Jump to content
Sign in to follow this  
Pawel Lipka

Kilka nowych szkicow

Recommended Posts

1,3,6 - chyba najbardziej mi sie podobaja

 

2 (jakies drzewo)(chyba) troche za podobne te rytmy

7 - facet szkoda ze ten niebieski jest taki \"martwy\"

w 8 cos nie tak z kolanem dalszym

 

ogolnie calkiem fajne - na ktorym roku jestes?

 

rzezba jakas pokrzywiona

9 za monotonna kreska i walor

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm..a mnie sie nei podobają :| Znowu nei wiem czy m sie podniecacie...o co chodzi?? Jak dla mnei -nicnadzwyczajnego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To Ty juz studiujesz na ASP ? bo pamietam tą kobietę, z zajęć przygotowujących na ASP we wroc. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej Pawel:) Slyszalem, ze zajales sie teraz wylacznie malarstwem. Prawda to?

 

Pozdro

Traitor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Traitor: to bylo jakies 1,5 roku temu....teraz jak juz sie podszkolilem troche w malowaniu wracam powoli do zywych;)

Jesli mam byc szczery to ostatnio wlasciwie wiecej czasu przy animacji niz 2d spedzam,ale to tez z koniecznosci,bo latwiej jest zarobic na 3d poki co.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy