Jump to content

[Porachunki]: Nail's Revenge FINNIITTOO FIN


Recommended Posts

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jak sie tak dłużej przypatrzyłem teraz, to jedyne co mi sie nie podoba to ten motion blur, na strzalach i spadochronach, jakos dziwnie sie odcina od reszty. Jezeli byl robiony w rendererze to efekt jest taki jakby mial mala ilosc probek...

Link to post
Share on other sites

jaras, OmeN2501, barton_fink - dzieki :)

 

barton_fink, Ania - wielkie dzieki ;)

 

mateusz_s - w renderze, chciałem chodź lekko, oddać wrażenie ruchu i dynamiki sceny, żeby nie przypominała freeze stilla, ale taką bardziej stop klatkę. Celowo tak zrobiłem. Jedynie wystrzelone rozmyte gwoździe u góry, dla osób które nie widziały wcześniej pracy mogą by nieczytelne. To bym poprawił, jak dziesiątki innych drobiazgów, ale nie są to błędy aż tak istotne.

RaVirr, piksar, Tomala, arturros - dziękuję bardzo.

 

Predator - bardzo bardzo mi miło, dziękuję! ;)

Link to post
Share on other sites

ha, ja już dzisiaj spędziłem ze 20 minut na wpatrywanie się w pracę i pokazywanie jej innym... szczególnie kuszy i wgnieceń na pudełku, bo nikt nie zauważał ;>

 

rendertime? i na jakim sprzęcie? z tego co się kiedyś bawiłem Cinemą pamiętam, że czasy rendera były bardzo przyzwoite... dużo czasu zeszło na setup świateł?

Link to post
Share on other sites

heheh : ) dzięki Avenger : )

 

wiesz co, rozdzielczość 1920x1184

Global Illumination,

Ambient Occlusion,

multipassrendering,

blurred reflections i areashadows

więc zabójstwo dla sprzętu a coś ponad 4 godziny 10 minutpamiętam bo renderowałem całość o 19.00 20 lutego i miałem mało czasu. .wszystko na silniku Cinemy.

 

Problem miała natomiast z teksturami i już pod koniec nie dawała rady ładować tych największych tekstur i po prostu je omijała, a podczas próby renderingu

'not enough memory'. Ale nie ma się co dziwić, na przykład teksturę pudełka maziałem w PS'ie na 4988x3656px, a każda deska to 7312x1332px więc wybaczam, tym bardziej że wcale nie wywalała od razu, dała łaskawie jakieś 20 sekund, by po tym przestać reagować na cokolwiek. :)

 

Mała ciekawostka: po tych przycięciach^ Cinema na kilka godzin z mojego Intel Core 2 Duo 2.4 GHz zjadła 1.4 GHz : ) po przeładowaniu miałem wykrywany procesor Intel Core 2 Duo 1.0 GHz który miał problem z obsługą notatnika. Ale po jakimś czasie wypluła co zjadła : ).

 

Co do świateł, na początku, zanim jeszcze zacząłem modelować narzędzia ustawiłem główne światło które wpadało do wnętrza pomieszczenia i wszystkie wartości GI i AO. Potem dodałem jedno doświetlające generała i jeszcze dwa słabe światła koloru żeby co nie co wydobyć. ;)

 

________________________

moja konfiguracja sprzętowa:

 

Intel 975X

Intel Core 2 Duo 6600 2.4 GHz

Radeon X1950 Pro

Radeon X1950 Pro Secondary

4GB RAM DDR2

 

i nowa którą właśnie niedawno zamówiłem, czekam:

 

Foxconn X38A Digital Life

Intel Core 2 Extreme Quad

ASUS Radeon 3870X2

Pamięć RAM OCZ 8GB 1066 MHz

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy