowa

 

Mam pytanie na temat zbrusha. Napiszę pokolej. Bo zapytac innaczej nie potrafię.

1. Modeluje w główkę w maxie

2. Export .obj to Zbrush, daję divide na 4, po dodaniu detalu daje na spowrotem na 1, i exportuje do maxa.

3. W maxie mogę przesuwac vertexy i poligony i tak dalej. (Nie tracąc detalu "w tym czasie" w Zbrushu. Domyslam sie ze wiecie o co chodzi.

4. Ale jak dodam dodatkowe elementy, albo przetnę poly, to ten detal który robiłem w Zbrushu tracę automatycznie. Co mam robic? Czy jest na to rada. Chyba ze muszę skończyć cały model, a potem Zbrush ?

 

man03lk6.jpg

 

man02ct4.th.jpg

Link to post
Share on other sites

Jezeli dodasz edga, vertexa czy cokolwiek.. to zmieni ci sie numeracja vertexow i ZB juz nie odczyta ci twojego modelu.. ZB -> Max -> ZB dziala identycznie jak Maxowy Morph... czyli wystarczy dmuchnac a juz posypie ci sie wszystko. Jedyne co mozesz sobie dorobic w czasie pracy w maxie to ustawic poze, dodac mapowanie.

 

Niezly Chinol.. ale troche mu jeszcze brakuje.. usta wdyaja sie byc lekko za szerokie jak na tamte rejony.. uszy to napewno do dopracowania.. .. nos jest troche jeszcze nie teges, zbyt jakis taki kobiecy. Szyja i cala reszta w okolicy napewno do poprawy, ale to napewno wiesz. Powodzenia

Link to post
Share on other sites

Fajny sculpcik:)

 

Jeśli chcesz zmienić siatkę, radą może być zrobienie retopologii (nie zapomnij o projection) w zbrushu. Na stronie zbrusha i w zbrush.info znajdziesz step by step jakbyś potrzebował.

 

BTW dziwactw zbrusha: ostatnio po exporcie do maxa 1 levelu subdiv z mapowaniem "group UV tiles" to mapowanie po imporcie w maxie jest zresetowane, opcja MRG przy exporcie jest zaznaczona, flipowanie modelu ustawione poprawnie, nie wiem o co chodzi, wcześniej się to nie zdarzało..

 

pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Wyglada bardzo fajnie. Co do twojego pytania to oczywiscie jest to mozliwe. Siatke wyedytowana w maxie musisz uzyc do retopologii.

 

1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola

2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph

3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP)

4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv)

5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha

6 tool>topology>edit topology

7 tool>projection>projection

8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly

10 adaptive skin>preview - podglad

11 adaptive skin>make adaptive skin - finito :)

 

Gdyby cos nie dzialalo looknij tutaj http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689

  • Like 3
Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy