Jump to content
F/X

Obiekty 3d: Firebat / FX Modele

Recommended Posts

Gwiazdki to głos ludu, fronta wybiera moderator. Niestety GameArt nie ma aktywnego moderatora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No trudno, dawaj dalej z modelikami pewnie jeszcze nie jednego fronta na tym forum będziesz miał, jak widzę taki progres to jestem tego na 100% pewien :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedz mi proszę, jak zrobiłeś z tego HP LP? Zwykłe retopo czy jak? Bo cholernie dużo pracy musiałeś w to włożyć. Wszystkie części zbroi były osobnymi meshami czy połączone i budowane na nich retopo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Babylero: Niektore kawalki polaczylem, niektore zrobilem na osobnych siatkach, a czesci byla kopiowana. Wydzielilem 3 etapy:

-Zbroja zewnetrzna

-Wszystkie tloki, plytki, rurki itp

-i pancerz wewnetrzny (ktorego praktycznie wcale nie widac wiec nei przykladalem sie jakos specjalnie)

 

Wyszlo mi cos kolo 20 czesci, ktore mialy osobna retopologie. Samo retopo zrobilem w 3d coat.

 

Przedostatni screen pokazuje schemat tworzenia LP:

 

http://firebat.site90.net/eagleclaw.html

 

Btw. Zainspirowany dragon age'm stwierdzilem, ze musze znalesc chwile czasu na zrobienie jakiegos wojaka :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

swietny model! Moze juz ktos pytal ale ile Ci to czasu zzaejlo zrobienie czegos takiego?

Share this post


Link to post
Share on other sites

urvis: Cale wakacje w wolnych chwilach.

 

Pora cos nowego wrzucic. Taka glowka kleje do nastepnego modeliku.

 

32144a.jpg

 

I wstepny szkic (jescze sporo pracy do zrobienia):

 

65687.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, widzę że nowy model będzie miał też fajną głowę. W tamtym cyborgu to była pięta Achillesowa. Możesz jeszcze poprawić uszy, szyję i czoło. Musisz uważać z proporcjami bo stale skalujesz klatę i łapy. WELL

Edited by Lucek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajna Glowa :) Powinieneś jednak popracować nad jej średnim detalem, bo teraz jest ogólnie zarysowana bryła i pełno mikro detalu. Włosy chociażby maja dużo drobnych "slash", ale brakuje im tych większych charakteryzujących uczesanie fryzury :) Niemniej jednak zapowiada się fajny knight :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Głowa o wiele lepsza niż ostatnia ;], z profilu wydaje mi się by coś było nie tak (poza uchem) sam kształt jakiś taki.. masywny?

Naramienniki z profilu bym trochę cofnął do tylu i zmniejszył w kierunku dołu.

Czekamy na progres :3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie bój się zabrać mu trochę masy z tej szyi. I tak nie będzie wyglądał na chłystka. Zrób trochę wcięcia na skroniach bo są okrąglutkie. Zrób sobie loopa na ucho i trochę je wyciągnij, bo chowa się za policzkiem. Włosy dużo lepsze:) Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

żuchwa sie za daleko kończy a przynajmniej tak mi sie wydaje, reszta jest tak jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imo uszy zbyt przy głowie na renderze z rzucie z boku wygląda prawie jakby mu ucho wgniotło bynajmniej ja mam tkaie odczucie pozatem to fajno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nad glowa jeszcze pracuje, a teraz taki screen ogolnego modelu i dobierania proporcji (front i left sa orto):

 

70480656.jpg

Edited by F/X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glowa wydaje sie byc za duza, a konczyny za krotkie w stosunku do tulowia.

Tak apropo glowy jeszcze, to przydaloby sie jej poprawic troche polylice i kark, bo teraz teretyczie nie widac tego miejsca, ale wydaje mi sie jakby tyl glow byl bardzo plaski.

mala referka:

http://cache1.asset-cache.net/xc/AA045029.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=91F5CCEF208281FD1B37D151F440A72C2A112253B9F6E7E4FE130D9337F4CE34

 

Dlonie tez ma dziwnie ulozone, tak jakby mu je ktos wylamal do wewnatrz...

Podejrzewam ze to jednak wczesna faza produkcji ciala i wszystko jeszcze dopiescisz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marioza

ii pane kologo proporcji to tu nie ma zadnych, proponuje zanim rzucisz materiał na porzarcie forumowe skorzystac z refek i dobrze popatrzec czy gra all czy nie bo tu kompletnie nic nie gra :\

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm...faktycznie proporcje ten...no trochę nie pasują:)... popracuj z referkami tak jak mowi donMario...

głowa, ramiona, ręce...:)

pozdrawiam:)

...albo to jego pancerz takie wrazenie sprawia...:) ale mimo wszystko:)

Edited by Selena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konras: ok. Dzieki za rady (np na rekach nawet nie zauwazylem, ze rekawice sa przekrecone o 90 stopni)

donMario: Fakt, proporcje nie leza. Odczekam chwile czasu i zrobie kolejne podejscie ze swiezym spojzeniem. A screeny wrzucam dlatego, ze po pewnym czasie nie widac wlasnych, oczywistych bledow, a ludzie na forum szybko je wylapia. Narazie to wstepna faza modelu, pozniej zmienianie proporcji mogloby byc bolesne.

 

Selena: Troche odpoczne od modeliku i pozmieniam proporcjie. Pancerz natomiast ma odwrotna krzywizne do tych uzywanych w rzeczywistosci. Nie wiem czy sie sprawdzi. Jezeli nie to zmienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

F/X , gratuluje postępów i tego że po drodze ogarniasz maturę. Trochę sic ;P ale generalnie bravo .

 

Mam pytanie dotyczące najlepszej Twojej imo pracy Eagle Clawa... czym się inspirujesz lub skąd bierzesz detal który występuje na zbroi wszędzie. Te wypustki zaczepki wgłębienia i inne pierdółki tworzące fajny design ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jim mee: Detal mechniczny jakos latwiej mi wymyslac niz organike. To wszystko sprowadza sie do referek. Obrazek jednego ukladu hydrualicznego i pomyslow na detale jest na kilka modeli :D Do tego trzeba pamietac zeby to wszystko mniej wiecej pasowalo do mechaniki. Tzn. W miejsce zawiasow dac zawiasy a nie jakas rurke czy pokretlo.

 

Taki 10h speed wrzucam (rogi i zeby na szybko):

 

smok3b.jpg

 

smok2d.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow fajne ładne! Tylko ten Hard surface nie wyszedł. Nie znam tych narzędzi z najowszego zbrusha ale ja bym je zwyczajnie wymodelował i dał na subtoola. Zęby też IMO do poprawy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aaaa :) niezłe niezłe, boli jedynie ta gałka oczna, zrób zeby bylo widac ze to gałka, bardziej okrągła ale to juz taki detal chyba wsumie. pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

omG , jaka genialna skóra

 

O MY !!!!

 

przypomina dinozaura trochę bardziej niż smoka. Imho.

Zęby i oko , podtrzymuję.

 

Dzięki za reply. Czy coś jeszcze skąd inspirować się takim detalem mechanicznym mozesz ?

 

Lub może ktoś inny ma pomysł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Marioza

bardzo fajnie pojechales z tym headem smoka wygląda extra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy