Jump to content
madman1987

INQ-Games- Tech-demo_2007 screenshots

Recommended Posts

Witam!

 

W imieniu całego zespołu INQ-Games chciałbym przedstawić dwa zrzuty z ekranu naszego powstającego w mozole Tech-dema :) Oczywiście demko jest robione "w biegu" (przycisnęła nas sytuacja części z nas) więc kładziemy nacisk głównie na ogólny wygląd i prezentację. Więcej zrzutów oraz dokładniejsze informacje możecie znaleźć na naszej stronie www.inq-games.eu

 

Miło by było poznać Waszą opinię na ich temat- całość powstaje raptem trzeci tydzień i pomału chyli się ku zachodowi- mamy ambitny plan skończyć demko przed końcem roku. Życzcie nam powodzenia zaś my życzmy dobrego Sylwestra ;)

 

Pozdrówki!

 

 

gscreen02xq1.jpg

gscreen09xz4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnie sie podoba !

Te palmy takie "smutne" wg mnie nadaja ponurego klimatu, którego ja bym tu nie widział

Powodzenia !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem dlaczego ale cholernie mi się podobają liście na palmach O_o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem super. Fajny klimat, ładne kolory, szkoda tylko, że elf nie ma karabinu ;(. A poważnie - bardzo mi się podoba, palmy ładne, mimo że na tym etapie są chyba tylko dwa rodzaje.

Życzę wytrwałości i powodzenia, czekam na jakiś filmik i oczywiście trzymam kciuki za demo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajny, nieco ponury (jak już wspomniano) klimat.

 

Czy posągi na pierwszym screenie to nie jest przypadkiem ta sama geometria co postać? Trochę to razi IMHO.

 

Poza tym, bardzo ładnie i powodzenia życzę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poza elfem to widać też że tekstury powtarzają się za często :/

 

No ale rozumiem że czas was goni, więc się nie czepiam - ogólny klimat jest świetny i chciało by się pograć w coś takiego - powodzenia z demem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest User190

Troszkę toporna grafika - mało detalu, ale wygląda ładnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice ogólnie wygląda profesjonalnie, jest wszystko co w dzisiejszych grach powinno być (standard) nie ma co prawda żadnych nadzwyczajnych bajerów jak pola głębi w powietrzu itp ale jest fajnie. Co do mapki i postaci wydają mi się trochę zbyt monolityczne, na pierwszym screnie jest lepiej bo pierwszy jest zielony drugi niebieski trzeci fioletowy(jednak prawie go nie widać) drugi scren ukazuje bardzo jednolitą kolorystykę. Jak dla gry bajkowej to wydaję mi się że można by zaszaleć kolorami.

Domyślam się że miało to wszystko mieć taki charakter jednak po 2-3 h grania było by mi słabo od tej zieleni XD.

Mam nadzieję ze nie przestraszyła cię ta wypowiedź bo wydaje mi się że jest dość surowa;p dobrze wiem że łatwiej jest krytykować, wytykać błędy sugerować coś innego

niż samemu pracować nad czymś:]

Wszystko idzie w dobrym kierunku pozdro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam i gratuluję bo ciekawie to wygląda ;)

 

Ale faktycznie jakby zbyt "mono-kolorystycznie", chyba, że tak właśnie ma być - nie wiem dlaczego, ale jakoś mi się to skojarzyło z bioshockiem xD

 

Mam kilka pytań, bardziej mnie interesują kwestie techniczne i możliwości waszego engine bo sami od jakiś ośmiu miesięcy próbujemy też coś zrobić [co na polskiej scenie proste nie jest tym bardziej, że się nam multi ubzdurało].

 

1. Silnik z tego co czytałem na stronce ciągle się rozwija. Planujecie też napisanie aplikacji serwer-klient dla multi, czy to tylko single będzie?

2. Na jakim poziomie będzie stała interakcja PC/NPC z otoczeniem?

3. Jak dużą swobodę daje edytor [poziom szczegółowości]? Czy można także robić w nim teren - mapa wysokości czy model?

4. Są portale? Czy świat podzielony jest na ex i in-teriory? Można łączyć główny teren z np. jaskiniami, podziemiami, kopalniami, etc. LOD jest?

5. Trochę się trawce przyglądałem - czy to speedtree czy wasza robota?

6. Jak dużą swobodę zachowań daje behaviour system?

7. Planujecie jakieś bardziej zaawansowane AI? [czy będzie pełna percepcja: wzrok, słuch i węch?].

8. System walki :D Auto czy może większa swoboda dla gracza [animacje uzależnione od rodzaju oręża jak w Elveonie, czy tam różne style jak w Wiedźminie, a może po prostu sekwencje ciosów uzależnione od poziomu biegłości, np. Gothic]?

9. Korzystacie z motion capture?

10. Co do textur to normale są?

11. Planujecie udostępniać engine na licencji dla Indie Dev.?

12. Jak znaleźliście sponsora, czy dopiero po tech-demo będziecie szukać? xD

 

Pozdrawiam i powodzenia życzę ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do tekstur to i owszem- duża powtarzalność ze względu właśnie na czas.

 

kruku, DOF etc nie jest widoczny w edytorze ;) bo to z niego zrzuty, podczas gry będzie parę bajerów więcej tym bardziej, że przecież dodanie efektu to kwestia wpięcia fragmentu kodu, optymalizacji i kalibracji- najwięcej czasu pożera przygotowanie np AI, kompilacji mapy czy bugfixy edytora. Kolorystyka to akurat rzecz, której nie ma się co czepiać- różne gry, różne gusta, różni twórcy- różne kolory ;) Ach! No i różne klimaty- ja akurat lubię zakręcone, ciężkie baśnie i "słodkie krainy po przejściach" :D

 

shergar:

1- multi w planach oczywiście, zostało już nawet liźnięte spory czas temu

2- PC/NPC na pewno nie na poziomie RPG- aktualnie tworzymy to z myślą o grach przygodowych z elementami akcji

3- co tylko sobie wymarzysz XD na poważnie aktualnie dość sporo- od importu terenu po generowanie go z jego poziomu, dźwięki, oświetlenie... w sumie dla wszystko co potrzeba komputerowym artystom- też jak czegoś brakuje nagle uzupełniamy to, testujemy i doprowadzamy do takiego stanu, aby było jak najbardziej przyjazne i funkcjonalne

4- można łączyć- lokalne ustawienia świata z akomodacją wzroku etc

5- nasza ;) speedtree jest komercyjne- nie stać nas

6- aktualnie niewielką- jeśli zajdzie taka potrzeba będziemy nad tym pracować, do przygodowej gry z gotowym scenariuszem nie jest ten system potrzebny w jakimś bardzo rozbudowanym stadium

7- wzrok, słuch i węch to w sumie nie jest zaawansowane AI, ale to jest (największe zaległości mamy teraz w działaniach grupowych czyt. dopiero jest pomysł ;) )

8- silnik nie ma takiego jak "system walki", tworzysz odpowiedni system do danego projektu, indywidualnie, w demku będzie on bardzo prosty- nie chcemy tracić wiele czasu na coś co i tak do innych projektów trzeba będzie projektować od nowa

9- nie stać nas ;)

10- normal+paralax, color, spec, shinees, emissive, SMFade +fakowany SSS na np liście

11- absolutnie nie

12- aktualnie jesteśmy sami i właśnie jesteśmy na granicy topniejących funduszy- w tej kwestii jesteśmy pod murem

 

w!e8 - dzięki za pomocną dłoń- bez Ciebie nic by nie powstało ;) a na poważnie szanuję Twoje zdanie

 

PS- wybaczcie mój polski teraz ale padam z nóg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź ;]

 

Nie zauważyłem w opisie na stronce, że to przygodówka ma być. Ale radzicie sobie świetnie jak na "amatorów" z selfsponsoringiem xD

 

Życzę powodzenia i rychłego znalezienia sponsorów ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to wam zazdroszczę. Dla nas pierwszym wyzwaniem było opłacanie dedyka o licencjach na chociażby serw czy IPB nie wspomnę xD Niedługo dojdą nowe wydatki więc będzie coraz gorzej. Ale jakoś damy radę, byleby techdemo skończyć w tym roku ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem jakie zalozenie jest projektu czy grafika miala isc w strone realizmu czy bajki bo blizej bajki jak sie wydaje :) drzewa bym wymienil odstaja strasznie..

Share this post


Link to post
Share on other sites

INQ ekipa - good work, widzę kilka rzeczy do poprawy, ale to już prywatnie Ci opowiem :)

Shergar - jak będziecie mieli demo to pochwalcie się :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ardeni -> Nie omieszkam, ale nieprędko się pochwalimy raczej ;]

 

Szkoda, że nie mamy jeszcze nowego situ bo w sumie mało co z tego co zrobiliśmy jest pokazane ;) Ale co się odwlecze... xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ardeni- Ty mnie nie denerwuj XD ja przez ostatnie 3 tygodnie życia prywatnego przez to demko nie mam XD

 

Shergar- a co robicie? cóż za team macie? kontaktnij się ze mną na gg plz

 

Pozdrówki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

madman1987 - Mozna na rozne sposoby krytykowac ta scene i jej klimat, ale jezeli caly wysilek wkladacie na technike z shaderami i fizyke (PhysX) to napewno bedzie ciekawie.Ja tylko dodam ze na palmach brakuje kokosow i powinny byc troche pochylone tak aby gracz uwazal na spadajace kokosy no i sam efekt czesciowo prezentowalby funkcje PhysX-a, chyba ze ich nie widac ;)Jezeli to bedzie tech-demo to zrobilbym z tego benchmark, ktory napewno przyciagnie wieksza liczbe klientow:)Patrzylem na wasza stronke i musze tylko pogratulowac calej ekipie za staranna prace i zycze powodzenia w dalszej tworczosci.A tak z ciekawosci to jakiego procesu renderowania sceny (ABT, BSP/PVS) uzywacie w silniku i czy jest mozliwosc kompilowania swiatla radiosity?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy