Jump to content
Sign in to follow this  
aatrapa

object light

Recommended Posts

Chcialbym cos pomoc, ale nie mam takiej opcji u siebie! Czy \"Object Light\" to jakis typ oswietlenia w CREATE / LIGHTS / finalRender ???? Kiedys chyba cos takiego tam widzialem, ale w swoim maxie nigdy nie mialem nic wiecej oprocz Cylinder i Rectangle light:(

A moze ktos wie co trzeba zrobic zeby dostac nowe typy \"finalowych\" lamp????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm to dziwne, bo cylinder i rectlight doszly dopiero w kolejnych latkach, a objectlight i particlelight sa od poczatku w fR. Zdaje sie ze te swiatla laduja sie wraz z plikiem luma.dlo

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Dzieki Piotrze za oswiecenie mojego ciemnego umyslu! Okazalo sie ze zawsze nadpisywalem plik Luma starsza wersja z pakietu POS\'a myslac ze tez musi byc zcrackowany tak jak Optic i Pyrocluster. Teraz juz mam wszystkie 4 lampy finala! :)

 

A zeby obiekt zaswiecil to oprocz PICK-niecia go, nalezy jeszcze zaznaczyc \"Self Light\" w parametrach fRObject Light Globals. Reszty funkcji nie testowalem bo na razie nie uzywam swiecacych obiektow...

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

niestety nie dziala

mam tylko kule jako zrodlo swiatla nie ma ni oprocz niej na scenie

 

po renderze mam zarny viewport pomimo ze na kuli jest material finala i dalem self light

moge wyslac scene poczta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam pojecia co moze byc zle, dzis bawilem sie ta opcja \"na powaznie\" i wszystko dziala bez problemow! jak chcesz to rzuc mi scene mailem - tylko spakowana !!!

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy