Jump to content

Broń 3D: PM-63 Rak


shqoopoo
 Share

Recommended Posts

Witam,

model na moim warsztacie 3D to polski pistolet maszynowy PM-63 Rak.

Większość szczegółów już jest, choć elementy dodatkowe (jak np. pasek) jest WIP; oczywiście jak na razie brak materiałów, tekstur, podstawowe oświetlenie itp. Nie mam też pomysłu na otoczenie więc wszelkie pomysły i oceny mile widziane.

 

05_1.png

 

05_2.png

Edited by shqoopoo
Link to comment
Share on other sites

@VegA92: pasek na razie jest prostym bevel'em; stworzony jest w sposób nie do końca mnie zadowalający więc będę jeszcze nad nim pracował.

 

@owiec: tekstury to nie jest moja najmocniejsza strona więc chwilę będę się z nimi męczył. Model leżał już na tych cegłach, nie wyglądało to zbyt zachęcająco więc pomysł ewoluował.

 

@owiec, Falcon: faktycznie, czubek lufy (choć z technicznego punktu widzenia to nie lufa tylko zamek, lufa w jest w nim schowana, ale przecie nam to różnicy nie robi) wchodzi w cegiełkę - niezamierzony efekt, w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) żeby tak to wszystko "nie sterczało". Jest maly kłopot, żeby to fizycznie realistcznie wyglądało, ale to jeszcze WIP ;)

Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego (tam, gdzie jest to dziwne, sterczące w lewo "coś").

 

Zastanawiam się też nad tłem, na razie rozpatruję lekkie moro i "Poland, First to fight" Żuławskiego (zdaje się).

Dzięki za pozytywy i pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

@snajper992: dzięki, że przeczytałeś mojego poprzedniego posta, naprawdę to doceniam.

 

...w finale zaczepiony będzie pomiędzy cegiełkami, ponadto w okolicach cyngla dostawię podpórkę (której wizji jeszcze nie mam) ...

Pasek jest dodatkiem, będzie zwisał zza uchwytu tylnego...

Link to comment
Share on other sites

Walczę z tymi materiałami i teksturami, ale to nie jest moja mocna strona; zawsze bardziej kręciło mnie modelowanie. Jakby ktoś zapodał jakieś fajne linki o tworzeniu realistycznych materiałów/tekstur, to byłbym wdzięczny.

 

Wiem, że krew jest do poprawki, ale ogólnie wszelkie komenty mile widziane.

Blader: blender + GIMP

 

mat1.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy