Posted July 11, 200816 yr KONIEC:http://www.max3d.pl/forum/showpost.php?p=738630&postcount=59 Temat jakoś średnio mi pasuje ale coś wymyśliłem i postaram się zrealizować:) Scena: kolo (być może taki typowy z beercepsem i tygodniowym zarostem) właśnie zakłada buty, żeby w końcu wyjśc z domu, ale nie!! TV ma drobną awarię - pęknięty ekran z którego wylatuje wielgachna łapa (pewnie z postplatanych kabelków) i sięga po biednego człowieka, żeby przywrócić go na jego miejsce. Moment tuż przed złapaniem, mina typu "WTF?",raczej kreskówkowy klimat - chociażby dlatego, że kiepski jestem w organice więc nie chciałbym zbytnio wnikać w szczegóły twarzy, poprawnośc natomii itp. To tak apropos ogólnej kichy w telewizji, i zniewolenia - często ogląda się dla samego oglądania, nie ma totalnie nic ciekawego ale człowiek i tak nie może się oderwać, a gdy zdarza się awaria - jest już tylko gorzej... Taki mega szybki koncept Życzę wszystkim uczestnikom powodzenia:) Edited September 24, 200816 yr by Lucas
July 16, 200816 yr Author Oczywiście im mam więcej czasu tym mniej mi się cokolwiek chce;). Ale trzeba się ogarnąć i modelować, na początek telewizorek, teraz będę robił kabelkową dłoń. A tu takie trójwymiarowe rozwinięcie koncepcji z ujęciem, które pewnie i tak się zmieni
July 16, 200816 yr Z wszystkich pomysłów, twój podoba mi się najbardziej :-) mam nadzieje ze wykonanie będzie tak samo dobre :-) Powodzenia!
July 19, 200816 yr Author Lecimy dalej, trochę ręki już mam - dość upierdliwa robota a i tak myślę, że wypadałoby zrobić conajmniej ze 2x więcej tych kabli, no i oczywiście muszę dorobić więcej między palcami.
July 19, 200816 yr No zdecydowanie przydałoby się żeby ta ręka była gęstsza :-) może wsadzić w nią jeszcze jakieś elementy ? takie elektroniczne śmieci typu kawałki płyt, bezpieczniki, procesorki itp itd.
July 19, 200816 yr Author Piękne ;] Kształt modelujesz od razu czy Patch Deform? Zwykłe splajny:) wstawiłem sobie bipeda, żeby móc utrzymać poprawny krształt i poprostu dodawałem kolejne splajny
July 19, 200816 yr A może niech ręka nie wychodzi z dziury tylko prosto z ekranu sie by wyłaniała -taka półprzezroczysta i naelektryzowana:confused:
July 19, 200816 yr Author Ok, chyba tyle kabli powinno dać radę, najwyżej na samych palcach kilka się jeszcze dołoży. Teraz porobię różne rodzaje tych kabli i wtyczek, jedną już nawet mam, a co!
July 20, 200816 yr Nie myslales zeby zrobic z tego abstrakcje? Przedostatni obrazek swietnie sie do tego nadaje.
July 20, 200816 yr Author No... myślę, że coś w tym kierunku możnaby zrobić, tylko musiałbym wymyślić jakiś dobry pomysł na postać albo w ogóle zmodyfikować koncepcję.
July 21, 200816 yr Po tym ostatnim zdjęciu zaczyna to być to mój faworyt, ja tez bym poszedł w kierunku "abstrakcji" bardziej, zrezygnował z pokoju, zostawił telewizor, rękę , postać i .... zastanowił się jak wypełnić resztę przestrzeni
July 29, 200816 yr Author Długo myślałem i w końcu jakoś wymyśliłem - będzie abstrakcja, dzięki za tę sugestię:) Koncept trochę się zmienił, ale sens pozostaje zgrubsza ten sam, dlatego nie zmieniam nazwy tematu. W tym układzie głowa powinna być wymodelowana raczej realistycznie, tak więc sporo roboty przede mną i okazja, żeby się w końcu tego nauczyć:) A tu dalej rąsia
July 29, 200816 yr Fajne te kabelki, koncept też Może bym się zastanowiła nad bardziej podłużnym kadrem, żeby nie było tak ciasno.
July 29, 200816 yr niesamowite. tylko te tęczowe kabelki irytujące jak jasna cholera. człowiek stara się szukać po kolorze, gdzie się kabel ciągnie, a tu kolor się zmienia...
July 29, 200816 yr skoro kadr inny to może zmień faceta na kobitkę ? :D taką przerażoną kobiecą twarz, mmmm.... myślę że to zapunktuje :D
August 7, 200816 yr Author Początek modelowania głowy, jakoś idzie.... I jeszcze siatunia bo na tym etapie i przy moim braku skilla napewno się przyda
August 7, 200816 yr Extra ta rączka - niby kilka line poskręcanych, a jadnak coś. Nie bardzo przemawiały do mnie te wtyczki na końcu kabli - wiem że tak lepiej wygląda i było przy tym troche roboty, ale czy wychodzące kable "Z" urządzenia miały by końcówki czy raczej pourywane końce? :) Ale to przecież abstrakcja. Co do twarzy to też się nie znam, ale mam pytanie czy będziesz ją skulpowal?
August 8, 200816 yr Author Myśle, że kable będą różne - jedne z wtyczkami, inne pourywane. Co do skulpowania, to nie sądzę - nigdy nie miałem z tym do czynienia i chyba nie zdąrzyłbym się tego nauczyć do skończenia bitwy.
August 8, 200816 yr Author :oD Nie ma jeszcze ust ani nosa i chyba trochę przygubo wygląda, poradźcie mi czy lepiej robić usta od razu z odpowiednim gestem czy normalnie i później to zriggować? I łajerfrejm
August 15, 200816 yr Author Ołkiej, mniej więcej jest cała głowa Myślałem nawet, żeby pobawić się w sculpting, ale jak w końcu po godzinie bólu zaimportowałem model do ZBrusha i zrozumiałem, że totalnie nie ograniam tego programu;). Chyba skończy się na tym, że dołożę jeszcze trochę detalu (siatka i tak już jest gęsta więc dużo nie stracę), zrobię dobre textury z dobrym bumpem i tyle.
August 16, 200816 yr Author @Kolin101, być może nie tyle za długie, co za wąskie i dlatego tak się wydaje, pokombinuję jeszcze. Mimo iż głowa nie jest jeszcze w pełni skończona, zacząłem już bardziej ustawiać kadr i niestety okazało się, że pierwotna wersja fajnie wyglądała na rysunku a w 3d niestety jakoś mi się w ogóle nie klei:/ Trochę dużo wychodzi tej przestrzeni do wypełnienia - no i w ogóle jakoś mi się nie podoba. Dlatego pomyślałem, że możnaby pójść bardziej w tym kierunku, co o tym sądzicie? (Oczywiście na twarzy trzeba będzie uwydanić strach:))
August 16, 200816 yr 2 2 2 kadr !!! To zblizenie jak dopracujesz bedzie madafaka !!!! Tylko oczy w telewizor skieruj. pozdro
August 17, 200816 yr Kabelki w oczy!!! muahaahaha.... do tego flaki na ekran i masz mój głos! Edited August 17, 200816 yr by prrrszalony
August 17, 200816 yr Author Flaki chyba sobie daruję:D ale za to będzie piana z ust, może przekrwione oczy i takie tam:)
August 17, 200816 yr super pomysł z tym drugim kadrem! podobać się :) tylko plamy nieładne :) daj wrappera i całkiem biały light do GI i będzie git(chyba :P)
August 17, 200816 yr Author Dlaczego? Co do plam to luz majty, cały render to właściwie szkic, więc ustawienia też szkicowe.
August 17, 200816 yr Ponieważ model ma błędy anatomiczne ( między innymi: usta, okolice ust, nos, okolice oczów, dziura w czole)
August 17, 200816 yr Author To nie powód, żeby całość wymieniać, zdecydowanie łatwiej poprawić. Swoją drogą, nie jest jeszcze w pełni skończona a poza tym, nie zależy mi na pełnej poprawności anatomicznej.
August 17, 200816 yr Kadr wygląda spoko. Oprócz twarzy, która wygląda jakby miała zaraz pęknąć to wartoby pomyśleć nad wtyczkami, są nieproporcjonalnie małe. Chyba, że to taka abstrakcja, to sory :P
August 17, 200816 yr Zgodzę się z Gawelem, ma być anatomicznie poprawna czy nie teraz wygląda po prostu dziwnie. Warto by nad nią jeszcze trochę popracować. Pozdro.
August 19, 200816 yr Pierwszy pomysł podobał mi się znacznie bardziej (ręka łapie ubierającego się gościa)... ten nowy pomysł jest "taki o" . Oczy trochę mongolskie :)
September 7, 200816 yr Author Helou, trochę dałem ciała z pracą - najpierw nie miałem czasu a gdy już w końcu miałem to dopadł mnie mega niechciej. Ale, że stres i bliski deadline to najlepsze motywatory to spróbuję to skończyć możliwie najlepiej. Niestety głowy napewno nie zmienię - za mało czasu i umiejętności, dokończę tylko textury i spróbuję jakoś naklepać pozostałe błędy. Tu taka próbka bliższa finału - zastanawiam się jeszcze nad dodatkowymi małymi kablami jakby rozpływającymi się po ekranie i dalej oplątowywującymi (?) się w okół głowy. Dodatkowo jakaś ślina i krople potu. Również rozpatruję zwężenie kadru do proporcji kwadratu. I nie wiem czy wszystko ok z kablowymi łapami, coś mi w nich nie pasuje ale nie potrafię powiedzieć co...
September 8, 200816 yr Kablowa ręka lepiej wyglądała jak się nie stykała z głową, tylko do niej wyciągała. Była bardziej rozpoznawalna, teraz wygląda tylko jak pęczki kablów. Układ biały na czarnym z postu #17 mi bardziej odpowiadał. Twarz bym odsunęła od ekranu i wyciągneła rękę z ekranu w stronę twarzy, palce mogą być zgięte w takie szpony. Ddruga ręka może albo już trzymać głowę, albo też się wyciągać. Twarz bardzo fajna. Oczy bym wykręciła bardziej ekstremalnie albo w stronę telewizora, albo w stronę chwytającej głowę ręki. Teraz się patrzy gdzieś przed siebie.
September 8, 200816 yr Hej. Fajnie jest. Z reka Ania ma racje, ale moze pomoze jesli zaznaczysz zgiecia w palcach - kostki (zamknij ja troche) Nie lapiesz nigdy otwarta dlonia.
September 11, 200816 yr Author Mimo wsztstko postanowilem zostać przy takiej koncepcji, zmieniłem tylko nieco ułożenie dłoni - nie zauważyliście, że telemonster miał dwie lewe ręce?:) Wygląda na to, że w tym momencie kończy się moja rywalizacja w bitwie - wyjeżdżam w końcu na wakacje więc właściwie nie zrobie już nic z tą pracą, nawet jeśli dostałbym nominację, to do 25.09 też nie będę miał kiedy cokolwiek poprawiać. Dlatego wrzucam wstępny final, ewentualnie jakaś postprodukcja i poprawianie błędów w PSie;). Jutro wrzucam finalny final w dużej rozdziałce i opis. Może nie wyszło dokładnie tak jak chciałem, ale dla mnie to i tak sukces, że w końcu mniej więcej skończyłem coś z organiki. Pewnie sporo dałoby się tu jeszcze zrobić ale takie życie - najpierw nie miałem czasu, gdy już trochę miałem to zabrakło chęci i zapału. Edited September 11, 200816 yr by Lucas
September 11, 200816 yr Chyba masz pomocnicze światło i to świecenie na skroni nie jest od telewizora i troche nienaturalnie wygląda ... i może jakoś te kable jakoś bardziej "zagmatwaj" na skroni bo są jakieś takie zbyt równe..albo żeby oplatały twarz też z drugiej strony(od telewizora). i będzie dobrze jak dla mnie :) pozdrawiam Edited September 11, 200816 yr by Anomal