Eric_Draven 86 Posted September 25, 2008 Kuba - dzieki Fr3d3k - dzieki, bede ci dalej na grafe robił smaka :D ETA - dzieki Akka - Ty jako jedyny widziałeś ja na żywo ;) Napewno pare detali nie jest widocznych na still'u choćby jak spec działa na całości. no i czaszki nie ma jak pokazać. Bro - Dzieki. może sie skusze żeby dorobić reszte Marinse'a później jak lubisz takie klimaty. Muddy - wsystko w maxie, bez jakichś wymyślnych trików. Izolowałem element, Robiłem mu hi, wypalałem, ukrywałem i tak dalej. razem 12 sub elementów. potem lekki bumpik do podkreślenia detali. donMario - Thx starałem sie :D Share this post Link to post Share on other sites
Levus 629 Posted September 25, 2008 Gites jest, i model i kolorystyka. Nie wiem czy specularowi nie przydało by się trochę szarpena. Jakbyś sprobówał końcówki ząbków lekko ztwistować, wszystkie w jedną stronę, tak żeby okładały się nieco pod skosem, (bo teraz są prostopadle do długości piły) mogłoby dodać to nieco dramatyzmu. Pozatem specular powinien na czymś takim fajnie śmigać;) Pozatem "część tnąca" powinna mieć nieco więcej obrażeń, tzn, farba bardziej poodpryskiwana niż na reszcie, przy samych zębach uszkodzenia jakieś. coś jak TU A takich rysek nie lubisz?;) Z części czepialsko-logicznej.. co te zęby napędza? Jakiś silnik by się zdał, spalinowy, atomowy, ale powienien chyba trochę zajmować trochę więcej miejsca niż teraz. pozdrawiam! Share this post Link to post Share on other sites
mara 68 Posted September 25, 2008 obawiałem się efektu końcowego bo piła z wh40k'a nie rzuca na kolana ale udało Ci się zostawić pierwowzór daleko z tyłu, świetna robota, czacha dużo dodała, jakbyś z niej zrezygnował to by nie było już to samo :) Share this post Link to post Share on other sites
Eric_Draven 86 Posted September 26, 2008 (edited) Levus - Spec jest ostry tam gdzie powinien, na części metalowej jest pociągnięty w wielu miejscach smudge'm, ma być lekko rozmyty, tak lepiej wygląda na modelu, Przypomina bardziej przetarty metal i nie błyszczy całą powierzchnią pod światło. Jest bardziej naturalny. Na rączce za to jest ostry. niestety nie udało mi sie gloss mapy porządnie wyświetlić więc świeci podobnie jak metal ;/ a powinno sie miękko po całości rozkładać. Z zębami to nie jest głupi pomysł, do bitwy już tego poprawiać nie bede ale jak bedzie okazja i otworze jeszcze model to zrobie jak mówisz. część tnąca nie ma obrażeń bo bardzo wyraźnie byłoby widać że się powtarzają. Nie mogłem wrzucić tam żadnego indywidualnego detalu. Nielubie takich rysek. Jestem zdania że kolor powinien pasować do spec'a a z takimi ryskami to prawie niewykonalne; dziwnie by wyglądało moim zdaniem gdy w miejscu farby spec by działał. A z części czepialsko-logicznej, zauważ że zęby nawet nie mają sie gdzie schować :P Pod tym względem nie jest to najbardziej przemyślany model, Raczej starałęm sie wpasować w realia WH40k niż urealniać go. Miał być bardziej fajno-bajerancki niż logiczny :p Mara - Przekonałeś mnie do tej czachy ;) i teraz jest prawdopodobnie najlepiej wyglądającym elementem piły, musisz to w realtime zobaczyć :D F/X - a dziekuje, dziekuje Edited September 26, 2008 by Eric_Draven Share this post Link to post Share on other sites
Levus 629 Posted September 26, 2008 W czym nie mogłeś gloss mapy wyświetlić? Share this post Link to post Share on other sites
Eric_Draven 86 Posted September 26, 2008 nie działa na shaderze doylle'a jeszcze. Po właczeniu wyświetla speca jakby to Self Ilumitation był. Bo te screeny to z viewportu są ;) Share this post Link to post Share on other sites
Hatred 91 Posted November 21, 2008 bardzo ladna pila! Share this post Link to post Share on other sites
Kusanagi 46 Posted November 21, 2008 super = to bedzie sama pila czy z postacia ? Share this post Link to post Share on other sites
Eric_Draven 86 Posted November 24, 2008 postać czeka w kolejce, jak tablet dostane od kobiety na święta ;) wstępne lp mam ale nie chce mi sie tego dalej dziargać myszką. Pewnie bedzie, pytanie kiedy ;) Share this post Link to post Share on other sites