Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Swiezy dzięki :)

kamesanin te nie wymuszenie jest wymuszone i żeby wyglądało lekko i szybko trzeba poświecić więcej czasu, takie tam paradoksy

 

tego tygodniowe malowanie z natury :)

 

yello_20_04_2013-longe-pose.jpg

Link to post
Share on other sites

Ja jeśli mogę coś doradzić, to odpuściłbym te szarpane, stylizowane pędzle.

Rozmazują obrazek, zatracają formę. Dobre do oszukiwania widza, który nie może dokładnie dostrzec gdzie co się kończy i resztę sobie dopowie, że w sumie jest ok. Jednocześnie jednak sam siebie okłamujesz uproszczeniami, gubiąc bryłę i przestrzeń. Niewłaściwa technika przy nauce, a do nauki służą przecież te rysunki z natury.

 

Technika taka jest skuteczna, przy tworzeniu szybkich, masowych konceptów. Raz, dwa, trzy...szybkie ruchy, coś jest tu, ale nie do końca. Szybki rzut okiem, jak coś wygląda, zarysuję jakąś postać. Uproszczę, tylko forma...ona tam jest. Jak wygląda? Nie wiem. Ktoś inny będzie ją projektował w 25 wersjach, które pójdą do art-dir.

 

Rysunek z natury powinien skupić się na wyłapaniu formy i bryły. Umieszczenia obiektów w przestrzeni. Chyba, że jesteś animatorem, to wówczas zwracasz uwagę głównie na to drugie i gestach.

 

Trudno to ćwiczyć, gdy kanapa jest płaska, a Ty poświęcasz czas na malowaniu refleksów na cyckach.

Link to post
Share on other sites

Nie byłbym taki surowy w ocenie bo mało kto potrafi sobie zorganizować modelkę, miejsce do pracy i metodycznie pracować, jakieś błędy będą zawsze. Poza tym żywy model gada, boli go, potrzebuje przerw, drapie się, to jest żywy poruszający się obiekt, po przerwie nie położy się tak samo, a i światło zza okna będzie inne.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

trochę mi się teczka przykurzyła także coś by sie przydało wrzucić :)

masterstudy

master-study-x.jpg

 

wybrany stuff z cgma reszta na blogu :)

cgmablog9.jpg

cgmablog3.jpg

cgmablog4.jpg

MathiasZamecki_WK3_1.jpg

MathiasZamecki_WK3_2.jpg

Mathias_zamecki_WK4.jpg

wk5_4.jpg

wk5_3.jpg

 

studium z fotki i yello life drawing

 

shity-study.jpg

lifedrawing.jpg

yello-18_05_2013.jpg

 

pozdro trolle

Link to post
Share on other sites

Urbanboogie dzięki dla mnie wszelkiej maści szamany to bardzo wdzięczny temat. Wieksze brazki inprogress.

KaliditusZaliditey krytyka zawsze w cenie ale znam z autopsji ze pisanie po kilku nie wychodzi dobrze.

nicponim dzięki!

Link to post
Share on other sites

No, widać że dużo pracujesz :D ale nie przedkładaj ilości nad jakość. Weź wykończ ze dwa obrazki zamiast rysować 10 nowych :) Fajnie by było zobaczyć że z renderem końcowym też sobie zaczynasz radzić :D jak dla mnie wszystko jest za bardzo malarskie póki co, a co za tym idzie - za mało komercyjne. ;P

Link to post
Share on other sites
No, widać że dużo pracujesz :D ale nie przedkładaj ilości nad jakość. Weź wykończ ze dwa obrazki zamiast rysować 10 nowych :) Fajnie by było zobaczyć że z renderem końcowym też sobie zaczynasz radzić :D

 

nie radze sobie :D

 

takie było zadanie żeby zrobić trochę tych thumbnaily. a od tego tygodnia wykańczam i widzę jak bardzo nie umiem :D

ale walcze walcze.

Link to post
Share on other sites

Mi tam malarskość akurat się podoba , kiedyś to był atut, a teraz się okazuje złe - bo mało komercyjne? :)

 

Lubie oglądać takie rysunki w których nie wszystko jest konkretnie zarysowane, bo można sobie samemu coś "dowyobrazić" :)

 

Szkic szamana z miniatury jak dla mnie wymiata, poniżej bardziej wykończona wersja jakoś mnie nie przekonuje.

Wiadomo często przy renderingu łatwo jest zatracić energie szkicu. Tak czy inaczej chętnie bym zobaczył bardziej przeszlifowaną wersje tego.

 

Bardzo fajne ćwiczenia.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy