Jump to content
F/X

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele

Recommended Posts

Dzieki za komenty. Zabki powinny byc zrobione na osobnym modelu, oko tez, ale to speed wiec odpuszczam.

 

Teraz taki modelik-WIP (kilkanascie godzin jak na razie i konczy mi sie czas wiec wrzucam):

 

demon2p.jpg

 

demon3l.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Robi wrażenie :D

Te łuski na brzuchu trochę mi nie odpowiadają, ale nadrabia resztą.

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobiłbyś wkońcu coś ładnego, a nie same potwory. Papieża na przykład. A tak na serio to bardzo fajne. Kip it going ;p

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Morte

A mi sie nie podoba zupelnie- anatomicznie nie wyglada to dobrze, szczegolnie sposob, w jaki ramiona lacza sie z ta przerosnieta klatka piersiowa, lapki wyszy po twojemu, jakos tak dziwnie zawiniete bez zarysowania nadgarstkow.Dziwacznie tez wyszly miesnie miedzy zebrowe.. Caly ten detal jakos sprawia wrazenie losowego.

 

Technicznie jest naprawde duzo lepiej- ale koncepcyjnie kaszana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja się czepiać anatomii nie będę bo nie ma potrzeby ...w końcu to nie człowiek

i napisze że wg mnie prezentuje sie świetnie!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgadzam sie z z reszta anatomia jest do poprawy, moze to kwestja tego ze kozystasz caly czas ze zlej bazy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do anatomii. Bylbm bardzo wdzieczny za jakies overpainty, wskazowki jak powinno to wygladac. Nie widze gdzie robie bledy na rekach wiec prawdopodobnie powielam je przy kazdym modeliku (a nie chce zrobic sobie zlego nawyku). Specjalnie tym razem zrobilem niesymetryczne rece zeby przecwiczyc anatomie na umiesnionych i chudych. Niby wszystko sie zgadza, ale dalej cos dziwnie wyglada.

Miesnie midzy zebrowe tak niewygldaja. Wlasciwie nie wiem czy to sa miesnie (jezeli juz to bardzo przerysowane). Widzialem takie cos w podobnych modelach i stwierdzilem, ze tutaj nada troche characteru.

 

 

Co do konceptu. Moim zdaniem jest to pierwszy speed, ktory ma jakis charakter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślę, że podstawowy problem w tej postaci to brak powiązania mięśni z układem kostnym. Nie widziałem poprzednich prac wiec nie wiem czy problem się powtarza i czy był zamierzony. Masz overpainta, ale nie wiem na ile jest on słuszny przy odrealnionym modelu.

 

Poza tym widac, ze onanizuje się lewa ręką.

ana.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Dzieki panowie. Podpatrzylem sobie, i zmienilem sporo rzeczy. Stwierdzilem ze warto skonczyc ten model, wiec wrzucam up (rogi jak zwykle na szybko, nie mam jeszcze na nie pomyslu):

 

demon4.jpg

demon5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Załóż własną religię :D Jestem pewny, że znlazłbyś wielu wiernych :D xD

 

Już to pisałem i napiszę jeszcze raz. Miażdżysz :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracujesz z maskami cz tak lecisz na przebój? Głupio że zaczynasz od detalu - może to lepiej wyglądać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

twarz mi się od razu spodobała! super detale.

nie czytałem posta od początku, więc nie wiem, czy "karczycho" specjalnie mu zrobiłeś takie "szczupłe"?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trybal: hehe...dzieki :D

 

lucek91: Lece bez masek. A detal jeszcze sporo pracy wymaga.

 

jacynt: Tak karczek specjalnie taki. Staram sie na calym modelu stworzyc wrazenie bardzo cienkiej skory.

 

I taki maly up. Walcze z materialem:

 

demon6y.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda ciekawie. Mogłeś go wcześniej jeszcze trochę pougniatać XD (za szybko wchodzisz w detal ale to chyba wiesz :3).

Te dłonie w podstawowym kształcie wydają się za bardzo proste

(palce w jednej linii, trochę podobnych rozmiarów, słabo zarysowany nadgarstek, kciuk za bardzo obrócony).

Łatwiej się komentuje niż robi XD więc życzę wytrwałości w dalszej pracy :>.

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorka ze to powiem ale nie moge patrzec na te dlonie, lewa jest plaska jak placek ze juz nie wspomne o tym jak ona wyglada z bocznego ujecia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mógłbyś pokazać Base Mesh zwłaszcza tej szmaty bo by mi się bardzo to przydało :) dzięki z góry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi z kolei się wydaje, że dłonie są lekko za duże w porównaniu do głowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kruku: hehe...Ja zawsze mam ten sam problem. Lubie przeskakiwac pomiedzy detalem i ogolna forma, zamiast robic po kolei. Do tego ten modelik mial byc tylko speedem wiec nie przygotowalem wczesniej konceptu. Ehh....ale trzeba dokonczyc to co sie zaczelo.

 

Matys: OK. Popracuje jeszcze nad dłońmi. Tylko lewa czy obie?

 

Babylero: Prosze bardzo

432da.th.jpg

 

Trybal: Tak. Ten demon ma wieksze dłonie niz normalny czlowiek

 

_Arti_: Hmm....juz kilka razy slyszalem, ze ten model przypomina diablo, ale nigdy nie widzialem bosow z tej gry wiec nie wiem. Model jest robiony bez jakiegos konkretnego konceptu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

musisz mi wytlumaczyc co znaczy "Lubie przeskakiwac pomiedzy detalem i ogolna forma"? nie chce Cie zniechacac ale jak piszesz takie rzeczy to juz sam nie co sobie myslec. Powiem tak moim zdanie to nie jest przeskakiwanie tylko ten detal kompletnie zaslania Ci jakakolwiek forme i ksztalt do tego stopnia ze od kilku modeli nie jestes wstanie sobie z tym poradzic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matys ma dużo racji. Wyczesany komp może być największym wrogiem grafika bo w sumie wszystko teraz wygląda fajnie nawet jak posiedzisz nad tym 10 minut w ZB tylko detalując ale w sumie teraz poziom poszedł w górę i od ludzi więcej się wymaga niż kiedyś. Wtedy siedziało się tygodniami żeby uzyskać efekt który teraz można mieć w parę godzin.

 

Ale model fajny łapki tylko takie se i widać fascynacje Diablo :) Ale to raczej duży +

 

I dzięki wielkie za te łachmany o to mi chodziło... szukałem czegoś takiego od kilku dni :) THX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matys: To zdanie znaczy tyle, ze w momencie kiedy proporcje, sylwetka sa ustalone, zabieram sie za robienie jakies czesci ciala do max detalu, nastepnie cofam sie i robie kolejna czesc. W przeciwienstwie do tego jak powinno sie robic, czyli kazda czesc rownomiernie z innymi.

 

Jest cos w tym co mowicie. Mysle ze pora zrobic krok do tylu, narysowac concept,i przemodelowac czesc rzeczy. W kazdym modelu staram sie zrobic cos nowego. Tutaj popracuje nad naturalnoscia detalu, tak zeby nie zaslanial formy. (detal do jakiego daze: http://grassetti.files.wordpress.com/2007/10/dwiv_grassetti_low_wip02.jpg )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy