Skocz do zawartości

Ogień Wojny : GUARDIAN (początkujący)


Felix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem pocz±tkuj±cym użytkownikiem MAX`a i pomy¶lałem, że spróbuję sił w bitwie z pocz±tkuj±cymi (bo ja naprawdę jestem pocz±tkuj±cy, co mozna zobaczyć po próbnych renderach)

 

name: Guardian

 

sceneria: kilka zniszczonych budynków

wojownik będzie miał naramienne ostrza.

:):):)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 27
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gość User190

Zwiększ ostro¶ć modelu, bo wygl±da jakby miał się zaraz rozpłyn±ć, ale jak na pocz±tkuj±cego to całkiem nieĽle... Pracuj dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka.

Ciało mojego strażnika jest kanciaste tylko elementy pancarza s± zaokr±glone.

A poza tym obiekt jest tworzony splinami a dopiero póĽniej convert na mesh, by dokonać ostatecznej poprawki.

 

zał±czam update.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma dupki, nie ma brzucha i z boku wyglada jak plaski placek. jak by wiatr zawial od przodu w ta szeroka klate, to by sie przewrocil. proponuje zrobic cos takiego:

edit mesh/patch/spline czy cokolwiek, zaznaczyc z softselekcja brzuch itp. i nadac ffd - i potem poprzesuwac, aby przod/profil sie bardziej zgadzalo optycznie.

 

pozdr! kos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

To już moje końcowe rendery. Z braku czasu niestety nie zd±żyłem dokończyć scenerii (od pewnego czasu mam badania do pracy dyplomowej), więc wygl±da to tak a nie inaczej.

Dzięki za tę parę uwag (czasem jestem uparty).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę moderatora o wykasowanie tych ostatnich trzech postów.

 

Witam !

To już moje końcowe rendery. Z braku czasu niestety nie zd±żyłem dokończyć scenerii (od pewnego czasu mam badania do pracy dyplomowej), więc wygl±da to tak a nie inaczej.

Dzięki za tę parę uwag (czasem jestem uparty).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

No więc , to już ostateczne moje renderingi, można powiedzieć że jestem zadowolony ze swojej pracy, a jednocześnie zawiedziony, tym że nie udało mi się ukończyć scenerii. Dodatkowy czas poświęciłem na dopracowanie tekstur, które i tak nie są super. :(

 

Utrudnienia sprawiały mi dostęp do internetu i mój super komp.

 

Więc Panowie, oszczędzaliście mnie do tej pory, a teraz czekam na ostrą krytykę (na pewno z mostu nie skoczę, hi , hi)

 

Dziękuje za współpracę. :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Ludzie zlitujcie się. Wiem że jestem cienki ale napiszcie cosik.!!!:(

 

Może jakaś pomoc przy teksturowaniu, oświetleniu i w ogóle.

 

Zapodałem ogólny zarys scenerii z mapą diffuse dla głównego budynku.

Liczę na waszą pomoc. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba przyznac, ze ma swoj niepowtarzalny klimacik ;)

 

ja bym jeszcze zwiekszyl powtarzalnosc tekstury podloza, dodal kanal bump i pobawil sie oswietleniem.... (wlacz \"cast shadows\" !!!!!!)

 

jak widze, pozostales przy niewygladzonej postaci... ale to Twoj wybor... :)

 

pozdroofki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Originally posted by Felix

Dzięki dzięki. Wkońcu jakieś opinie.

 

Rzeczywiscie, zapomnialem o cieniach, mam troche słaby dostep do internetu i w pospiechu tak wyszlo

 

Oooo, przeciez kolega Woldi ma dostęp.:D

Powiedz , że nauka , sesja, czy tam coś innego.

No i zgodzę się z przedmówcami , brak cieni zdecydowanie obniża końcowy efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomysł dobry ale realizacja jest niezbyt dokładna koles jest nie wymiarowy tło jest super ale ten cały koles jak z komikcu wyciągniety i jeszcze zsłabo texturowany hmm nioma le wszystko przed nami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności