Jump to content
mt

scena 3d: chatka

Recommended Posts

hej,

 

efekty zabawy weekendowej, nie moglem sie zdecydowac ktora wersja mi bardziej podchodzi, wiec wrzucam dwie;) soft - 3ds, scanline, phtshp

wszelkie komentarze mile widziane;)

 

chatynka_set.jpg

 

pozdr

mt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie, namodelowales sie :)

Render 1 - wyglada jak screen z gry (dobrej gry, ale wciaz z gry). Skad bierze sie ta czerwona poswiata?

Render 2 - ma klimat i bardziej mi sie podoba.

 

W obu brakuje mi odbic w szybach. Jakiegos swiatla z wewnatrz, co daloby efekt wabika dla oczu i ocieplilo obraz. Musze przyznac ze kompozycja fajowa. W sumie bardzo fajna pracka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ładnie, pokazałeś, że nawet ze scanline'a można sporo wycisnąć. Dobrze, że wrzuciłeś obie wersje, bo są różne. Mnie osobiście jesienny klimat 1. bardziej się podoba :)

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Supah. Szczególnie drugi obrazek (render). W pierwszym drażni mnie troszkę to czerwone światło. Świetna robota, gratulacje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

O, czyli scanline potrafi! (a tak właściwie to Ty ;))

2 render genialny moim zdaniem :) Gratki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi render świetny!

 

ndru: według mnie dobrze, że brakuje odbić, nadaje to takiego klimatu, brudne szyby itp. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ant-3d

bardzo ladnie to wyszlo. Jestem pod wrazeniem. Mam prosbe, moglbys pokazac goly render przed photoshopem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki:)

ant-3d -> to "jesienne" to goly render, fotoszopa null.

okna nie odbijaja, bo wlascicielka zapomniala je umyc, bo umarla...jakies 300 lat temu;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo ładne, szkoda że ciągle widać że to render. Lubię takie kiedy patrząc nie wiem - render to czy zdjecie:) Ale chyba niewiele juz potrzeba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może poprowadzić rzeczkę i przerobić chatkę na młyn? Przy takiej masakrze szyby bym rozbił, no chyba, że wypełnienie jest z błon zwierzęcych ;) Klimacik pierwsza klasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

druga wersja super. NIe ma sensu się czegokolwiek czepiać na siłę. Jest super!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bardzo fajne, ale nie chcialbym ogladac tego w duzej rozdzielczosci ;)

volumetryki wygladaja jakby swiecily od dolu a nie od gory :P

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

obydwa maja klimat klimat, ale chyba bardziej przypada 2gi :) super pracka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi render jak dla mnie zdecydowanie bardziej klimatyczny. Pracka bardzo fajna :D

Masz może drugą wersje w rodziałce 1440x900? Bym sobie na tapetke wrzucił :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

front? 'o_O ou mama...

dzieki wszystkim:) ciesze sie ze sie podoba:)

Quadysz - nie chcialbys ogladac, bo Twe starcze serce mogloby tego nie wytrzymac? spokojna glowa, tatus kupi respiratorek;p

Neotix - niestety, wszystko bylo renderowane w rozdzialce 1024x480 z 2 powodow: raz ze to na szybko bylo robione, dwa ze byc moze stanie sie to czescia czegos wiekszego. ale na razie sza;)

adam_m - czesc szyb jest rozbita (na texturze, ale zawsze) jeno nie widac z tej odleglosci;)

 

pozdr,

mt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze mowiac, to tak nie za bardzo mi sie to podoba, ale to kwestia gustu pewnie. Najbardziej podoba mi sie siatka, najmniej ta ostatnia pomazana wersja. Troche to wyglada jak screen z gry, jakies takie niezbyt czytelne, rozpikslowane, poszarpane i niewyrazne miejscami. Oswietlenie mi zupelnie nie podchodzi: ani to oswietlone sloncem, ani jakos inaczej, brak kontrastu. Dobrze, ze Quadysz podpowiedzial, ze to cos to wolumetryki, faktycznie cos z nimi nie tak. Czyli moim zdaniem oswietlenie i rendering oraz niektore tekstury sa fuj. Spodziewalbym sie po Tobie czegos lepszego.

Co mi sie podoba: model, ogolny pomysl, czesc tekstur tez wyglada fajnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michal - nienawidze Cie;P

z czescia zarzutow sie w pelni zgadzam, dodam jeszcze, ze jak sie przypatrzysz dokladnie, to zobaczysz, do ktorego miejsca na podlozu chcialo mi sie malowac texture, a gdzie juz jest tylko siata z normalami. miejscami poszedlem na latwizne i uzylem tej samej textury dla kilku obiektow, czasami duzo wiekszych nizby sie tex nadawala i stad rozpixelizowanie, albo tilling. ale, prawde powiedziawszy, to jest pierwszy obrazek od bardzo dawna, ktory zrobilem od tak dla siebie, chcialem zeby byl brudny, zeby oswietlenie nie bylo oczywiste (stad czerwona poswiata na przyklad) i prawde powiedziawszy - jak na weekendowa zabawe - jestem zadowolony. mam juz serdecznie dosyc animowania sterylnej architektury;P a po tym chce mi sie robic wiecej;)

moze bysmy sie tak w koncu na piwo wybrali? a jak uslysze "nie", to obiecuje ze przyjade samochodem w Twoja okolice i juz nigdy nie wyjdziesz z domu;p

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy