Jump to content
Tomala

[SSAT] Babka wchodzi będzie główka!

Recommended Posts

Kamieniczka zapowiada się ciekawie. Już się nie mogę doczekać tex. A marzeniem byłoby zobaczyc tutka z tej pracy ( a la dinozaur), ale pewnie na to nie masz czasu. No chyba, że wygrasz, czego Ci z całego serca zyczę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adam_m dzięki bardzo :) tutek z tego byłby raczej nudziarski ;)

ReflectVision dzięki :)

 

Prawie jest miejsce akcji, teraz muszę skończyć postacie a zmian mam dużo do wprowadzenia. Coś mi sie zdaje że oddam pracę w połowie skończoną. Na texturowanie kamienicy trzeba poświęcić dużo czasu żeby efekt był zadowalający mam nadzieję że go nie zabraknie.

 

kamienicaia5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak wyzej :) bardzo fajne modeliki. co do texturowania kamienicy to znam ten bol. w poprzedniej bitwie razem z eco walczylismy z podobnym tematem. eco do dzis ma bąble na rekach :D no nic. zycze powodzenia i trzymam kciuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
adam_m dzięki bardzo :) tutek z tego byłby raczej nudziarski ;)

Początkującym (czyli mnie) by sie przydał ;) Szczególnie mapowanie ;) Jest SUPER!!! Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki wszystkim za komentarze :)

adam_m jak się skończy bitwa to pomyślimy. Co z tego że wszystko mam zmapowane jak na textury będę miał pewnie 1 godzinę :D że już o renderach testowych nie wspomnę. Dzisiaj miałem małą awarię z prądem ale trochę zrobiłem, do jutra wieczorem muszę skończyć modelowanie bo inaczej będzie krucho.

Dzieciak prawie gotowy tylko jeszcze głowa + mina i włosy które chciałem zrobić hairem and furem ale z moim kompem testy zajmą wieki więc chyba na plejnach je zrobię. Pozdro.

 

dzieciakpozajt0.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo... jak do tej pory modele mają podobny design, co na pewno zaowocuje w ostatecznym kadrze. Patrząc na to w jakim tempie tworzysz kolejne modele mam nadzieję, że uda Ci się skończyć pracę na czas.

 

PS. Draperia na ubrankach świetnie pasuje, no i tramposze super :).

 

Powodzenia i pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hegelades dzięki :)

Nie zdążę raczej zrobić textur takich jak bym chciał(zwłaszcza bez photoshopa) więc pójdę w totalny cartoon byle skończyć choć i to nie wiem czy sie uda.

 

testgijpgua2.jpg

 

Edit: podmieniłem na render z gi

Edited by Tomala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki fikołek jak znajdę chwile czasu to może coś dopracuję na razie robie babkę:

 

babkajpgeh3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chce być nie miły, bo jak najbardziej ci kibicuje, ale wyrobisz się do jutra ?? Nie wiem jak to tam u ciebie na pc wygląda, ale z obrazków na forum to imo masz roboty jeszcze na conajmniej 2 dni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fikołek to sie zmieni nazwę na dziadek wchodzi będzie główka :D A właśnie jak to będzie po angielsku?

Nvidia może nie zdążę ale będę robił do końca jak piszę te słowa to jeszcze ostatnie modelingi kończę a jutro caaały dzień na textury i na koniec render na żywca bez żadnej postpro ;)

adam_m dzięki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To teraz spytam na czym jedziesz :D ? Kawa, tiger, czy może inne dopalacze ?

A tak na poważnie to podziwiam ludzi, którzy robią tak szybko i tak dobrze !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki Nvidia, z tym dobrze to chyba przesadziłeś ;) kawy nigdy nie piłem a kota mam małego nie tam znowu żadnego tygrysa. Właściwie to mam 7 kotów.

Pocieszam sie tym że w piątek rano wysadzę komputer w powietrze i pójdę na boisko grać w nogę do wieczora kiedy to się schlam :D

 

Przy okazji mały upek babki czy tam dziadka :D

 

babkacaajpgzn8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

e taraz babka jak babka bardziej wygląda :D

 

Nvidia przecież motywacja jest największa kiedy czas się kończy :P

 

Pocieszam sie tym że w piątek rano wysadzę komputer w powietrze i pójdę na boisko grać w nogę do wieczora kiedy to się schlam

haha i kolejna dobra motywacja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajne modele. Szkoda żeby się zmarnowały. Nie zdążyłeś w Bitwie, jury nie obejrzy Twojej pracy, ale zachęcam jej ukończenia już bez deadlinwów w dziale WIP.

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie, skończ to na spokojnie, szkoda dodawać to do cmentarzyska projektów zwłaszcza, że to właściwie ostatnia prosta

dawaj do V.I.P.-a :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, sorry że tak późno ale wcześniej nie mogłem.

Adek dzięki i sorry za kolejną zmarnowana nominację :)

Levus, adam_m, fikołek dzięki za doping w bitwie :) No nie udało się ale tym razem przynajmniej ja zdążyłem. Na godzinę przed końcem miałem wszystko gotowe, wystarczyło tylko wcisnąć f9 i czekać na render no ale zawsze coś przecież musi się zdarzyć.

Niestety mental nie chciał renderować cieni przy regulaminowej rozdzielczości i do tego czarne plamy się pojawiały na renderach. Nie powiem, trochę się bardzo wkurzyłem mówiąc delikatnie. Renderowałem to wszystko na dobrym kompie bo na moim by się wcale nie dało.

Na tym koniec, mogę sobie jedynie poszczególne modele wyrenderować w osobnych scenach. Może kiedyś jak będę miał lepszego kompa to do tego wrócę chociaż wątpię bo pewnie wtedy nie będzie mi się to już podobać :D

 

Wątek można usunąć albo przenieść do wipa? żeby tu nie śmiecić.

 

Trochę renderków na koniec wszystkie materiały, tekstury i trochę mapowania robione w jedno popołudnie więc jakość jak widać leży i kwiczy :D

 

dzieciaknarowerzehiresjey2.jpg

kamienicayd6.jpg

trabantjpgkc3.jpg

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modele bardzo fajne, 1 klasa, ...tylko texty mnie nie przekonuja Panie Tomala...ja bym zmixowal od cgtextures.com Stamtąd jest co wybierac. Posiedzialbym nad teksturami dluzej.. :) bo warto. Wierz mi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy