Jump to content
Sign in to follow this  
Yasutoco

Scena 3D: Opuszczone miasteczko

Recommended Posts

Scenkę tą robie z jednego zdjęcia, z miejsca w którym nigdy nie byłem, ale mam nadzieje że się podoba :D

Taki pierwszy test:

test2rt0.th.jpgthpix.gif

Render time ok 5 min

Poly count ok 1mln

I jeszcze jedno pytanie czy na displacementa maxowego można wrzucić mapke Normal Bump i podstawić po nią mapę normal z mapką disp ?

jezeli tak to jakie ustawienia bo mi wyskakują błędy :/

 

PS: Sory za mała rozdziałke...

C&C

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomodeluj jeszcze zanim cos wrzucic bo jak na razie nie wiele do oceny, wrzuc tez to zdjecie z ktorego modelujesz

Zywoplocik wyglada fajnie blisko, ale robi sie jakis powtarzalny i plaski dalej. Teksura na ziemi kiepskawa. Zrobiles tylko tyle i masz juz 1mln poly? Troszke przyduzo, chyba ze wymodelowales caly ten zywoplot to sie nie dziwie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, to sorry, ale co chcialbys zeby bylo ocenione? Model z Ivy gena? Zdjecie bardzo fajne i jezeli sie przylozysz to wyjdzie praca rewelacyjna. I duzo lepiej bedzie wygladal tam murek niz ten zywoplot. Jesli juz to pozwol mu rosnac z drugiej strony i tylko zwisac po tej widocznej na kadrze. Powodzenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do problemu opisanego w pierwszym poscie:

error1ed2.th.jpgthpix.gif

co z tym zrobić?

Takie przerwy w murku :/

 

PS: juz jutro próby z IVY :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaznacz cały murek i zwelduj (jak bedzie trzeba to zwieksz czy tam zmniejsz treshold) albo spróbuj uzyć modyfikatora Cap Holes

Share this post


Link to post
Share on other sites

kamil cap holes poprostu zamyka bryłe a ja mam inny problem (wszystkie vertexy sa zweldowane) to jest chyba jakiś bug displacementa (moze zle ustawione opcje w renderze :/) który poprostu "dzieli" oobjekt na edgesach...

 

ustawienia w mentalu:

edge lenght 1,5 pix

Max disp 1

max subdiv 4k (16k bylo to samo)

zaznaczone view i smoothing

 

ustawienia materialu (Arch & Design (mi))

bump 0,3 - normal bump gdzie podstawione są dwie mapki

normal i bump

displacement 0,03 (przy więkrzych robiło efekty z filmu sci-fi :P):

oczywiście bitmap :D

 

na standardzie (materiał) - to samo było :/

 

PS: Dzięki za zainteresowanie tematem :D

 

EDIT: czy warto modelować dach ( w sensie dachowek )?

Edited by Yasutoco

Share this post


Link to post
Share on other sites

mały update :D

uv domku:

domektest1jq2.jpg

w800.png

 

z płotem trzeba bylo odznaczyć opcje smoothing w mentalu :O troche innaczej ostatecznie sie udało...

w jakiej rozdzielczości powinna być tex podloża bo jest niewyraźna na renerze 800/600 (jest 2048/2048)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy