Jump to content

Jaki wybrać irradiance map mode w Vrayu


Recommended Posts

Witam,

 

mam dosyć sporą scenę do wyrenderowania. Będzie to fly-through, jednak wewnątrz znajdują się fontanny (czyli ruchome obiekty) dlatego From file i Incremental add to current map odpadają. Jaki mam wybrać Mode tak żeby uniknąć "migotania", oraz uniknąć compositingu (http://www.vray.us/vray_tutorials/vray_animation_moving_objects.shtml), po wyrenderowaniu?

 

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Ostatnio sie meczylem z irr map + ruchome obiekty. Powiem tak, w teorii wyglada pieknie, w praktyce strasznie sie nameczylismy.

Jest IRR map animation(prepass) i (rendering). W teorii wyglada to tak, ze pierw cala scena jest renderowana tylko dla IRR mapy (mozna secondary GI wylaczyc w ogole), i dla kazdej klatki liczona jest odzielna IRRmapa. Pozniej w Rendering mode, on sklada te klatki i usrednia zeby uniknac migotania.

W praktyce to wygladalo tak: prepass poszedl ladnie... rendering gozej. Pare razy robily sie rzeczy typu klatka 230 liczy sie 10 minut, klatka 231 liczy sie 2h... bo zaciol sie na 1 buckecie.

Prawde mowiac polecam: wyrenderuj sobie normalne fly-through bez fonatanny. Pozniej wyrenderuj fontanne z single frame mode tylko z wysokimi ustawieniami, a na koncu sklej.

 

pozdrawiam

mirach

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy