Jump to content
Eric_Draven

Minibitwa 23 - Piła łańcuchowa z WH40k

Recommended Posts

Kuba - dzieki

Fr3d3k - dzieki, bede ci dalej na grafe robił smaka :D

ETA - dzieki

Akka - Ty jako jedyny widziałeś ja na żywo ;) Napewno pare detali nie jest widocznych na still'u choćby jak spec działa na całości. no i czaszki nie ma jak pokazać.

Bro - Dzieki. może sie skusze żeby dorobić reszte Marinse'a później jak lubisz takie klimaty.

Muddy - wsystko w maxie, bez jakichś wymyślnych trików. Izolowałem element, Robiłem mu hi, wypalałem, ukrywałem i tak dalej. razem 12 sub elementów. potem lekki bumpik do podkreślenia detali.

donMario - Thx starałem sie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gites jest, i model i kolorystyka.

 

Nie wiem czy specularowi nie przydało by się trochę szarpena.

 

Jakbyś sprobówał końcówki ząbków lekko ztwistować, wszystkie w jedną stronę, tak żeby okładały się nieco pod skosem, (bo teraz są prostopadle do długości piły) mogłoby dodać to nieco dramatyzmu.

Pozatem specular powinien na czymś takim fajnie śmigać;)

 

Pozatem "część tnąca" powinna mieć nieco więcej obrażeń, tzn, farba bardziej poodpryskiwana niż na reszcie, przy samych zębach uszkodzenia jakieś.

coś jak TU

 

A takich rysek nie lubisz?;)

ryskiva7.jpg

 

Z części czepialsko-logicznej.. co te zęby napędza? Jakiś silnik by się zdał, spalinowy, atomowy, ale powienien chyba trochę zajmować trochę więcej miejsca niż teraz.

 

pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

obawiałem się efektu końcowego bo piła z wh40k'a nie rzuca na kolana ale udało Ci się zostawić pierwowzór daleko z tyłu, świetna robota, czacha dużo dodała, jakbyś z niej zrezygnował to by nie było już to samo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Levus - Spec jest ostry tam gdzie powinien, na części metalowej jest pociągnięty w wielu miejscach smudge'm, ma być lekko rozmyty, tak lepiej wygląda na modelu, Przypomina bardziej przetarty metal i nie błyszczy całą powierzchnią pod światło. Jest bardziej naturalny. Na rączce za to jest ostry. niestety nie udało mi sie gloss mapy porządnie wyświetlić więc świeci podobnie jak metal ;/ a powinno sie miękko po całości rozkładać.

Z zębami to nie jest głupi pomysł, do bitwy już tego poprawiać nie bede ale jak bedzie okazja i otworze jeszcze model to zrobie jak mówisz. część tnąca nie ma obrażeń bo bardzo wyraźnie byłoby widać że się powtarzają. Nie mogłem wrzucić tam żadnego indywidualnego detalu.

Nielubie takich rysek. Jestem zdania że kolor powinien pasować do spec'a a z takimi ryskami to prawie niewykonalne; dziwnie by wyglądało moim zdaniem gdy w miejscu farby spec by działał.

A z części czepialsko-logicznej, zauważ że zęby nawet nie mają sie gdzie schować :P Pod tym względem nie jest to najbardziej przemyślany model, Raczej starałęm sie wpasować w realia WH40k niż urealniać go. Miał być bardziej fajno-bajerancki niż logiczny :p

 

Mara - Przekonałeś mnie do tej czachy ;) i teraz jest prawdopodobnie najlepiej wyglądającym elementem piły, musisz to w realtime zobaczyć :D

 

F/X - a dziekuje, dziekuje

Edited by Eric_Draven

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie działa na shaderze doylle'a jeszcze. Po właczeniu wyświetla speca jakby to Self Ilumitation był.

Bo te screeny to z viewportu są ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

postać czeka w kolejce, jak tablet dostane od kobiety na święta ;) wstępne lp mam ale nie chce mi sie tego dalej dziargać myszką. Pewnie bedzie, pytanie kiedy ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy