Skocz do zawartości

Metal, który miał błyszczeć nie błyszczy w renderze.


chcebanana

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Ściągnęłam sobie v-ray'owy materiał, którym jest połyskujący metal. Gdy włączę "show standard map in viewport" widzę, że materiał bardzo ładnie świeci i połyskuję, na modelu gdy nim obracam też widać połysk, jednak na renderze w ogóle tego nie widzę i z materiału pozostaje jedynie szary kolor..

 

Dodam, ze jestem początkująca, więc proszę o wyrozumiałość i w miarę jasne wytłumaczenie problemu :)

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Edytowane przez chcebanana
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kurde jak mnie rosmiesza jak kazdy poczatkujacy sciaga vraya bo slyszal ze dobra a render niczym nie rozni sie od scanline'a.

 

Ten twoj material to pewnie ma reflecta wiec odbija i nie ma zadnego fake'owanego polysku wiec jedyne co robi to odbija otoczenie a ze na swej drodze nie ma nic ciekawego do odbicia to wyglada slabo. Wrzuc mape hdri do enviromentu i wtedy bedziesz mial sztuczne otoczenie czyli bedzie ci sie to w materiala odbijac a jak sie takie rzeczy robi to polecam moj video tutorial ktory widnieje w podpisie, tutki na tym froum oraz google i strone http://www.spot3d.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde jak mnie rosmiesza jak kazdy poczatkujacy sciaga vraya bo slyszal ze dobra a render niczym nie rozni sie od scanline'a.

 

Litości, od czegoś trzeba zacząć, czy ty urodziłeś się mają 3d maxa w jednym paluszku? Trochę wyrozumiałości. Oglądałam twoje tutoriale, ale lektor w tych filmikach jest nie do zrozumienia, bo ma problemy z wysławianiem się i językiem angielskim, więc nie wiele z nich wyniosłam. Wydaje mi się, że forum jest dobrym miejscem do zadawania tego typu pytań, mylę się?