Jump to content
mileS

[SSAT] - Nie kontrolowany postęp..

Recommended Posts

Nareszcie chwila czasu dla maxa :] .

Odpoczywając od TV warriora którego jeszcze nie zacząłem poprawiać , taki TvKopter zwiadowca :] . Godzinka roboty , jak widać uważałem na ilość poly całość blisko 30 000

helicopterxb3.th.jpghelicoptersiatayo4.th.jpg

I takie pytanie jak w Vrayu uzyskać dobre studio do testowania materiałów .?..?

Edited by mileS

Share this post


Link to post
Share on other sites

początki shaderków do TvKoptera ;D

helicopter2ao5.th.jpg

 

No i poprawiona sylwetka TVwarriora , o detal jeszcze zadbam ....

warrirotv15ty6.png

warrirotv16fa3.png

 

 

 

 

warrirotv17mg4.jpg

Edited by mileS

Share this post


Link to post
Share on other sites

poszedłem za wskazówką Freedom Fightera i teraz to wygląda tak .

warrirotv18copybm3.jpg

warrirotv19ci6.jpg

Edited by mileS

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj tylnym nogom jakieś wsporniki, takie paluchy z tyłu czy coś w ten deseń, bo się przewraca

Share this post


Link to post
Share on other sites

prrrszalony -> Postaram się coś tam wsadzić , ogólnie ciężko mi znaleźć stabilną pozycje ...

ciacho191 - > To z przodu to tylko szkic , w ogóle się za to nie brałem.

Dzięki za komenty [ beEr ]

 

Z sceny chyba rezygnuję ponieważ gdy chciałem zrobić próbne ustawienie sceny z modelami to mi max wywala bo za mało ramu :/ ( only 1024( płyta obsługuje i tak max 2 giga)

Model postaram się skończyć , co do sceny to tak jak mówiłem raczej koniec chyba że opanuje w maxie Xproxy czy jakoś tak mi się nazwa o uszy obiła ... Lub ograniczę ilość modeli w scenie ...

 

I taki tam test tex. przy okazji /

warrirotv20rp8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobry pomysł, modeliki calkiem fajen szczególnie ten robot co steruje, pracka kojarzy mi się z tosterem Mirach'a

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie możesz po prostu wyrenderować każdy model w odpowiedniej pozycji w jakiej ma byc na scenie i poustawiać tego w photoshopie ? Bo założenie masz bardzo fajne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nie możesz po prostu wyrenderować każdy model w odpowiedniej pozycji w jakiej ma byc na scenie i poustawiać tego w photoshopie ? Bo założenie masz bardzo fajne.

Good idea ;] o tym nie pomyślałem , zaraz spróbuje się z tym pomęczyć..

Mając już tyle w sumie głupio było by nie skończyć .

 

dynia - > Może rzeczywiście jest w tych pracach coś podobnego ;] Monstrualne urządzenia codziennego użytku ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

HELP!!!

Mam problem i nie wiem jak sobie z nim poradzić a miałem zamiar jeszcze małego upa do jutra dać więc pomóżcie .

Chodzi o to że mam zapisany model tego TVwarriora ale ponieważ texturowałem to połowa modelu została ukryta z jakimś śmiesznym zielonym shaderem , wcześnie wszystko było dobrze ale teraz kiedy chce odkryć model ( unhide ) to wyskakuje mi error w sensie że pyta czy zapisać plik bo coś tam się stało .

Próbowałem odkrywać poszczególne elementy modelu ale cały czas to samo , wywnioskowałem więc że to wina tamtego materiału ... Co teraz zrobić ?

 

EDIT:

Hmm a mógłby ktoś otworzyć model u siebie nadać standard shader i odesłać.??>

Edited by mileS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moge to zrobić [email protected] lub przez gg wyślj ( jest to 3dmax? czy maya bo ja mam tylko maxa wiec musialby byc to jakis format ktory otwiera )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nvidia -> już działa dzięki , przyczyną była zmieniona skórka maxa :/ ... ( co mnie zresztą dziwi )

 

Siatka skończonego modelu ..

beztytuuhp3.th.jpg

my.php?image=beztytuuhp3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, max czasem potrafi zaskoczyć :) Jak wszystko działa to git ;] Powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

render1su0.th.jpg

Trochę z sharpenem przesadziłem , a tak po za tym to TVwarrior lewituje:)

Ale przynajmniej jakiś podgląd na całość jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

wersja 2

odsunęłabym górny helikopter od pocisku, teraz wygląda jakby były jakoś złączone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ania -> Wiem ,zobaczyłem to dopiero na renderze , ale zaraz potem wszystko naprawiłem + kąt pocisków bo wyglądają jak by z sufitu leciały . Zresztą nie wiem jak to się stało bo na screenie z siatką pociski są dobrze rozlokowane . Być może poruszyłem kamerą

 

jabollo1 -> Wszystko dojdzie już w następnym renderze ( jeżeli nie w bitwie[bo nominacji raczej nie przejdę] to za jakiś czas w Wip'ie )

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZOstało nie za dużo czasu. Od czasu nominacnji widzę, że nie było updatów. No ale jeszcze 2,5h na zamieszczenie pracy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i praca nie została ukończona. Nie zostanie wysłana do jury do końcowej oceny, ale mam nadzieję, że w dziale WIP znajdzie swoją kontynuację.

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy