Jump to content
animator

jaki monitor kupić

Recommended Posts

czejść

 

chodzi o to że przepalił mi się monitor crt

był okrutnie stary

 

i oto jest pytanie

chciałbym wiedzieć jaki monitor jest najleprzy,

jaki polecacie,

 

 

cana do około 800 pln

 

dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi ostatnimi czasy udało się kupić na aukcji monitor crt 17" w bardzo przystępnej cenie. Zapaciłem 129 zl za nowy monitor z dostawa do domu i jestem bardzo zadowolony. mam teraz Emachines E17F3

Share this post


Link to post
Share on other sites
to był chyba kiepski pomysł w moim wypadku

nie dość że waży to to 45 kg to biurko by się zarwało

i wpadłbym do salonu

19" jest w zupełności wystarczając

 

do tej pory miałem 15

 

panorama czy zwykły?

Bo jeśli panorama 19, muszę powiedzieć, że wygodniej pracuje się na zwykłej 19".

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

poczekalbym chwile i jednak kupil cos drozszego powyzej 1k, lenovo jest git 22' cale panorama za 1,3tysia matryca s-pva bardzo fajne kolory i czern tez niczego sobie, nawet nie smuzy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
a co z monitorkiem gateway 1975W warto ? cena 509zl wydaje byc sie MEGA atrakcyjna, http://www.cnt-sklep.pl/ tam znalazlem :)

 

Mam 2485W - 24", S-PVA, świetne kolory. Dodatkowo wsparcie dla HD, procesor obrazu DCDi

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgadzam sie ta 24 z tego co czytalem po opiniach jak rowniez specyfikacje, jest fajnym monitorkiem, jendak cena przekraszq 1000zl, ja jak narazie jestem na kupnie monotorka do 1000;(. A czy ta 19 o której juz pisalem ma tez wsparce dla HD, przez procesor obrazu DCDi ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osobiście polecam ten monitorek

Click

W domu mam jeden a w pracy 5 takich i wszystkie są świetne.

Fakt że nie ma DVI ale za tą cenę raczej nie dostaniesz lepszego monitora 24"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam sie z Knysha, tez mam taki, kupilem przeceniony na allegro za 979zl. Ma ryske na matrycy i dla tego przeceniony o 800zl, mnie to wogole nie przeszkadza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znajdze sie i to o wiele lepszy, Gateway 2485 za 1109 w cnt, szukajce na allegeo, oprocz HDMI posiaa wszystkie dostepne zlacza, no i matryca S-PVA!! ten acer sie przygrywa na stracie! Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy do tego gatewayja moza podpiac np cyfre bezposredno jednym kablem? jestem bardzo zainteresowany tym monitorem, tylko wlasnie gryze mnie to jedno pytanko? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak!:) bez problemu, cyfre, dvd czy konsole... Component, composite czy S-video.. do koloru do wyboru;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, podepnę się do tego tematu, żeby nowego nie zakładać.

Jaki monitor polecicie do 2k (może być też tańszy :P). Nie gram w gry, kompa używam właściwie tylko do grafiki (2d, 3d to tak przygodnie tylko), filmów (divx'y, nie dvd :P) i czytania (dlatego wolałbym lcd, podobno mniej oczy męczy), nie pogardzę też dobrym crt ;] max 21 cale, większy by mnie chyba rozpraszał, bo ja do 15 przyzwyczajony... Dzięki! w zamian jedynie repa mogę dać :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja z calego serca polecam do grafiki NEC 1990 SXi 19'. Niestety chyba zwykla wersja jest juz niedostepna, jest tylko wersja Photo Edition z kolorymetrem i oprogramowaniem do kalibracji SpectraView Profiler PE i zamiast 2100 trzeba wybulic 2675. Jak cie stac to nie pozalujesz. Pozdro.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

prrszalony dla mnie w tym momencie istnieje chyba tylko Eizo S2231w, cenka troszke wieksza ale czuje że warto. Sam robię przymiarkę... myslalem o 19" ale chyba nie ma sensu, a 22" to minimum..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i ja również podepnę się pod temat - a co!;]

 

Poszukuję dobrego panoramicznego LCD. Przede wszystkim grafika 2D/3D, tekst i filmy, ale pyknie się też czasem w jakąś gierkę (S-PVA?). Najlepiej 21" lub 22". W granicach 1000 PLN.

 

Cóż polecacie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam z czystym sumieniem, świetny monitorek Gateway'ja 2185W na matrycy S-PVA (samsunga), fajne katy 178stopni, i cena również atrakcyjna ok 1000zł za całkiem nowy, z tego co wiem wystepuja tez w sorcie A, gde cena jest jakies 200 zl nizasza:) warto, po kalibracji kolory poporstu świetne! Polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm, no własnie się zastanawiam konkretnie nad tym monitorem, bardzo dużo pozytywnych opinii i myślałem, że jakąś alternatywę znajdę (coby mieć nad czym się zastanawiać:P ), ale chyba w takim razie na niego będe się decydował:] Dzięki za odpowiedź:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam sie wlasnie nad jakims takim tanim 22" jak ten hp albo juz konkretnym eizo S2231W. Roznica w cenie bardzo duza, tylko sie zastanawiam czy warto tyle doplacac. Opinie mile widziane:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy