Jump to content

Praca dyplomowa z grafiki 3d

Recommended Posts

Mam pytanie. Jaka może być praca dyplomowa (inż) z grafiki 3d, ktoś na pewno na tym forum juz taką pisał, z czego była, czy była to animacja, jakies wizki...? Dodam że kierunek nie jest do końca związany z informatyką - edukacja tech-inf

Nie wiem jeszcze czy to będzie animacja, ale raczej o sofcie nie. Poprostu szukam propozycji, bo wogóle nie wiem czy można taką pracę zrobić na moim kierunku, tzn związaną z grafiką 3d. Więc Proszę o kolejne propozycje, z góry bardzo dziękuję!

Możesz właśnie robić o symulacjach fizycznych - jakieś ognie, wody, cząsteczki etc. albo coś o shadingu - wymyślisz jakiś dobry shader i nie tylko dostaniesz dyplom, ale np. na siggraph pojedziesz go zaprezentować :P

Albo jeszcze jakieś inne tematy - algorytmy renderingu etc.

Ja studiuję elektrotechnikę, specjalność mechatronika (roboty i dyski twarde :D). W ramach pracy robię aplikację edukacyjną wyjaśniającą parę spraw związanych z obliczaniem robotów. Sporą częścią pracy są trójwymiarowe modele robotów i ich animacje, więc możesz iść w takim kierunku :)

Sprawa wygląda tak, ze to pewanie ja będę musiał zaprezentować temat pracy, tzn wyjść ze swoim tematem pracy i tutaj mam pytanie, jak wygląda wtedy rola promotora, tzn czy on wogóle jest? Skoro nie wiem czy na mojej uczelni, jest taka osoba, która umie chociaż tak niewiele jak ja w 3d;/

Tzn mieliśmy mieć, ale coś się im odwidziało, wiem że ktośtam coś robił z grafiki 3d i dalej robi (chyba w blenderze) i to ma być jego praca dyplomowa. Więc promotor pewnie jakiś jest.

ja tez robie prace dyplomowa związaną z 3dmax a mianowicie animacje z wykorzystaniem techniki motion capture. Zaczynając nie miałam pojęcia co to jest i nie znałam 3dmax, sama do wszystkiego dochodziłam, ale mam tez pytanie może ktoś wie jak plik z rozszerzeniem .max zapisać na .3ds w jaki sposób lub za pomocą jakich innych programów 3d to zrobić.